čtvrtek 8. září 2011

Výzva: NEJHORŠÍ MODERÁTOR ROKU 2011

08.09.2011 05:14 - 011. Anketa NEJHORŠÍ MODERÁTOR ROKU 2011 -trvalý odkaz

Výzva: NEJHORŠÍ MODERÁTOR ROKU 2011

 Spolutrpitelé Dvojky a zastánci kultivované stanice Praha vyhlašují anketu:


  NEJHORŠÍ MODERÁTOR ROKU 2011



Trápí vás nekultivované slovo v rozhlase?

Chcete přidat svůj názor na moderátory?

Otvírá se vám kudla v kapse při poslechu Dvojky?

Naskakují vám pupínky při poslechu moderátorů?

Donutí vás moderátor přeladit na jinou stanici?


Napište tři kandidáty na Nejhorší   moderátory roku 2011 !

Napište svůj názor, proč se vám moderátor nelíbí !


-------------------------------------------------------------------------
Anketa potrvá celé září, 1. října 2011 bude sečtena a   výsledky budou vyvěšeny  na stránkách Nerušte stanici Praha.
Komentáře
[1]08.09.11 21:32:15Chramostová
Pro mě je nejsilnější kandidátkou Hana Švejnohová,se svou arogancí proti posluchačům,kteří jsou kritičtí a.....promiň,promiň,že ti do toho skáču.Další je určitě Marie Retková.....ehmmm,ehmm,eee.A do třetice Martina Kociánová s netaktním skákáním hostu do řeči,se svým mletím a svým ....já vím,já myslím,já tam byla,já se s ní kamarádím.
[2]08.09.11 23:02:35Pavel Charouz
Nerad to říkám, ale mezi nejhorší moderátory řadím Zoru Jandovou z nočního Mikrofóra. Ne, že by měla nekultivovaný projev, ale vybírá si plitká témata takřka o ničem. Má tam vždy kamarádku, nebo kamaráda se kterými si vždy tyká a skoro vždy pochází z Mníšku pod Brdy. Trochu úzký okruh hostů.
[3]09.09.11 07:38:08Ludmila Avramopulosová
Když můžu tři tak tři napíšu. Jenoznačně Z.Jandová a to zdůvodů stejných jako má pan Charouz. Dále Kociánová, též důvody výše popsané. No a do třetice Švejnohová.Důvody zase stejné jako výše popsané. Retkovou už nemůžu, anžto by byla čtvrtá.Ale patří do té skupiny taky. Takže: Jandová,Kociánová,Švejnohová.
[4]09.09.11 11:08:10Tomáš Němec
1. místo u mě získává Zora Jandová z Nočního Mikrofóra za naprosté nepochopení kultivované práce v rozhlase. Neustálý smích, prosazování sama sebe nad hostem, také neschopnost formulovat myšlenku, přeskakování z tématu na téma a neustálé sebezdůrazňování sama sebe by do moderátorské práce nemělo patřit. Na 2. místo řadím moderátorskou dvojici Pavel Kudrna - Jiří Kokmotos za jejich průkopnictví v prosazování blábolivého stylu mluvy ve vysílání profesionálních redaktorů. Jiří Kokmotos navíc mluví příliš lidovou mluvou a nedbale vyslovuje a to by se profesionálnímu rozhlasovému redaktorovi stávat nemělo. Na 3. místo řadím Hanu Švejnohovou na neustálé skákání hostům do řeči a dopovídávání jejich vět.
[5]09.09.11 11:56:15Ludmila Vajďáková
Já se přidávám k návrhu pana Němce, jen bych trochu změnila pořadí. 1. místo: Zora Jandová - viz komentáře výše, 2. místo: Hana Švejnohová - skoro by se mohla poprat o 1. místo se Zorou Jandovou a 3. místo: dvojice Pavel Kudrna+Jiří Kokmotos - viz výše popsané důvody, lépe bych to nenapsala.
[6]09.09.11 11:58:18Ludmila Vajďáková
Ještě jsem zapomněla dodat, že nejsem spokojena ani s Martinou Kociánovou a Marií Retkovou, takže bylo docela těžké volit první dvě místa, klidně by se tam vešly i ony.
