Michel Fleischmann na zasedání volebního výboru (zdroj Médiář.cz)
Pan Fleischmann dává Českému rozhlasu jednu ránu za druhou.
Nejprve jej vystrnadil ze společného projektu s BBC Radiocom, a dnes skrze
některé poslance ovlivňuje dění kolem změny zákona o Českém rozhlasu. Nemohu
říci, že by si to Český rozhlas nezasloužil. Nakládá totiž velmi nehospodárně
nejen se svými kmitočty (přesahy v regionech jsou obrovské), ale i se samotným
profilováním svých stanic. Mám na mysli především cílení hned dvou stanic
Českého rozhlasu (Dvojky a budoucího regionálního okruhu) na jednu skupinu
posluchačů (50+), zatímco jiným citelně ubírá. Pokud dnes pan Fleischmann
okopává vedení Českého rozhlasu kotníky, lze za tím spatřovat touhu po větším
zisku a s tím logicky spojené silnější postavení na mediální scéně v naší zemi.
To mu ale stěží může někdo vyčítat. Je představitelem soukromé společnosti,
která chce celkem logicky vydělávat. Nechápu ale postoj Českého rozhlasu, který
v poslední době cílí na stejnou skupinu posluchačů (ačkoli nemusí!!) a svůj
kdysi širší záběr opouští jako přežitek. Konec Rádia Česko, likvidace Šestky a
Leonarda, nebo změny na někdejší stanici Český rozhlas 2 - Praha - to všechno
jsou příklady školáckých chyb současného vedení Českého rozhlasu, z nichž
některé už nepůjdou napravit. Kde veřejnoprávní rozhlas (naprosto hloupě)
vyklidil pole, tam se uchytila stanice komerční, a kupodivu se jí daří. Nemohu
říci, že bych nové stanici, která se zatím stále ještě identifikuje jako BBC,
nefandil. Lepší něco, než-li nic. A co na to pan Duhan?
**********
Příspěvek je reakcí na článek (klikněte na) Před poslanci se nenápadně rozhořel spor o reklamu v Českém rozhlase
Žádné komentáře:
Okomentovat