středa 17. září 2014

Poslední dvě léta slyším víc podbízivosti

17. 9. 2014 napsala posluchačka  Anna  v diskusi na webu stanice Dvojka v rubrice „Váš názor nás zajímá“

   Dvojku - Prahu poslouchám už léta, také přidám svůj názor. Mám svoje pořady, které určitě budu poslouchat, pokud nezmizí, ale mrzí mne, že poslední asi tak dvě léta slyším tady víc podbízivosti. Počínaje vstupy moderátorky p. Lukešové jsem začala ladit jinam. Stanici Plzeň a hlavně její moderátory hodnotím výše v přístupu k posluchačům - jsou slušní, milí, ale nepodbízí se, a přitom pořady jsou zajímavé, ať jim to vydrží.

   Na dvojce mám pořád oblíbené pořady - Jak to vidím, Meteor, užitečnou poradnu s p. Simajchlem, vybírám si z pořadů rozhovorů mezi 11. a 12. hodinou,jako byl dnes s panem Svěrákem, ráda poslouchám i sobotní pořady K. Gotta, jeho hudební paměti.
Dovolím si ještě poznámku k moderování pořadu „Jak to vidím“ paní Senkovou, i když je mi sympatická. I při tak kráceném pořadu často nevhodně přeruší řeč komentátora, který pro nedostatek času pak ani nedokončí myšlenku. Ale ne u těch osob, které zřejmě více respektuje, tam se drží zpátky.
  
   Máte řadu dobrých pořadů, samozřejmě každý máme jiné gusto. Je ale škoda, že se mezi nimi stále častěji objevuje slovní pošťuchování a hlasitý smích moderátorů, prostě je to úplně zbytečné, nikoho to nenadchne, to si radši poslechnu veselou hudbu. Myslím si, že lidi zvyklé na halekání, např. rádia F1 a pod.,  stejně nezískáte, pro ty je to nuda, to byste museli nasadit těžší kalibr, ale nás postupně odradíte. 

Žádné komentáře:

Okomentovat