[7]09.09.11 12:40:02tlustá
Dopolední a odpolední změť neposlouchám, takže nemohu chválit ani kritizovat. To ať za mne udělají jiní. Určitě jako nemoderátorku a bezuzdnou, chaotickou a neprofesiální hlasatelku bych dala 1. Gabrielu Vránovou, kterou jsem slyšela asi dvakrát a nešlo to doposlouchat. Ta je u mne nejhorší, dále 2. Zora Jandová, je tam za sebe, nikoliv za hosta, což je u ní obvyklé, prodává svoje ego, je to všeumělkyně. A 3. Vlastimil Harapes má od všeho klíče, všude byl a všechno ví, neustále přizvukuje, pobrukuje. Třeba se zlepšil, nevím, postupně vynechávám poslech NM.Je mi to líto. Nemohu posoudit ani M. Retkovou ani H. Švejnohovou, kterou jsem slyšela jen v upoutávce snad p. Němce (??)....promiň promiň že Ti do toho skáču.
[8]10.09.11 12:45:26Eva Ondřejová
Paní Tlustá,mluvíte mi z duše,poslouchám tedy vlastně neposlouchám,jako Vy. 1.místo:G.Vránová 2.místo:Z.Jandová 3.místo:V.Harapes
[9]10.09.11 13:28:12M Svobodová
Na 1.místo G.Vránová 2.místo Z Jandová,3.místo V.Harapes.Důvod stejný jaký uvádí paní Tlustá. Na další místa přidám ještě Retkovou,Lekešovou Švejnohovou.Kumstýřovou
[10]10.09.11 17:13:48Hana Šimková
Ráda bych poslouchala denně Noční mikrofórum, pokud by bylo tak skvělé, jako při moderování Martina Kratochvíla.... Bohužel, není. Nejhorší moderátoři tedy jsou : Gabi (!) Vránová (ta doslova žvatlá!), Zora Jandová (nepustí hosta ke slovu a je trapná a rozvleklá é é é ), Vlastimil Harapes.
[11]12.09.11 14:18:42Dušková
1. místo-Gabriela Vránová (nedá se poslouchat vůbec) 2. místo-Zora Jandová (domýšlivá všeumělka, žasnu nad tím, co je nám vnucováno za bláboly namísto rad odborníků. Opravdu si myslí, že to někoho jenom trochu rozumného zajímá?!!!) 2. místo-Martina Kociánová (někdy poslouchám, ale nerada, s přemáháním)
[12]12.09.11 16:12:37Jana
Nemusím p. Jandovou a p. Harapese. Oba prezentují sami sebe. Harapes blekotá, Jandová vše okecává . Již je vypínám. Líbí se mi Kepka, Cimický, Kratochvíl.
[13]12.09.11 18:45:54Pastyříková Miluše a Vláďa
Na první místo Gabriela Vránová, která nedokáže utvořit souvislou větu ani na úvod. Druhé místo Zora Jandová, která předvádí jen sebe. Třetí místo Vlastimil Harapes....samé ehmm ehmm a přitakávání. Na další místa bychom přidali ještě Lekešovou, Retkovou a Kumstýřovou.
[14]12.09.11 22:26:54Jiří a Jitka Svobodovi
1. místo G. Vránová, 2.místo V. Harapes. 3. místo Z. Jandová. Souhlasíme s předešlými komentáři k těmto moderátorům. Je to hrůza běs, pošlete je na pracák, ne do rádia!!!
[15]13.09.11 10:49:35veraslov
Na první místo Marie Retková(hmmm a neustále se divící "diblík"). Druhé místo Zora Jandová(do sebe zahleděná všeumělka,rozumbrada) třetí místo Martina Kociánová(skákání do řeči, upoutáváním pozornosti na sebe). Další stupínky G. Vránová, vydržela jsem ji poslouchat jen jednou a opustila jsem poslouchání NM.
[16]14.09.11 20:17:26Ladislav Kozák
