čtvrtek 29. března 2012

Nejlepší básnička na téma TÁTA, MÁMA, DVOJKA


Básnička byla odvysílaná v pořadu Dobré ráno, Česko na stanici ČRo2 - Praha/Ostrá dvojka. Opravdu nemá chybu!!!





Táta a máma jsou veselá dvojka,
hned ráno když skončí spaní,
pustí mi rádio Blaník.


12 komentářů:

  1. Doufám, že vyhraje básnička o rádiu Blaník. Jak vidno, posluchači nerozlišují soukromá a veřejnoprávním rádia - pardon bulvár.O hlasování jsem se nezajímala, ale této holčičce zkusím poslat hlas, resp. jejímu tatínkovi :)))).

    OdpovědětVymazat
  2. V tomto s vámi nemohu souhlasit, paní Tlustá. Posluchači velice dobře rozlišují soukromá a veřejnoprávní rádia. Rodiče této holčičky jen humorně poukázali na stupiditu této soutěže pro děti ve věku, kdy ještě vůbec nemohou chápat, o co jde.

    Já tuto soutěž považuji za velmi zákeřný způsob sebepropagace tzv. úspěchů současného šéfredaktora ČRo2- Praha pana Jaromíra Ostrého. Tato soutěž a jiné podobné soutěže, které na této stanici probíhají a za poslední rok probíhaly jsou důkazem toho, že pan Jaromír Ostrý opravdu neumí tuto stanici vést.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Vámi, pane Němče, jedná se o vymývání mozků. Přesně ve stylu německého ministra propagandy do roku 1945. Samozřejmě nejmenovaného. Ta kouzelná holčička by si zasloužila vyhrát a protože rozhlas pořádá soutěž Neviditelný herec a ta se týká i recitátorů, navrhuji ji do této soutěže jako kandidátku na vítězství. To byla taková radost to slyšet, málem jsem skončil v příkopu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu kouzelné. Škoda, že není slyšet také reakce dvojky moderátorů.
      Naprosto souhlasím s tím, že dětičky nevědí, o co jde a je to soutěž rodičů. A ještě k tomu trapná soutěž hodná Dvojky. Praha se nikdy k takovým věcem nesnížila. Vysílání na Praze bylo propracované, na Dvojce něco někoho napadne a hned to pustí do éteru,aniž by přemýšlel. Proto teď je takový výběr znělek Dvojky, jedna roztomilejší než druhá.

      Vymazat
    2. Chcete-li, m mohu časem přidat celý rozhovor moderátorů s dítětem a nebo si to do 3dubna můžete nalézt v 17.minutě záznami v irádiu - odkaz http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2591179

      Vymazat
    3. Děkuji, poslechnu si.

      Vymazat
    4. Tak jsem si to poslechla, čekala jsem opravdové zděšení,(podle pana Janáka) ale dvojka moderátorů zareagovala jedině tak, jak mohla. Nemyslím, že byli zděšení, spíš opravdu pobavení. Vybruslili z toho, řekla bych,dobře.

      Vymazat
  4. Původně jsem v závěru zaslechl "rádio řvaní" a to se mi také moc líbilo :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně to rodiče vymysleli, pěkně, pobavili mne. Je to úplně to nejpodlejší co rozhlas mohl udělat. Aby si vypěstovali nové posluchače, jdou na to z gruntu.Vyzývají k trapným veršům děti, kterým ty hlouposti vymyslí rodiče. No to je úroveň, tedy.Já myslela, že tohle je možné jen v rádiu soukromém. Hlavy pomazané jsou v tom veřejnoprávním. Katastrofa je to.

    OdpovědětVymazat
  6. Eva Ondřejová2. dubna 2012 v 17:34

    Už to básnění asi skončilo, ale oni v rozhlase zase vymyslí něco stejně blbého, přece nás nenechají tápat, když je Dvojka tou jedničkou!

    OdpovědětVymazat
  7. Nejlepší básnička byla překonána dnešní. Její autorce-interpretce jsme poslali čtyři hlasy celá naše rodina (snad budou uznány - z jednoho počítače). Cituji pouze závěr " proč chcete být místo Prahy dvojkou celý den?". Blahopřeji rodičům i děvčátku a přeji jim, aby vyhráli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eva Ondřejová3. dubna 2012 v 15:57

      No tedy, to vypadá, že se přidávají další kritikové. A já jsem myslela, že už je s tou soutěží konec.

      Vymazat