pátek 3. října 2014

Dvojko, chci posoudit sama s kým je mi hezky

2. 10. 2014 napsala posluchačka  Irena  v diskusi na webu stanice Dvojka v rubrice „Váš názor nás zajímá“

   Dobrý den, milí diskutující, letmo jsem přečetla pár posledních příspěvků a myslím, že téměř v každém je ždibec pravdy ....není možné se zavděčit všem posluchačům - nechci se pouštět do diskuse, můj příspěvek je určen pro odpovědného pracovníka Dvojky, kterou poslouchám téměř celodenně pár let, chci věřit, že to někdo čte...

   Měla jsem vás fakt ráda, zajímavé, poučné mluvené slovo vyvážené hudbou, bez reklam - teď už ale nemůžu, když nejméně třikrát za hodinu slyším že "je nám spolu hezky" - pro mě nesnesitelné, netušila jsem dosud, že jsem alergik, snad mi to evokuje demagogii, nevím, ale chci posoudit sama s kým je mi hezky, nepotřebuju a nechci to vtloukat do hlavy.
Přeju úspěch v práci a hodně spokojených a tolerantnějších posluchačů než jsem já. (jen aby to pak nebylo stádečko oveček)


Žádné komentáře:

Okomentovat