V souvislosti s rozhlasovou reklamou v komerčním prostředí odkazuji na zajímavý článek Ondřeje Austa "Majitel Evropy 2 ohlásil digitální ofenzívu, staví speciální obchodní tým" -
Ovšem nepředstavuji si, že podobně by měl pracovat český rozhlas. Ten by spíš měl dbát toho, aby za peníze koncesionářů poskytoval opravdu kvalitní veřejnoprávní obsah a nikoli hlavně plytké bulvární rozhovory s celebritami. Ty patří opravdu jen do tvrdé komerce.
Chce to odvahu "vychutnávat" si vysílání ostré Dvojky. Obvykle po tomto vychutnávání si vzniká stav, jak praví klasik : "to mi neudělalo dobře" neboli následuje "bolení". Ovšem pro reklamu dobrý.
V souvislosti s rozhlasovou reklamou v komerčním prostředí odkazuji na zajímavý článek Ondřeje Austa "Majitel Evropy 2 ohlásil digitální ofenzívu, staví speciální obchodní tým" -
OdpovědětVymazathttp://www.mediar.cz/majitel-evropy-2-ohlasil-digitalni-ofenzivu-stavi-specialni-obchodni-tym/
Ovšem nepředstavuji si, že podobně by měl pracovat český rozhlas. Ten by spíš měl dbát toho, aby za peníze koncesionářů poskytoval opravdu kvalitní veřejnoprávní obsah a nikoli hlavně plytké bulvární rozhovory s celebritami. Ty patří opravdu jen do tvrdé komerce.
Chce to odvahu "vychutnávat" si vysílání ostré Dvojky. Obvykle po tomto vychutnávání si vzniká stav, jak praví klasik : "to mi neudělalo dobře" neboli následuje "bolení". Ovšem pro reklamu dobrý.
OdpovědětVymazat