Mně vadí spíš moderátoří co umí mluvit a jako na moderátorovi na nich není nic špatného, ale jako k lidem nim nemám důvěru. Těch je na dvojce dost. Jestli se bere moderování i jako příprava pořadu, nejenom to, když ho jenom uvádí, tak bych bych nominoval Magdalenu Šorelovou spolu s ostatními z Domina. Moudrý a přitažlivý pořad se stal snůškou plků ve stylu Je jaká je. Taky se dozvíme o tom, co dělal kdy moderátor, jak je rád, že vidí svého kolegu, ale zábava pro děti se vytratila. Od změny jsem čekal minimálně nějakou práci s archívem, ale na perfektní seriály se stále zapomíná, zato ty, co už vysílali doteď každý rok, ty jedou jako z praku. Příští týden má být zase Gotické okno. Celkově to vypadá tak, že moderátoři zájem nemají. Odžvaní půlhodinky a do toho jim selektor, co mu obsah nevyměňovali od počátku století, pustí nějakou četbu a pár písníček. Hrůza.
[17]15.09.11 21:18:50Šťovíčková
Nechápu,kdo nominovat paní M.Retkovoou na "Nejlepší moderátorku ČR."Pro mne je tato TV moderátorka tou nejhorší v ČR DVOJCE
[18]16.09.11 13:26:58Ludmila Vajďáková
Teď jsem zaslechla, že se může dávat hlas na nejlepšího moderátora i Karlu Gottovi. To teda nechápu, vždyť má jen jeden pořad a nic jiného neuvádí, tak za co se mu to má dávat? To už je opravdu zvrhlá anketa. Kolik bylo v minulosti dobrých moderátorů, nic se nehodnotilo, protože by první tři místa ani nestačila.
[19]16.09.11 18:10:26Chramostová
Paní Vajďáková,máte pravdu.Moderátor,by neměl být z leknutí,ale ze svého oboru,vzdělání a schopností.Bohužel takových moderátorů z leknutí je plná Dvojka!Od rána do pozdních nočních hodin.Chtěla jsem poslat hlas panu Krocovi,ale nebudu je podporovat v jejich soutěžích a anketách.Pana Kroce jsem ráda poslouchala,nebo paní Synkovou,ale teď musím přeladit,protože i když je zajímavé téma,moderátorky nepřekousnu.Buď je tam kulometná palba nebo courající se želva.Je škoda,že pan Duhan si nenajde čas a neposlouchá dopolední vysílání.Sliboval,že bude Dvojku sledovat,asi jen sliby.
[20]16.09.11 21:12:48Jaromír Janák
Karel Gott - moderátor, to je nápad. Ale je pravda, že už dostal někde hlasy jako nejlepší tanečník. Ještě by se měl udělovat titul Nejrychlejší šéf. Pan Ostrý by si to zasloužil, jestli je pravda, podle toho, co jsem dnes četl v jeho CV, že také šéfuje a režíruje v Brně a "zdokonaluje" vše v Praze, všude pracovní doba denně 8 a půl hodiny a ty přejezdy - kolik má vlastně den hodin?
[21]16.09.11 21:35:03Šťovíčková
Plně s Vámi souhlasím paní Chramostová a paní Vajďáková,už to trvá bohužel příliš dlouho,my,kteří jsme věřili,že se vše upraví,že jde o určité období,kdy se vše vrátí do původních kolejí.Dnes vím,že pokud tam bude PEDU a JO,nemáme šanci.Naše stanice ČRo 2 PRAHA tak,jak bývala dříve už nebude.Včera jsem poslouchala noční Mikroforum s paní G.Vránovou.Jako herčku si ji nesmírně vážím,ale jako moderátorku Mikrofora ji nemůžu .Vím,že tam volala posluchačka,která jí to otevřeně řekla,ona se nesmírně divila. Myslím,že to nemá za potřebí se takto předvádět.Jako diblík,který skáče do hovoru,který se všemu díví, který je mimo dané reality.
[22]17.09.11 09:39:17M.Svobodová
