středa 17. září 2014

Dnes si raději pustím Country rádio

17. 9. 2014 napsala posluchačka  Dušková v diskusi na webu stanice Dvojka v rubrice „Váš názor nás zajímá“

Poslech dvojky je ztrátou času, stejně se člověk nic nového nedozví, musí poslouchat staré odrhovačky a navíc ho rozčilují neumětelové dosazení do rolí moderátorů. Při vzpomínce na milovanou Prahu, je mi stále smutno, smutek se střídá s bezmocným vztekem a žere mě otázka, proč měl někdo potřebu zničit skvělou rodinnou stanici? Odpovím si sama. Školství už, asi dle zadání mocných, vychovává snadno ovlivnitelnou generaci bez vlastního myšlení a bylo potřeba zpracovat i tu část starší generace, která si ještě kousek zdravého rozumu zachovala, nepodlehla Nově a jejím "zábavným" pořadům a poslouchala vzdělávací pořady na Praze. Dnes si raději pustím Country rádio, kde aspoň dobře hrají, někdy se i něco zajímavého dozvím. Je to mnohem příjemnější poslech, všem, kdo mají rádi tento žánr, to doporučuji. Aspoň se nemusím rozčilovat nad tou neprofesionalitou a bláboly ve veřejnoprávním rozhlase, ale přece jenom, ta Praha mi moc chybí.


1 komentář:

  1. Já dnes zase poslouchám Blaník. Stanice Českého rozhlasu jsem přestal sledovat už dávno, protože jejich program mi přijde povrchní, bulvární a hloupý. A to jsem býval od svého mládí pravidelným posluchačem hned několika stanic Českého rozhlasu (Praha, Vltava, Hradec Králové, Šestka, Česko nebo Leonardo). Žel, díky nedomyšleným reformám pana ředitele Duhana jsem o většinu kvalitního programu přišel. Panu generálnímu řediteli totiž o kvalitu nejde. Hlavně, že mu přibylo 10 nebo 20 tisíc posluchačů, kteří rozhlas poslouchají na půl ucha, nebo jej mají puštěný jen jako kulisu. Důležité je, že zvyšují statistiku. Úbytek těch pár stovek kverulantů, kteří sentimentálně vzpomínají na doby, kdy rozhlas ještě vysílal i pro náročnější posluchače, panu generálnímu řediteli evidentně nevadí. Možná, že je dokonce rád. ;-)

    OdpovědětVymazat