úterý 2. října 2012

Pro moderátora roku 2012 hlasovat nebudu


1.10.2012 napsal Tomáš Němec

   Dnes jsem slyšel na Radiožurnálu výzvu ke hlasování  o nejlepšího moderátora roku 2012.  Podíval jsem se na odkazované internetové stránky http://www.moderatorroku.cz/jak-hlasovat  a byl jsem zklamán. Možnosti hlasování jsou omezeny pouze na 17 osob, které jakýmsi nevysvětleným způsobem byly předvybrány z Českého rozhlasu a ze soukromích rádií Frekvence 1, Impuls a Evropa 2.


Je pravda, že celostátních rozhlasových stanic je v České republice málo: Radiožurnál, Praha, Vltava,  Frekvence 1 a Impuls, ale jinak má v České republice vysílací licenci přes 70 stanic.  Ale tři společnosti, které loni založily Asociaci rozhlasových organizací (Český rozhlas, Lagardère Active ČR  a Londa)  se rozhodly, že budou v soutěži o moderátora 2012 většinu rozhlasových stanic ignorovat a posluchačům  definují výběr osob, pro které je možno hlasovat. Loni při prvním ročníku této soutěže bylo možno hlasovat pro jakéhokoli moderátora. Do letošního výběru nebyl zařazen ani loňský vítěz  Jiří Pomeje, protože má patrně jakési interní problémy na Frekvenci 1. Mým neoblíbenějším moderátorem je tak jako loni Marcel Šůcha z rádia Kiss98, ale pro něj mi výběr neumožňuje hlasovat.   V nabidce 17 moderátorů  či jejich skupin nemám nikoho, kdo by mě vzal za srdce, jak praví reklama na Radiožurnálu.

   Za nejlepšího moderátora považuji Marcela Šůchu. Ale nemohu pro něj hlasovat, proto se hlasování nezúčastním. Jistě nějak dopadne i toto předepsané hlasování i beze mne. Já dám fotografii Marcela Šůchy aspoň sem.

Marcel Šůcha

Tolik je moderátorů oblíbeného Country Rádia, pro které nebudou moci hlasovat posluchači v anketě "Moderátor roku 2012".

Dodatek 4. 10. 2012:
Z článku Jana Potůčka na serveru DigiZone.cz se dnes dozvídáme, že Jiří Pomeje opustil vysílání na Frekvenci 1 v rozporu s uzavřenou smlouvou. Článek je doplněn audiozáznamem toho, co řekl Jiří Pomeje do svého posledního vysílání ve středu 3.10.2012. Jeho projev mi připadá poněkud patetický. Jeho noční telefonáty na F1 byly velmi zajímavé, avšak ve věci musíme mít na zřeteli, že ve vztahu k F1 byl Pomeje pouhým zaměstnancem.  článek mě však utvrzuje v přesvědčení, že letošní anketa o nejlepšího moderátora roku 2012 se stala předvýběrem určitých osob zcestná.

Odkaz na článek Jana Potůčka "Jiří Pomeje odešel z Frekvence 1. Neunesl, že nebyl nominován na Moderátora roku"  je http://www.digizone.cz/clanky/jiri-pomeje-odesel-z-frekvence-1-neunesl-ze-nebyl-nominovan-na-moderatora-roku/

3 komentáře:

  1. Já svou favoritku mám.Poslouchám ji dopoledne často.Je věcná,příjemná a její slova mají obsah.Dávám hlas Lucii Výborné.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych si měl vybrat z nabídky, tak Petra Krále nebo Jana Rosáka.

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám na ten výběr!Ruda z Ostravy,Bouček,Těžkej Pokondr...atd

    Opravdu vysoká úúúúroveň!!!

    OdpovědětVymazat