Také jsem poslouchala noční Mikroforum hlavně abych slyšela pana Stránského.Bohužel díky paní Vránové jsem vypnula asi po půl hodině.Pak jsem musela vzít knihu abych vůbec usnula,jak jsem byly rozčílená.To se mi stává vždy,když je tam paní Vránová,Jandová Harapes Paní Šťovíčková bohužel nemohu s vámi souhlasit,že je Vránová výborná herečka.Ta hraje výborně hlavně hysterky a ty nemusí hrát protože ona je taková.Natřásá se ,přehazuje papíry ,diví se jako naivka a skáče každému do řeči. To,že nedokáže ani slušně zahájit vysílání tomu se už ani nedivím.Její ááno,ááno tady je dvoojka to už je její klasika.
[23]17.09.11 09:46:50Prozatímní pořadí
Prozatím na prvém místě je paní Jandová-11hlasů.Druhý je pan Harapes -6hlasů.Třetí místo obsadila paní Vránová-5hlasů.Čtvrté je paní Švejnohová-4hlasy.Páté místo paní Retková a Kociánová-3hlasy.Šesté je KUKO-2hlasy.Sedmé místo je paní Šorelová-1hlas.
[24]17.09.11 17:34:50Ludmila Vajďáková
Všimli jste si na diskusních stránkách Karla Gotta, jak Kamil77 nabádá posluchače, aby posílali KG hlasy pro nejoblíbenějšího moderátora? Nechápu, co to znamená, je ten Kamil77 nějaký utajený rozhlasák nebo fanda KG?!
[25]17.09.11 22:34:50Zdena Vladařová
Tři místa mi nestačí. Ale budiž - 1. paní Vránová, pro ženské pokolení není nic více ponižujícího, než stárnoucí roztomilý diblík. Myslím, že laskavost a moudrost se dá projevit daleko důstojnějšími prostředky. Také jsem starší dáma a moje děti mají jasný pokyn, že pokud bych někdy k něčemu takovému sklouzla, mají právo mě okamžitě přemístit do ústavu či rovnou odstřelit.. 2. a 3. místo pan Kudrna a pan Kokmotos, styl moderování a vzájemné, rádoby laskavé podrážení a schazování opravdu není můj šálek čaje. Pana Gotta nepovažuji za moderátora. Zdravím všechny spřízněné duše.
[26]18.09.11 20:41:43Michal Janata
1. místo Vránová, 2.místo Harapes. 3. místo Jandová. Není třeba uvedení důvodů. Plně souhlasím se všemi již zmíněnými negativními komentáři k těmto moderátorům. Je to ostuda našeho dříve tak vynikajícího rádia.
[27]20.09.11 17:30:29Kateřina B.
Už to tu padlo víckrát. Dopoledne a odpoledne naštěstí dřívější Prahu neposlouchám, takže Švejnohovou, Retkovou a spol. ušetřím... Večer to zkouším, ale kde že jsou časy nočních repríz Jak to vidí. Takže 1. G. Vránová (důvody bych leda opisovala), 2. Z. Jandová (takéž) - obě dvě vypínám a radši si pustím Cimrmany z CD. 3. Nevím, jestli už někdo nominoval "zprávaře" - za mě jednoznačně Adéla Culková, která si zakládá na tom, jak perfektně artikuluje s kadencí kulometu. Asi jí, chuděrce, nikdo neřekl, že třeba starší člověk tak strašně rychlou mluvu nemá šanci slyšet, i když ona předpisově vyslovuje poslední hlásky a nespojuje slova (kabineT, řekL Ludvík apod.)
[28]22.09.11 10:23:43Kosíková
1. H.Švejnohová, 2. G. Vránová, 3) Z,Jandová - prosazují hlavně sebe, nedokáží naslouchat, obsah a způsob vyjadřování nemá valnou hodnotu. Bohužel, nejsou samy.
[29]26.09.11 09:51:18Kvapilová
Nejhorší moderátorka Retková,Kociánová Švejnohová.Zničily Prahu.
[30]26.09.11 11:04:16Svoboda
Určitě hrozné jsou nové ,,moderátorky,,.Švejnohová vede.Potom Jandová a Retková.
[31]26.09.11 20:03:45Šťovíčková
Ano,je to hrůza,díky těmto bývalým TV moderátorkám,nyní rozhlasovým neposlouchám Je jaká je.Nechápu,jak je možné,že pro mne nejhorší moderátorka paní Retková je nominována na NEJLEPŠÍ!
