středa 8. června 2011

Digitální radiopřijímač ke koupi v reprezentační prodejně ČRo, Praha 2, Vinohradská 12


08.06.2011 10:10 - 06. Komuniké vedení ČRo -trvalý odkaz

Digitální radiopřijímač ke koupi v reprezentační prodejně ČRo, Praha 2, Vinohradská 12

8. června 2011
Sháníte digitální rádio? Máme pro vás skvělou zprávu: teď si ho můžete koupit přímo v naší budově na Vinohradské 12! V prodejně Radioservisu si vyberete hned z několika modelů v příznivých cenových relacích.
----------------------------------------
Komentář napsal Tomáš Němec, 8. června 2011:
Zašel jsem se hned na ty digitální radiopřijímače podívat. Prodejna měla skutečně 3 typy. Prodavači o nich mnoho nevěděli, ale dali mi leták.
   kliknutím na obrázek ho zvětšíte ke čtení
 kliknutím na obrázek ho zvětšíte ke čtení

V prodejně byl také nejjednodušší typ k poslechu a vyzkoušení.
Je to typ PURO ONE BLACK za 1484 Kč. Přijímá rozhlasové stanice, které jsou vysílány signálem DAB+. Signál je zatím v Praze a Příbrami. Tímto přijímačem se dají chytit stanice Českého rozhlasu Leonardo, D-dur, Region, Radio Wave, Vltava a soukromá křesťanská stanice Proglas. Jako výhodu poro sebe vidím, že zatím do DAB+ multiplexu není zavedena Ostrá dvojka a Radiožurnál

Za výlohou bylo ještě totéž v bílém a dražší typ PURO ONE FLOW za 3289 Kč. Tento typ nechytá jen digitální rádia v multiplexu DAB+, ale pomocí WiFi i neomezený počet internetových rádií (tedy někde tam, kde je WiFi připojení).

