sobota 13. dubna 2013

Pan Fleischmann dává Českému rozhlasu jednu ránu za druhou

13.4. 2013 napsal Mirek Tengler ve facebookové skupině Klub přátel Šestky

Michel Fleischmann na zasedání volebního výboru (zdroj Médiář.cz)

Pan Fleischmann dává Českému rozhlasu jednu ránu za druhou. Nejprve jej vystrnadil ze společného projektu s BBC Radiocom, a dnes skrze některé poslance ovlivňuje dění kolem změny zákona o Českém rozhlasu. Nemohu říci, že by si to Český rozhlas nezasloužil. Nakládá totiž velmi nehospodárně nejen se svými kmitočty (přesahy v regionech jsou obrovské), ale i se samotným profilováním svých stanic. Mám na mysli především cílení hned dvou stanic Českého rozhlasu (Dvojky a budoucího regionálního okruhu) na jednu skupinu posluchačů (50+), zatímco jiným citelně ubírá. Pokud dnes pan Fleischmann okopává vedení Českého rozhlasu kotníky, lze za tím spatřovat touhu po větším zisku a s tím logicky spojené silnější postavení na mediální scéně v naší zemi. To mu ale stěží může někdo vyčítat. Je představitelem soukromé společnosti, která chce celkem logicky vydělávat. Nechápu ale postoj Českého rozhlasu, který v poslední době cílí na stejnou skupinu posluchačů (ačkoli nemusí!!) a svůj kdysi širší záběr opouští jako přežitek. Konec Rádia Česko, likvidace Šestky a Leonarda, nebo změny na někdejší stanici Český rozhlas 2 - Praha - to všechno jsou příklady školáckých chyb současného vedení Českého rozhlasu, z nichž některé už nepůjdou napravit. Kde veřejnoprávní rozhlas (naprosto hloupě) vyklidil pole, tam se uchytila stanice komerční, a kupodivu se jí daří. Nemohu říci, že bych nové stanici, která se zatím stále ještě identifikuje jako BBC, nefandil. Lepší něco, než-li nic. A co na to pan Duhan? 


**********
Příspěvek je reakcí na článek  (klikněte na) Před poslanci se nenápadně rozhořel spor o reklamu v Českém rozhlase

Žádné komentáře:

Okomentovat