pátek 18. října 2013

Pro Dvojku navrhuji název Pohoda

18. 10. 2013 napsala Kamila Štěpánková na facebookovou stránku tohoto blogu

Vážení, ačkoliv se cítím býti člověkem, jsem stále manipulována do chlívečků "cílový divák, posluchač, klient, pacient,účastník, senior, žena,...". Tak si tedy dovolím psát jako cílový divák Dvojky a zároveň člověk. 

Ke dvojce jsem se propracovala vylučovacím způsobem. Nedělní programy jsou absolutně skvělé, Meteor, hry a Toulky také nemají konkurenci. Plošně si ale často připadám jako v konzervě svého mládí, předkládají se nám věci tak, aby se nám určitě líbily. Má to ale stinnou stránku, že jsme absolutně OUT od současné tvorby pro mladší generaci. Proto ve vědomostních soutěžích netušíme, jaké jsou hudební skupiny, co mladé vůbec baví.. bla, bla.... nevypadá to tak, že naše místo má být v lenošce u televize a moc nepřekážet? 

Myslím, že by se stanice Dvojka nemusela jmenovat PRAHA, ale třeba BRUSEL, aby byla světovější, nebo MORAVA, aby vyrovnala třeba tu Vltavu, nebo BRNO, taky by všichni věděli, že to není regionální, když to má vysokou úroveň. A Praze teď musí jistě vadit, že je "dvojka"!

Po matce jsem Pražačka, ale přístup Pražáků k Moravě jako provincii jasně cítím. Což, aby se zavedl nekonfliktní název POHODA, který se už mezi posluchači dosti ujal?

5 komentářů:

  1. Ale mě vůbec nepřijde název stanice PRAHA konfliktní. Tradiční, to ano, a neznám nikoho, kdo by neposlouchal Prahu kvůli názvu. To spíš znám mnoho těch, teří Dvojku přestali poslouchat nejen kvůli názvu, ale i kvůli celému tomu podivnému přerodu, který nastal pod vedením pana JO. Pravda, mnohým zřejmě vyhovuje bulvárnější moderování, hihotání, ale na úrovni to tedy stanici nepřidalo. Oč kvalitnější je např.na Radiožurnálu noční vysílání Hosta Radiožurnálu nebo dopolední vysílání s hosty! Kvalitní moderátoři (!), kteří kdysi na Praze, bez hýkání, chichotání. Jo a ještě k tomu navrhovanému názvu - pohoda - nevím kde a jak se ujal, ale pro mne je nepřijatelný stejně jako dvojka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný názor - pohoda mi způsobuje husí kůži. Moc to v rozhlase opakují. PRAHA byla jedinečná!
      Sice mi přišel na mysl citát ze Shakespeara, budu parafrázovat : "Co po jméně, i růže zvána jinak, voněla by stejně." V tomto případě ale s ním nemohu souhlasit.

      Vymazat
  2. Pro paní Kamilu Štěpánkovou mám jediný vzkaz.Prosím nenavrhujte ještě něco horšího než Dvojka,Svědčí to o Vašem nevkusu. Praha byla vždy to nejlepší co rozhlas měl do té doby než to vše zničil pan JO

    OdpovědětVymazat
  3. Nerozumím paní Štěpánkové.Název stanice Praha nikomu nevadil dlouhá léta .Jen proto,aby se udělaly změny se
    převrátilo vše dobré a kvalitní,Někdo si udělal čárku,dostal odměnu a zase se vrátil,kam patřil.Po něm potopa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano kolik desetiletí jsme měli Prahu!

      Vymazat