A konečně nejluxusnější typ SENSIA BLACK stojí 8789 Kč a obsahuje barevný displej. Tento typ byl za výlohou jen na obrázku.
 Více o typech radiopřijímačů na stránce www.pureradio.cz.
    Protože jsem z Prahy, vážně uvažuji o zakoupení nejjednoduššího typu. Stanice Leonardo mi na radiopřímači chybí více než Radiožurnál a Ostrá dvojka dohromady.
Komentáře
[1]09.06.11 09:26:06Roman Juránek (43)
Dobrý den. Pane Němče, jestli Vám mohu z vlastní zkušenosti radit, pořiďte si v každém případě přijímač s Wi-Fi připojením. Budete mít příjem všech rádií co na světě vysílají (Slovenský rozhlas např. z těch, které by mohly fonoamatéra zajímat). Sám používám jiný systém pro poslech internetového rádia (http://www.logitech.com/en-us/speakers-audio/wireless-music-systems), který má výhodu i v možnosti přehrávat audio soubory ze síťového úložiště. Zdravím Vás! R. Juránek
[2]10.06.11 10:45:40Tomáš Němec
Děkuju za radu, pane Juránku! Určitě si časem koupím i internetové rádio, ale takové s displejem, jaké je ve Vašem odkazu. Ta rádia se mi velmi líbí. Zatím si seženu jen laciné rádio, na kterém bych mohl běžně poslouchat Leonardo a rádio přenášet z místnosti do místnosti. Rádia ve Vašem odkazu jsou velmi zajímavá! Děkuji!
[3]10.06.11 17:11:26Tomáš Němec
Tak, pane Juránku, koupil jsem si z výše uvedené nabídky typ PURE FLOW s Wi-Fi připojením. Doufám, že jsem nevyhodil 3300 Kč do vzduchu. Prozkoumání přijímače mi bude trvat několik dní, pak napíšu recenzní článek. Byl jsem v prodejně Českého rozhlasu vůbec první zákazník, který si tam rádio pro digitální příjem koupil. Zdravím a děkuji!
[4]10.06.11 17:36:17Roman Juránek (43)
Ať Vám rádio pěkně slouží a dejte sem potom nějaké zkušenosti s ním. Shodou okolností jsem si ho toto úterý také v prodejně Rozhlasu všiml a jsem zvědav, jak to funguje.
[5]10.06.11 23:55:31Tomáš Němec
Pane Juránku, mám radost, neb se mi to rádio podařilo zprovoznit. Dokonce jsem vyhrál nad Wifi, které mi celý rok nefungovalo. Zatím jsem rád, že mohu mít Leonardo u postele. Bohužel z neznámých důvodů se k rádiu musí dokoupit akumulátor (ten nebyl v příslušenství) tak je zatím jen na síť a nemohu ho nosit volně po bytě. Ale snad to také brzy vyřeším. Rádio budu ještě pár dní zkoumat.
[6]11.06.11 15:56:59Roman Juránek (43)
U mého systému SqeezeBox Radio jsem si musel akumulátor koupit taky extra - patrně se jedná o jakousi tradici v tomto segmentu spotřební elektroniky :)
[7]13.06.11 14:39:08Tomáš Němec
Dnes jsem telefonickým dotazem zjistil, že distribuční firma nezajistila dostatečný počet akumulátorových baterií a že dodávka baterie bude trvat až 1 měsíc. Škoda.
[8]14.06.11 14:50:28Tomáš Němec
Dnes mě pan Řápek z firmy TELEKO informoval, že mnou objednaná baterie odchází ze skladu v Anglii a že příští týden bych ji mohl mít.
[9]27.06.11 10:45:50Tomáš Němec
24. června už jsem měl baterii doma. Děkuji panu Řapkovi z firmy TELEKO za vstřícnost.
[10]29.06.11 10:24:13Kanafasik - 
Zdravím! Zajímalo by mě jak jste spokojen s novým příjmačem? Hodlám si pořídit též digitální radio s wifi. Mám v ledáčku několik modelů, ovšem díky chudobě v digitálním vysílání, a s ohledem na to že vlastně ani není jasné jestli se bude vysílat v L-bandu nebo spíš v pásmu III. tak zvažuji i koupi mimo ČR. Možná že zatím koupím jen wifi radio. Jak tedy chodí český "digitál"? Díky
[11]29.06.11 12:10:29Tomáš Němec
Radiopřijímačem PURE ONE FLOW jsem opravdu nadšen. Jeho vzhled sine není nijak zajímavý, vestavěný reproduktor nemá nijak zvláštní zvuk. Ale jinak naprosto splnil, ba předčil moje požadavky. Není celkem žádný rozdíl v poslechu, posloucháte-li na něm stanici přes klasické FM nebo digitálně (DAB+) nebo přes wifi (uprostřed Prahy). Digitální vysílání má občas (zřídka) výpadky na několik vteřin, to znamená, že rádio okamžitě přestane hrát a po skončení výpadku okamžitě naběhne. Ovšem to samé jsem zaznamenal i při připojení přes wifi. Protože rádio přes internet vlastně streamuje, vadí mu drobný výpadek internetu víc, než když běžně pracujete s počítačem. Při opětovém připojení internetu trvá připojení rádia přes wifi déle než přes DAB+, protože rádio se znovu připojuje k wifi (ověřuje IP adresu a podobně. Nicméně kvalita internetového poslechu je stejná, ať posloucháte Prahu nebo nějakou australskou stanici. Až se k tomu dostanu, napíšu krátkou recenzi.
[12]29.06.11 12:13:54Tomáš Němec
Jinak, Kanafasíku, doporučuji Vám k přečtení článek na serveru Digizone a obsáhlou diskusi k němu. Jsou tam zajímavé reakce, na mně možná až příliš odborné. Odkaz http://www.digizone.cz/clanky/v-zari-zavedeme-digirozhlas-v-brne-a-ostrave/
[13]29.06.11 12:29:25Tomáš Němec
Ještě jednu důležitou věc. Pokud se někdo rozhodne pro koupi stejného typu rádia jako já, doporučuji ihned si objednat baterii, která není součástí balení a musí se objednat zvlášť. Radiopřijímač sice funguje na síť, ale když ho přenášíte např po bytě a musíte ho odpojit od sítě, rádio se znovu po připojení do sítě musí spojovat s wifi. Baterie Pure ChargePAK E1 stojí na dobírku 1169 Kč a výrazně usnadňuje praktickou manipulaci s radiopřijímačem.
[14]30.06.11 08:50:05Tomáš Němec
Včera jsem se stavil v Reprezentační prodejně Českého rozhlasu na Vinohradské ulici. Koupil jsem si tam tři cédéčka a dozvěděl jsem se tam, že kromě mě si tam vůbec NIKDO digitální rádio nekoupil. Škoda. Je fakt, že tamní prodavač (muž) je nepříjemný a mimořádně nekomunikativní člověk, ale myslím si, že tím to nebude. Prostě v záplavě počítačové a jiné elektroniky digitální a internetové rádio nikoho neokouzluje tak jako mně.

Žádné komentáře:

Okomentovat