úterý 16. dubna 2013

Já za to nemůžu, ale to Plus poslouchat nemůžu

16. 4. 2013 napsali na facebookové stránce Český rozhlas Plus posluchači Milan Brož, Renata Boháčová a Mirek Tengler

Milan Brož
Já za to nemůžu, ale to Plus poslouchat nemůžu. Opravdu mi to nejde. Nechci být pořád zatvrzelý a kritizovat, takže mám jediné řešení - neposlouchat. Tvář té stanice mi je cizí, ničím mě nezaujme - snad jen negativně - to mluvím o té tváři, která mi je veskrze protivná.
Uznávám něco pořadů slušných tam zůstalo, ale nemůžu, fakt, stačí poslechnout znělky a zase musím vypnout. To je jako když na Praze, bývalé, vybafne pan Postránecký -  Dvooojka!
Já si o rozhlasovém vysílání myslím něco jiného, a ne jen pořád: "Volejte!" nebo "Mailujte" nebo "Vyhledejte na našich stránkách“!  Už to je na všech stanicích, je to protivné a fakt pak nevím, k čemu tedy ten rozhlas je.
A když je to úplně sterilní, tak tam pustí autentickou "ulici". Např. vtipnou a zcela nezavádějící otázku,: "Maminko, co říkáte na zdražení plínek?! To se již třesu nedočkavostí na odpověď a ... ANO, uhodl, měl jsem pravdu, maminka je s tím NESPOKOJENÁ... a my máme mít živý zážitek.
Tak hezký den.  Všem.

Renata Boháčová 
...nelze než souhlasit....je to smutek....pro náročnější posluchače.

Mirek Tengler 
Český rozhlas Plus není tím, co nám bylo na počátku tohoto roku slibováno. Není pokračovatelem tradice, kterou zde založila stanice Rádio Svobodná Evropa (později Český rozhlas 6) a už vůbec nemůže nahradit zrušené stanice Rádio Česko a Leonardo. Pan náměstek Menger prachsprostě lhal, když lákal posluchače k nové stanici slovy, že právě do ní jsou "integrovány" všechny tři rušené stanice. Nebyla to pravda, což dnes na vlastní uši slyšíme. Pak se ale ptám, zda-li je vůbec možné věřit současnému managementu Českého rozhlasu.

Renata Boháčová .
..nehledě na to, že naše příspěvky čtou jenom někteří z redaktorů (většinou ti, které chválíme-právem) a nečtou je ti, na které míří naše kritika a kteří by číst měli a měli by reagovat. Holt - posluchači jsou jim asi "šumák"...

Milan Brož 
Pane Tenglere, nelze. Přes několikerá setkání členů KPŠ s různými, "pány" včetně setkání s P. Duhanem, kde nám bylo deklarováno zcela něco jiného, přes ujišťování, opak se stal pravdou. Snad jakési "pochopení" mám směrem k p.Rausovi, jehož je to "job" ale on sám o těchto věcech zcela zřejmě nerozhoduje. Ale věřit nelze ani jemu.

Žádné komentáře:

Okomentovat