[32]26.09.11 20:43:22Janah - www
Vzhledem k tomu,že jsem noční vysílání nikdy neslyšela a podle ohlasů po tom netoužím,tak pro mě nejhorší moderátor je : 1. místo Kociánová - sebestředná, přehnaně žoviální, afektovaná, 2. místo Švejnohová - její sladkost je neposlouchatelná, 3. Lekešová,její styl moderování mně není příjemný,neustálé pochechtávání,skákání do řeči atd. Díky těmto dámám spolu s paní Retkovou nemohu dříve milovanou Prahu poslouchat a taky ji neposlouchám.
[33]27.09.11 09:19:13Vlasáková
Kociánová-vše ví,všude byla,vše zná a co nezná nastuduje,položí otázku a než se host nadechne odpoví sama,aby to odsejpalo.Retková-než položí otázku,slyšíme třikrát eehhmmm,pak nasadí přesládlý toon a opět se zadrhne-asi bude pršet.Jandová-asi premiantka třídy-do dnes!Všeználek!!Všeumělka!!
[34]27.09.11 11:38:53Polák Jan
Jsem rád za tuto soutěž.Retková,Kociánová,Jandová,všechny tři nemají s moderováním,co společného.Vlastně téměř všichni novodobí moderátoři nestojí za nic.
[35]27.09.11 12:15:41Chramostová
To byla opět porce!!!Snažím se poslouchat,ale paní Retková je každým vysíláním horší a horší!Její hledání slov a věčné eeeee,je neposlouchatelné. Naše děti říkají ,,zasekla se velebnosti,bude pršet,mám to seno skopčit??skopčete Cecilko,skopčete..!Paní Vlasáková mi to opět připomněla.
[36]28.09.11 19:57:20Příhoda J.
Zcela nejhorší moderátorka je Gabriela Vránová,za ní v závěsu V.Harapes Z.Jandová.Důvody zde byly už mnohokrát uvedeny takže není třeba je znovu psát.Zničili pohodové vysílání od 22.30 hod. nedá se poslouchat.Lepší to není ani když vysílá pan Svěcený,a Ondřej Kepka. Jeden divadelní soubor.
[37]29.09.11 09:13:36Renčová
Chci přidat svůj hlas pro Švejnohovou-neustále si stěžuje na posluchače,kteří jí nefandí,dále Kociánová-hihi já to vím taky,a samozřejmě Retková-na co jsem se to chtěla zeptat??áááááeee už vím!A myšlenka uletěla!!!!
[38]29.09.11 17:31:52Polášková
Moderátorky od sama doma jsou ty nejhorší.Kociánová,Retková,Lekešová.
[39]29.09.11 20:09:27Janáková
Každopádně bych nominovala Švejnohovou,Jandovou a Kociánovou.Kdybych jich mohla napsat víc byla by tam i Retková,která neudrží myšlenku a Vránová,která kráká a kráká i KUKO jsou na pováženou,stále se překřikují a není jim rozumět,asi jim nikdo neřekl,že mikrofon bere pouze jeden hlas,jinak je z toho galimatiáš!!
[40]30.09.11 09:05:46Přemysl Hnilička
Nerad to dělám, ale musím nominovat Gabrielu Vránovou. Její kombinace vyplkávání se s hosty a recitování starých básníků je skutečně přízračná. Dalším adeptem je Jaromír Hanzlík, jehož moderace Hvězdného prachu je ještě o stupeň horší, podlézavější a plácavější než televizní předchůdce tohoto formátu. (Navíc ony rozhovory v devadesáti procentech NAPROSTO nesouvisí s rozhlasem, což je škoda.)
[41]30.09.11 10:40:49Brtník
