pátek 11. listopadu 2011

Pro koho je určeno vysílání Ostré dvojky?

11.11.2011 10:39 - 03. Články posluchačů -trvalý odkaz

Pro koho je určeno vysílání Ostré dvojky?

11. 11. 2011 napsal Tomáš Němec

   Včera jsem, poslouchal Noční mikrofórum, protože hostem byla  ředitelka rozhlasového nakladatelství Radioservis paní Kateřina Konopásková. Přemýšlel jsem, že tam zavolám, protože jsem jak předplatitelem Týdeníku Rozhlas, tak nakupuji CD i knihy z produkce Radioservisu. Myslím, že produkce Radioservisu, tedy vlastně archivní záznamy Českého rozhlasu nebo knižní přepisy pořadů (Jak to vidí..., Osudy a pod.) daleko svou úrovní převyšují současné vysílání Ostré dvojky.  Nakonec jsem nezavolal. Volali jiní. Nějaký posluchač nepochopil, že ředitelka vydavatelství není vedoucí prodejny v budově Českého rozhlasu, jiní si ji pletli s někým, kdo má vliv na programovou skladbu vysílání. Na "moderátorce" paní Vránové bylo slyšet, že je jí téma Radioservisu také vzdálené a tak jsem nechtěl starou paní znervózňovat svými připomínkami. Protože mě opravdu zajímalo, co bude paní Konopásková říkat o produkci Radioservisu, protrpěl jsem pořad až dokonce. Paní Vránová ho zakončila přáním, aby Radioservis vydával také více jejích vlastních nahrávek a propagoval jejího syna Ondřeje Kepku.
    Patrně se budu muset smířit s tím, že po dobu, kdy bude Českému rozhlasu vládnout pan Peter Duhan, bude stanice PRAHA, ať už pod jakýmkoli názvem, určena prostším vrstvám obyvatel České republiky, kteří si nekoupí CD z produkce Radioservisu, ale za to si každý den koupí Blesk, AHA, Rytmus života, Chvilku pro tebe a podobně. Takoví lidé se potřebují zeptat "osobností na Dvojce", třeba paní Gabriely Vránové, jestli si pamatuje, že se jim před třiceti lety podepsala do památníčku, když vystupovala v zájezdovém představení v jejich městečku.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat