středa 24. srpna 2011

Ostrá dvojka není večer slyšet na celém území republiky, hudba je nevyhovující

24.08.2011 13:29 - 03. Články posluchačů -trvalý odkaz

Ostrá dvojka není večer slyšet na celém území republiky, hudba je nevyhovující

24. 8. 2011 napsal posluchač Jan Toman v diskusi na webu stanice Český rozhlas 2 - Praha

   V upoutávce nabízí Dvojka oblíbené skladby posledních padesáti let. Za tu dobu u nás zpěvačky, zpěváci, orchestry vydali desítky LP a CD. Ale každý z interpretů má na Dvojce 0 až 6 skladeb, které se opakují. Vzniká dojem, že staré písně jsou obehrané a do dnešní doby nepatří.
   Hudba na Dvojce je většinou odtržená od mluveného slova. V Písničkách od srdce byla po přání babičce k osmdesátinám zařazena méně známá francouzská píseň, kterou před tím babička určitě neslyšela. Zpěváku Stanislavu Procházkovi k 92. narozeninám zahráli francouzský šanson. Po pozvánce na Chodské slavnosti anglicky zpívaná píseň o Eskymákovi. V hodinovém rozhovoru se zpěvačkou, zpěvákem, hudebníkem je zařazena jedna jejich skladba. Jinak univerzální směska. Autoři hudebních směsek se pravděpodobně domnívají, že posluchači neposlouchají Dvojku kvůli mluveným příspěvkům, ale kvůli jejich hudbě a mluvené slovo skousnou, jako posluchači soukromých rádií skousnou reklamu. Hudební směsky
nejsou většinou určeny seniorům. Je v nich hodně zahraničních skladeb a v originále i písně, které mají výborné české texty. Senioři si nemohou zavzpomínat na Čas růží s Karlem Gottem, musí poslouchat opakovačku majmajmajdylajlavajvajvajdylajla.
   Za dávného dávna na stanici Praha byli u pořadů uváděni hudební redaktoři. Dneska jsou hudební mistři nebo kdo vybírá hudbu, jmenovaní jen výjimečně.
   Dvojku poslouchám jen od pěti do osmnácti hodin na středních vlnách. Dvojku na VKV v našem městě nenaladíme.
Komentáře
[1]24.08.11 15:27:21Ludmila Vajďáková
Vedení ČRo jsou ignoranti, které posluchač vůbec nezajímá. Pan Duhan má zpracovaný systém, jak bude vypadat vysílání Českého rozhlasu pro jednotlivé věkové skupiny a připomínky posluchačů, které dostával od února 2011 nebere na vědomí. Nechal si zpracovat svůj přehled sledovanosti a úspěšnosti a podle toho nyní vypadá současné vysílání Ostré dvojky. Hnus, bída a bezmoc...
[2]24.08.11 17:26:02Ludmila Vajďáková
Výše uvedený příspěvek cenzoři na diskusi vymazali a to si nemyslím, že by odporoval slušným mravům. Kam se naše společnost ubírá, bereme si snad vzor z východu, našeho bývalého "velkého bratra"?! Je mi z toho moc smutno, zvlášť v srpnovém výročí je to podivné. Nahrála jsem si v sobotu na DVD film Operace Dunaj, který dávala Nova k výročí Srpna 1968, ale byla jsem znechucena. Mám smysl pro humor, ale zrovna toto téma mi nepřipadá humorné, aspoň prozatím, pokud nebude mládež informovaná, proč vlastně 21.8.1968 k nám vojáci přišli. A podle toho všeho vypadá i ostatní vysílání jak v ČR, tak i v ČRo.
[3]25.08.11 19:42:31Ludmila Vajďáková
Tak jsem si pozorně vyslechla rozhovor pana Milana Uhdeho vysílaný včera na ČRo1, který ji doporučil Kamil77 a myslím, že by si ho měl znovu vyslechnout hlavně on, který se mně snažil poučit. Právě Milan Uhde v něm říká všechno to, co jsme se my, posluchači ČRo2 Praha, snažili říct vedení a Radě pro vysílání celého půl roku od nového vysílání dvojky. Samozřejmě, že pan Uhde to řekl erudovaně a s větším rozhledem, a proto jsem ráda, že byl zvolený do čela Rady ČT. Podle jeho rozhovoru jsem nabyla dojmu, že ředitel ČT by mohl být zvolený za regulérních podmínek, ne jak jsme četli o volbě ředitele ČRo.
[4]26.08.11 23:19:34Šťovíčková
I já jsem právě byla z Disqusu vymazána.Psala jsem na zítřejší vystoupení pana Duhana v pořadu paní Švejnohové NEZATLOUKAT.Pro mně je to nejhorší program z celé Ostré dvojky.Doporučovala jsem p.Duhanovi,aby již konečně tento bulvární pořad zrušil.Jsme nespokojeni,že GŘ.Ostré dvojky je právě je právě on.
[5]26.08.11 23:33:25Ludmila Vajďáková
Paní Šťovíčková, četla jsem Váš příspěvek panu Duhanovi, jsem zvědavá, jak dlouho tam vydrží. Nemyslela jsem si, že se v současné době, kdy si hrajeme na demokracii, dožiju zase cenzury.
[6]27.08.11 17:39:44Šťovíčková
Ano,je to tak.Nejprve se můj komentář ukázal,ale pak zmizel.Potom,co jsem se ozvala se tam opět vrátil.Nemyslela jsem,že se v současné době dočkáme cenzury.Pan Duhan zničil mé oblíbené radio ČRo 2 Prahu.
[7]29.08.11 19:52:42Milena
I můj komentář byl smazán.Psala jsem,že pánům Ostrému Duhanovi nějak vadí Praha. Jednoho jsme tady už měli a víme jak to dopadlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat