pondělí 25. března 2013

Pořad „Jak to vidí“ se stává plytkým a krotkým

24. 3. 2013 napsala Irena Richtrová 

Vážení,
přeposílám Vám  email, který jsem se dnes snažila odeslat na adresu uvedenou na stránkách pořadu "Jak to vidí". Nezdařilo se. Zřejmě se nepočítá s pokračováním pořadu a stránky nejsou aktualizovány. Napsala jsem tedy do připomínkového okénka, ale nejsem si jistá, jestli doputuje na správné místo. Budu ráda, pokud bude uveřejněn na tomto blogu. Objevila jsem ho až dnes a silně se ztotožňuji s jeho obsahem. S pozdravem Irena Richtrová

Přeji dobrý den a ráda bych se vyjádřila ke změnám, které sice nenápadně, ale postupně nastávají v pořadu "Jak to vidí" a vyslovila  obavu , že zřejmě mají vést k "transformaci " na pořad krotký a plytký, který se nikoho a ničeho nedotkne.

 1.Před několika lety byla snaha , zřejmě na pokyn z vyšších míst, pořad zrušit a nahradit odpoledním pořadem  "Čaj pro dva ". Tento krok naštěstí neprošel a pořad pokračoval v původním formátu.Pozitivní je, že přibyli další komentátoři. Moderují / dobře / pan Kroc a paní Senková.

2. Pravidelný pondělní komentátor Ivan Hoffman je jedno pondělí v měsíci nahrazen panem Baxou.

3. Na programu dvojka je nový odpolední pořad " Jak to vidíte"

4. Od 1.ledna 2013 moderuje pouze paní Senková

5.Dnes 25.3.2013 moderuje pan Žmolík / televizní moderátor - ptám se proč?/ a očekávaný komentář  pana Hoffmana je nahrazen bez vysvětlení  / nemoc nebo jiné závažné důvody? /panem Benešem. Ptám se proč?

S pozdravem Irena Richtrová

4 komentáře:

  1. Ludmila Vajďáková26. března 2013 v 8:59

    Dobrý den paní Richtrová,
    stejnou otázku si tento týden dávám i já a Váš komentář přesně vystihuje situaci vysílání pořadu Jak to vidí. I já si myslím, že je zájem nenápadně pořad zrušit. Pan Žmolík ani zdaleka nemůže nahradit paní Senkovou, natož pana Kroce. Otázky jsou plytké, aby náhodou nenarazily. Jsem přesvědčena, že je to záměr a nenápadná cenzura veřejnoprávních médií.
    Je to škoda, ale pokud zanikne i tento pořad, už na "jejich slavné dvojce" nebude nic, čím by mě přilákalo rozhlas si zapnout. To, že si píšeme naše stesky, jak vidět je k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Ludmilo, myslím, že není úmyslem pořad Jak to vidí zlikvidovat (zatím). Spíš se rozhlas snaží rozšířit počet "jaktovidičů". Mně se pořad nejvíc líbil v době, kdy každý den byl zadán jednomu "jaktovidiči" a byl hodinový. Všichni obvykle hodnotili hlavně politické dění. Teď už se hovoří i o jiných věcech a tak to vypadá, že pořad nemá ty "grády". Poslední zůstal jen pondělní s panem Hoffmanem a teď už ani to ne. Jde asi jen o snahu, aby byl pořad "pestřejší" podle představ vedení. Pan Žmolík se mi ale líbil svým projevem, dobrá změna v té "drůbežárně".Jsem zvědavá, kým nás rozhlas obšťastní příště. Také se mi zdá, že kvalita jde dolů.











    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnešní Jak to vidí s panem Cílkem,bylo jasně vedeno aby se pan Cílek nevyjadřoval hlavně k současnému dění v naší republice.To je jasný záměr pana Ostrého hlavně nic závažného neřešit,aby rozhlas nedostal přes palečky od politiků.Večer to pan Ostrý v kontaktu určitě probere.

      Vymazat
    2. Aby se nad Vaším komentářem objevilo vaše jméno, musíte si před odesláním komentáře vybrat pod odpovědním okénkem v roletce "Komentovat jako". Vyberte "Název/adresa URL". Jako název vyplníte svoje jméno, adresa URL necháte prázdné. Po odeslání se vaše jméno objeví nad příspěvkem.

      Vymazat