čtvrtek 16. února 2012

Komunikuje Ostrá dvojka s posluchači nebo ne?

16. 2 2012 napsali v diskusi na webu Českého rozhlasu paní Šťovíčková a Tomáš Němec
■     ■
Paní Šťovíčková napsala 15. 2. 2012 v  07:58 PM
Pane Ostrý, píšete v úvodu Diskuse,že si vážíte našich názorů a máte zájem o korektně vedenou diskusi. Proč mně tedy mizí mé komentáře,které byly vždy slušné a podle mně též korektní. NENÍ mi lhostejné,co jste s panem Duhanem provedli s mou oblíbenou stanicí PRAHA 2. Nelíbí se mi,proč s námi, Vaše dvojka NEKOMUNIKUJE. Některá regionální radia mají pořad Volejte řediteli,proč nezavedete něco podobného,abychom si konečně mohli o některých pro nás nevhodných pořadech promluvit.
■     ■

Tomáš Němec napsal 16. 2. 2012 v 5:40 AM:

Paní Šťovíčková, proč nezavoláte do některého pořadu a neřeknete přímo do vysílání, že se vám něco nelíbí? Pustím-li si jakýkoli pořad, slyším jen obdivná slova. Pan Kudrna si je tam sice pouští jen ze záznamníku, ale v jiných pořadech od rána do večera vyslovují posluchači jen slova díků. Rádio je o zvuku, ne o písmu. Zkuste si spočítat, kolikrát za den jsou ve vysílání zopakována ona dvě čísla, na které můžete volat přímo do vysílání - 221552424 a 221552525. Tak je tady i ten záznamník, který zřídil Český rozhlas proto, abyste tam sdělila panu Pavlu Kudrnovi, jak ho milujete - 221552585. Já už jsem za ten rok párkrát do různých pořadů zavolal. Jen panu Kudrnovi na ten záznamník ne, protože pan Kudrna mi napsal, že moje volání a psaní považuje za obtěžování a vyhrožoval mi rozhlasovými právníky. Ale i kdybych do těch pořadů volal častěji, spokojenost či nespokojenost s vysíláním celoplošného rozhlasu se nedá posuzovat podle několika posluchačů, kteří se ozvou.

Ostrého DVOJKA s posluchači KOMUNIKUJE,  ne v internetových diskusích, ale ve vysílání. A určitě do vysílání nepouští jen ty kladné ohlasy, o tom jsem se sám několikrát přesvědčil. Pokud budete věnovat čas a peníze za telefon, určitě se dovoláte. Nebude tam pan Ostrý, ale i on to ve vysílání uslyší.

Tento příspěvek spolu s vaším, paní Šťovíčková, zkopíruji na blog, protože předpokládám, že paní Luptáková mi ho opět smaže.
■     ■


Paní Šťovíčková napsala 18. 2. 2012 v  10:24 PM

Dobrý večer pane Němče,vážím si toho,co pro nás nespokojence děláte a děkuji Vám za to.Nemyslím si ale,že je v tom až takový rozdíl pokud budu volat do vysílání.Panu Kudrnovi nemám už vůbec potřebu volat .Jeho pořady od velkého února neposlouchám.I já se budu těšit,že jednou ostrá dvojka skončí.Zatím si hledám náhradu a přelaďuju.
■     ■

4 komentáře:

  1. Kam až musí klesnout úroveň veřejnoprávního média, aby se tím někdo začal zabývat? Stížnost jedné jediné posluchačky by těžko něco změnila, a to i kdyby se čirou náhodou do živého vysílání opravdu dovolala a někdo ji v průběhu jejího slova nepřerušil narychlo puštěnou písní Karla Gotta. Muselo by nás být více, mnohem více. Jenže náš národ je (a píšu to se smutkem) málo aktivní - spíše pasivní - a nechá si od mocných vnutit prakticky vše. Změna ČRo 2 - Prahy na "Dvojku" je možná tou nejmenší ze všech špatných reforem, které nám mocní v loňském roce naservírovali, a očekávali, že je bez větších protestů přijmeme. Já osobně si na špatnou změnu nikdy nezvyknu. Zároveň si ale umím za současné situace a s tímto množstvím sympatizantů racionálně spočítat své možnosti. Ty dnes nejsou příliš velké, ale vše se může změnit ... Já v to alespoň doufám.

    OdpovědětVymazat
  2. Ludmila Vajďáková16. února 2012 v 23:30

    Můj dojem je takový, že veškeré změny ve veřejnoprávních médiích, ať je to Česká televize a nebo Český rozhlas, jsou účelové a z "vyšších" míst. Co jsme se napsali minulý rok na Radu pro vysílání a někdy i na poslance a všechno bylo marné. Udělali z nás hrstku ubrblaných důchodců. Vypadá to, že je potřeba, aby lidé nepřemýšleli nad programy, ale jen přijímali bezzubé informace a tlachárny - viz pořady Je jaká je, Nezatloukej, Mikrofórum a odpolední pořad s p. Kudrnou. Čím míň bude posluchač informovaný o důležitých věcech, tím líp pro vedoucí garnituru jak v rozhlase, televizi nebo v politice. A zřejmě se jim to daří, protože posluchači, kteří chtějí slyšet hodnotnější pořady, si našli cestu jinde a přelaďují. Situace mi velmi připomíná začínající léta normalizace a je mi z toho smutno. Ještě trochu se snaží Česká televize na druhém programu, kde vysílají dokumenty z historie, jen by bylo zajímavé vědět, jaká věková skupina se na tyto dokumenty dívá.
    Já už optimismus, že se vysílání ČRo2 Praha zlepší, pomalu ztrácím. Protože pořady, které poslouchám, už nacházím většinou v archivu, když nepočítám jediný pořad, který poslouchám pravidelně, Jak to vidí.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si dnes myslím,že vysílání této stanice se nezlepší. Změny pana Ostrého a jeho stálých nebo externích spolupracovníků mě dovedli k tomu, že už to není ta hlavní stanice, kterou bych poslouchal. Mám radiopřijímače na dálkové ovládání a tak přehazuji, co se zrovna dá poslouchat. Jenže u nás v Praze máme tu výhodu, že tady hraje více než 20 stanic najednou a z toho jsou 4 stanice českého rozhlasu. Takže jenom namířím dálkový ovladač a cvakám. Dříve jsem se na soukromých stanicích nezastavoval vůbec (vyjma Rádia Classic)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, k rannímu slovnímu "průjmu" hlasatelské dvojice na DWOJCE /jak ji říkám s okazem na polskou stanici,co se nám tady v příhraničí ráda sama ladí v autě / toho zde bylo řečeno přehršel, jen jsem se chtěl zastat té paní,co volala jako poslední do oblíbených Písniček od srdce a paní moderátorka ji (očividně podle hlasu starší osobu) doslova "utřela", že tedy "nene, tady se hraje jen živejm".. Jaké pocity měla ta vdova po zavěšení sluchátka si umim představit.

    OdpovědětVymazat