čtvrtek 4. srpna 2011

Už nevědí coby...

04.08.2011 22:30 - 07. Po volbě ředitele 2011 -trvalý odkaz

Už nevědí coby...

4. 8. 2011 napsal Tomáš Němec

Jak mám rád paní Vránovou i pana Harapese, tohle se mi nelíbí. "noční mikroforák" Vlastimil Harapes v Nočním mikrofóru Gabriely Vránové. Další pořad ze série, jejíž průkopnicí je "noční mikrofórnice" Zora Jandová, to jest výměnné pobyty "moderátor v roli hosta" v jiném pořadu na stanici Českého rozhlasu, nejlépe u kolegy na Ostré dvojce, ale také na Radiožurnálu?

Samí pražští umělci! Možná, že cílem šéfredaktora Mgr. Jaromíra Ostrého je ukázat, jak jsou  redaktoři  v rozhlase zbyteční. Tak jako divadelní herci jezdí v druhém plánu natáčet filmy, dabovat a konferovat různé pořady, tak se možná v blízké budoucnosti rozšíří jejich profese na rozhlasového redaktora. Divadelní zvukaři by pak mohli obsluhovat i rozhlasové režijní pulty. Každý herec by si vodil do rozhlasu svého zvukaře. To by byla úspora!!!

Paní Vránová a pane Harapesi, co nám to děláte? Nám, posluchačům Českého rozhlasu 2 - Praha? Už se z vás stali dvojkovými umělci definitivně?

Komentáře
[1]05.08.11 08:21:30tlustá
Před týdnem jsem zde zmínila V.Harapese a jeho neustále pobroukávání a přizvukování a tzv. chytré poznámky vůči historičce Dr. Fučíkové, bylo to rušivé. Proto už si je nepouštím. Mají všichni nad sebou Ostrou ruku (v tomto případě ji mají rádi) a mluvěj a mluvěj ...... Taky je to rodinný podnik, G.Vránová, O.Kepka.
[2]05.08.11 09:10:43Ludmila Avramopulosová
Též jsem část poslouchala. Mám je ráda oba, ale v jiných rolích. I Ondřeje Kepku mám ráda, ale z jejich podání je slyšet, jak se urputně musí držet schématu, který je koncipován -já osobnost, host osobnost,a tím pádem nedají příliš prostoru hostovi. A je pravda, že, jak už jsem tady někde zmiňovala, asi fakt došli lidi nebo co. Tento týden jsem shlédla webu ČRo2 jako hosta opět L.Výbornou! Jo a večer po Mikroforu - zlatý pan Ptáčník:-) a pak ženským hlasem -dvojka" velká pauza - český rozhlas dvooojkaa...času věnováno znělce mnoho, aby se to zarylo pod kůži, a nikoho nenapadlo,že se tato stanice jmenuje úplně jinak! Zato zprávy čtou takovým fofrem, že ani nevím co sdělují.Ne, že by jim nebylo rozumět, ale pro tu rychlost máte pocit, že ty zprávy jsou tam jaksi navíc. Jen pro formu.A to pan Duhan slibuje, že z dvojky bude jednička.Že prý:-/. No nazdar, se chce říct. Achichouvej
[3]05.08.11 09:18:46Milena
Panu Harapesovi jsem poslala na to jeho přibrukování do nočního Mikrofora připomínku,ani se neozval.To že se zvou navzájem je směšné a pro posluchače nepřijatelné.Jandová si pozve Harapese,on za týden Jandovou,nebo obráceně.Ondřej Kepka,by si měl maminku někdy poslechnout a potom jí to vystupování v rozhlase rozmluvit.Stejně tak pan Svěcený.Takový výborný houslista a ztrapňuje se před mikrofonem.Paní Vránová,se ve studiu natřásá,upravuje si vlasy,brýle a to svědčí o tom,že na moderování nemá.At´ to tedy přenechá profesionálům
[4]10.08.11 13:50:20Ludmila Vajďáková
Včera jsem si poslechla pořad z archivu a přesto, že mám oba dva aktéry docela ráda, poslouchalo se to velmi špatně. Samé překřikování, podbízení jednoho k druhému, takové to vzpomínání u kávičky. Ale to si mohli udělat sami soukromě. Možná je to ale jen můj názor, protože hodně posluchačů, kteří tam volali, bylo spokojených. I když i to telefonování by se dalo zkritizovat, než se dobrali k jádru věci, paní Vránová je přerušila. Tak to je pořad opravdu na úrovni, to se rozhlasu zase něco povedlo!! Kdyby to bylo občas a ne každý den, tak by se to dalo přejít bez diskuse, ale co je moc, to je moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat