sobota 1. října 2011

Průběžná výstava fotografií: CO VÁS NETĚŠÍ / A NAOPAK PŘEBÝVÁ / NA DVOJCE - 2. část

01.10.2011 05:17 - 012. VÝSTAVA FOTOGRAFIÍ -trvalý odkaz

Průběžná výstava fotografií: CO VÁS NETĚŠÍ / A NAOPAK PŘEBÝVÁ / NA DVOJCE - 2. část

aneb Dvojka očima posluchačů Prahy



název: Tááááák děvčata,pěkně zostra jedna za druhou 
poslal posluchač Oskar z Opavy 
ωΨω
název: Zase jeden,který si hraje na něco,co není
poslal  posluchač Kamil z Prahy    
ωΨω



název....I kytičkám Dvojka nesvědčí ! 
poslala posluchačka Drahomíra ze Sušice

  ωΨω


název: Vidíš Dvojko,když si dáš trochu záležet,tak jsi po 8měsících ještě
            přitažlivá!!!
poslal   posluchač  z Vršovic
  ωΨω
název:   Dvojka se snaží zalíbit posluchačům.
             JO se snaží zalíbit PD.
             PD se snaží zalíbit Radě.
             Rada se snaží zalíbit... komu?
poslal posluchač z Vysočiny
  ωΨω

název: Poúnorové motto...
poslala posluchačka Amálie z Liberce
ωΨω

název: Zlaté časy na Praze, aneb bejvávalo, bejvávalo hezky, i při práci lze
            poslouchat, pane Duhane!
poslala posluchačka z Nymburka
ωΨω
název: Daruji psa s malou vadou , po poslechu Dvojky zvlčil.
zaslal posluchač Vadim z Prahy- Nuslí
ωΨω

název : Ta „dvojka“ je fakt dobrá. Myslím to upřímně!
poslal posluchač z Vysočiny
ωΨω


název: Já už budu hodná, jen ať nemusím poslouchat dvojku
poslala  posluchačka z Valašského království
ωΨω




Komentáře
[1]06.10.11 13:47:36Chramostová
Jupííííí!!!
[2]10.10.11 09:28:34Chramostová
Posluchači z Vysočiny,hledala jsem co chtěl fotkou autor říci,ale když jsem to objevila,tak jsem se nasmála.Tomu doma říkáme vlezřitnictví,nebo dobře nagelovaná hlava.Opravdu dobré!
[3]10.10.11 13:21:20Milena
To jsem se zasmála a jdu umývat nádobí.Od rána raději ani dvooojku neposlouchám,protože si nechci kazit náladu.Ráno moderáto za půl hodiny řekl dobré a ještě lepší ráno několikrát a že posloucháme dvoojku.Ten obrázek je opravdu nádherný,jenom nevím kam všichni lezou,protože opakovat neustále že posloucháme dvoojku a dvoojka u nás doma jednička to přeci politici po vedení rozhlasu nechtějí.Asi všichni víme kdo ten vlez... vyžaduje.Je to smuté,to jsme tedy nečekali.
[4]10.10.11 13:49:29tlustá
Mileno, já jsem před časem napsala o panu Holoubkovi do rozhlasového Disqusu, že nám stále pořád dokola opakuje, že posloucháme dvojku. To ráno to bylo k nevydržení. Pan Holoubek si od rozhlasových ajťáků vyžádal můj soukromý mail a odepsal mi, že to opakuje stále proto, protože třeba posluchač může přeladit a za chvíli zpět a pak chudák neví, jakou stanici vlastně poslouchá. Tak jsem mu opáčila, že v případě dvoojky je to nepřeslechnutelné. Možná též píšete o panu Holoubkovi. Servilnost vůči vedení Českého rozhlasu mu není cizí. Měl se držet Spirituálů.
[5]10.10.11 15:11:50Milena
Paní Tlustá,to se netýká jenom pana Holoubka,ale i Romana Víška a takřka všichni to musí alespoň párkrát zopakovat,jinak by vedení nebylo spokojené.
[6]10.10.11 16:13:35tlustá
Ano mají to příkazem. A někteří radostně a s láskou hlásají dvojka!! Když byla zavedena Ostrá dvojka, řekl p. Ostrý (je to v prvním zvukovém záznamu hned po Vítězném únoru 2011), že s tím redaktoři budou pracovat a podle toho si to sedne. Tak jsme si "dřepli" my, ale ne ostrá dvojka. Bude mít vždy pachuť. Alespoň u nás v rodině to tak je.
[7]10.10.11 16:36:29Chramostová
Nejvíc práce mi dá paní Tlustá,vysvětlit někomu,že poslouchám Dvojku! Následuje otázka,ČT2?Ale ne,to nám pan Ostrý přejmenoval stanici Praha!...Ahááá,tak to řekni rovnou,...že Prahu......auau..to bolí...!!

Žádné komentáře:

Okomentovat