sobota 22. září 2012

Ráda bych řekla panu šéfredaktorovi Ostrému v jeho kanceláři u kafe, jak to vidím jako obyčejný posluchač


21. 9. 2012 napsala posluchačka Ivana Hoffmann v diskusi na ČRo2 - Praha

Já denně poslouchám při usínání "Noční mikrofórum" a musím říct, že - podle mého názoru - nejhorší moderátoři jsou Vlastimil Harapes a Gabriela Vránová. Oba mám ráda, když vykonávali své původní povolání, pan Harapes byl výborný tanečník a paní Vránová byla (a snad ještě je) dobrá herečka. Ale jako moderátoři jsou oba NEVYHOVUJÍCÍ !!  Tuhle volala jistá dáma do mikrofóra k paní Vránové a řekla, že sice nemá žádný dotaz na jejího hosta, ale prosí paní Vránovou, aby MLČELA a DALA PROSTOR HOSTOVI. Ta paní mně mluvila z duše. Během mikrofora s paní Vránovou se dovíme více o ní (včetně zdlouhavé recitace) než o jejím hostovi !!! A pan Harapes po každém slovu hosta dělá "hm", "aaaano", "jo", ehmmmm" a doslova plká minuty o ničem a uměle protahuje trapnou konverzaci. Připomíná mně to nepovedený uměle prodlužovaný small talk o ničem. To není kritika na jejich hosty, ale na moderátory. Naopak velmi příjemný je pan Svěcený a syn paní Vránové, který za ní někdy čtvrteční vysílání převezme.

Dále je pro mě naprosto nepřijatelná - to SKUTEČNĚ VYPÍNÁM RÁDIO - přesladká Hanka Švejnohová v sobotním pořadu "Nic nezapírat", Ta když mluví, tak DOSLOVA TEČE !!! Sice má milé hosty, minulý týden např. Carmen Mayerovou, ale snad i té Carmen byla ta její sladkost nepříjemná, měla jsem z toho alespoň ten pocit.
Další hrůzou je bohužel nově zavedený pořad "Tlučhořovi". Přestože mám jak pana Kaisera, tak pana Lábuse ráda, jejich pořad, resp. konverzace je PŘÍŠERNÁ !! a pod jejich hereckou úroveň. Jaký smysl má tento pořád mít? Máme se smát? Máme se nad tématem zamyslet? Co nám má dát? Mně osobně teda nedává vůbec nic, jen mě přivádí k zoufalství.

Zajímalo by mě - a to teď vůbec nemyslím jízlivě - jestli si šéfredaktor své podřízené někdy poslechne nebo když se baví se svými kamarády či rodinou, zda mu k pořadům jím řízeného rádia řeknou upřímný názor. Já bych si s ním ráda sedla v jeho kanceláři u kafe a řekla mu, jak to vidím jako obyčejný posluchač. Já bych snad do všech pořadů obsadila jen pana Rosáka, ten je zkrátka NEJLEPŠÍ !!  A pak je taky velmi vtipný a duchapřítomný Aleš Cibulka. Škoda, že se nedají naklonovat.
Mějte se hezky, Ivana

odkaz  http://www.rozhlas.cz/praha/diskuse/_zprava/322948

1 komentář:

  1. Opravdu Dvojka stále zůstává na VLNĚ LACINOSTI a né pohody.Tlučhořovi jsem slyšela asi třikrát a nevěřila vlastním uším.Nebylo to ani vtipné ani na zamyšlení.Spíš jsem přemýšlela proč je to ve vysílání.Jinak připomínky paní Hoffman mi mluví z duše,ovšem tyto připomínky již probíráme od února 2011.Švejnohová je stále sladká,uchichotaná jako Vránová,nebo Retková či ostatní Tv moderátorky.Jen málo vylepšení a hodně laciností!
    Nemám ani chuť psát do diskuzí,je to jak hrách na stěnu házet.Duhan a Ostrý se rozhodli Dvojku zničit a tomu ani naše diskuze nezabrání.Většinou poslouchám Radiožurnál a Vltavu,dvojku minimálně.Když přeladím na dvojku,vždy jsem ubezpečena,že se nic k lepšímu nepohnulo.Jsem JO+PD zklamána,slibů a vylepšení slibovali a nic...

    OdpovědětVymazat