pondělí 20. srpna 2012

Úžasňákovi - osobnosti, které mají duši




4 komentáře:

  1. Pamatujete se ještě na pořad "Před půlnocí"? Vždy byl pozvaný nějaký zajímavý host, který nejprve předčítal ze své oblíbené knihy a pak až do půlnoci běžela pohodová hudba. Už je to více jak rok a půl, co tento pořad skončil, a mně se po něm pořád stýská. Přiznávám, že jsem se na něj těšil a občas jej používal i jako spolehlivé uspávadlo. Nastavil jsem si na přístroji samočinné vypnutí a pak jsem poslouchal hudbu, až dokud jsem se virtuálně nepřemístil do Hajan. To je mimochodem jedno z mých velmi oblíbených míst. :-) Dnes se na Dvojce ve stejném čase jen tlachá, tlachá a tlachá ... Škoda vysílacího času a prostředků.

    OdpovědětVymazat
  2. Eva Ondřejová21. srpna 2012 v 11:33

    Ano, já také potřebuji uspávat a zrovna jako Vy jsem usínala při rozhlasu. Teď beru prášky. To, co se vysílá teď se na večerní vysílání vůbec nehodí, člověka to úplně rozebere a namíchne, takže slavné Mikrofórum neposlouchám.

    OdpovědětVymazat
  3. avramopulosová28. srpna 2012 v 12:10

    Cože, Vám se nelíbí všeumělkyně a všeznalkyně Zorkahorka, přeříkávání pana Svěceného, který ví, že není profík a proto mluví jak mluví a my to máme snést právě proto, že je moderátor amatér, vám není libo před půlnocí poslouchat pana Harapese? Cssss, tak to jim asi nerozumíte, protože oni to přeci myslí dobře:-/ Jsou tak lidoví, až to připomíná časy minulé.Jenže co, že to nevadí samým moderátorům, ono to nevadí vedení Prahy (pardon dvojky). Pan Svěcený dobře hraje, pan Harapes by jistě mohl radit v baletu, ale bohužel, moderování jim opravdu nejde. Zorinka je dokonce vytížená tak, že už je poněkolikáté hostem něčeho, navíc vysílá těžce nemocná a to ještě bude vedoucí dětských pořadů. A taky to tak vypadá. Když dělá všechno, nemůže to dopadnout kvalitně. Jenže říkejte to dvojce OstrýDuhan. No, to jsem zase pustila jedu, ale to je jen blbá bezmoc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážená paní, naprosto s Vámi souhlasím. Žádný profesionální projev od těchto lidí čekat nelze. I pokud by témata rozhovoru a hosté byli zajímaví, projevy těchto neumětelů poslech ruší, stává se mi třeba na Radiožurnálu a dokonce i na ČRo6, že mě vyruší moderátorova chyba, ztratím nit a uteče mi to, o čem je řeč a co mě zajímá. Mikrofórum, jak jsem už napsala, neposlouchám.

      Vymazat