Tak dámy z „Dámského klubu“ mají zasloužený náskok a bylo by možné nominovat i všechny nájemné moderátory(ky), kteří pomáhají „dvojce“ k zamýšlenému přetažení posluchačů komerčním rádiím. Paní Retková je moje favoritka. Druhdy jsem slyšel ana děla: „Á, éééé i(nternet)….“ Od té doby čekám, nezlepší-li svůj výkon a nevyřkne celou řadu: „a e i o u“, když tak slibně začala. Asi se nedočkám - nevydržím ji poslouchat děle než dvě minuty. Tedy číslo jedna. Ze zaměstnanců rádia je nenahraditelná paní Stáňa Dufková. Tedy dvojka (ač jednička). Na třetí místo bych (společně s panem Kozákem 16)nominoval Magdalenu Šorelovou spolu s ostatními redaktory z Domina (vyjma mladé externistky z Brna). Bylo by ovšem škoda nevzpomenout paní Lucii Výbornou (viz. Z.Jandová), KuKo, pana Kroce a neustále popotahujícího pana Rejžka. Bylo by ovšem daleko příjemnější vyjmenovávat ty špičkové… Byl by to kratší seznam, ale jsou tam (zatím).
[42]30.09.11 12:43:10Jana Pavelková
Dobrý den, dnes v poslední den k hlasování o nejhoršího moderátora či moderátorku DVOJKY, se taky přidám se svým názorem. Ano, trápí mně nekultivované slovo v rozhlase, ano, donutí mně moderátor přeladit na jinou stanici, pupínky mně sice nenaskakují, ale husí kůži jsem z některých výplodů měla a kudlu zatím sebou nenosím. Včera jsem slyšela kousek Nočního mikrofora s p. Vránovou a vysloužila si pro mně první místo, protože ani jednu větu nedokončí a skáče od jednoho tématu k druhému. Na druhé místo dávám paní Kociánovou a Retkovou, chichotají se, skáčí do řeči a host je u nich na posledním místě. Třetí nejhorší je pro mně paní Zora Jandová. Všude byla, všechno viděla, o všem aspoň slyšela a všechno doprovází smíchem. Poslechla jsem si ji s jejím hostem p. Kudrnou a to byl pro mně zážitek číslo jedna. Naopak dnes se mi docela líbila p. Lekešová, v každém případě na čelo nejhorších moderátorek nepatří.
[43]30.09.11 16:59:19Slavíková
Moje jednička je eeeeeehhhmmmm Retková,dvojka ratatatatata Kociánová a trojka všeználka Jandová.Trochu škoda,že jenom tři další by byli KUKO,Švejnohová,Vránová,Lekešová i Kumstýřová.Prostě ,,výkvět,, mluveného slova!!
[44]30.09.11 17:23:21Vlková
Dlouho mi vadí v rádiu Retková,Vránová,Švejnohová.Všechny dámy by udělaly dobře,kdyby se přemístily na komerční stanici.Tam by jejich výlevy možná někdo ocenil,ale na stanici Praha nemají co dělat!
[45]30.09.11 20:09:48Jarmila - www
Dobrý den, souhlasím se všemi předchozími příspěvky. tři místa jsou opravdu málo pro ten výkvět moderátorů. 1. místo - Retková, 2. místo - Kociánová, 3. místo - Jandová, paní Vránová nestojí ani za řeč - copak jí syn neposlouchá?, KUKO, servilní moderátor Ostrý, Harapes, Rosák, Švejnohová....
[46]30.09.11 23:52:21Jiřina
Považuji za nejhorší Vránovou G.Myslím že ona potřebuje na nové klobouky tak ať si říká kdo chce co chce jen když narejžuju,Pan syn nebude o nic lepší jinak by jí to už dávno zatrhl.Na další místa Jandová,Harapes Kociánová .Pan Cimický se dnes také ukázal jako dobrý moderátor.Ta jeho spisovná češtna dostává na frak.
[47]30.09.11 23:55:32Eva
Na první místo Vránová,dále Harapes,Jandová.Protože Retková Kociánová Švejnohová a Gott,to je také hrůza.Míst je májo špatných moderátorů mnoho
[48]01.10.11 00:18:29Tomáš Němec
Je prvního října. Anketa je uzavřena. Výsledky budou sumarizovány v krátké době. Děkujeme všem posluchačům nejen za hodnocení samotné, ale i za zdůvodnění.
Diskuse je uzavřená

Žádné komentáře:

Okomentovat