středa 1. června 2011

Mají co říct?


Komentáře
[1]02.06.11 09:15:22Tomáš Němec
Dr. Šmoldas stoupá na žebříčku popularity Českého rozhlasu. V noci jsem ho náhodně zaslechl znovu, jak si povídá s Vladimírem Bernáškem v jeho pořadu. Udělal bych dr. Šmoldasovi každodenní vtipnou desetiminutovku jako má Jan Kraus na Frekvenci 1. Na Frekvenci 1 je to dialog Jan Kraus a blondýna, na Ostré dvojce by to mohl být Ivo Šmoldas a Martina. Ještě více Šmoldase! :-)))
[2]02.06.11 12:27:57Ludmila Vajďáková
Docela jsem si myslela, že dr. Šmoldas je chytrý a inteligentní člověk. Ale peníze asi dělají své. Vždy jsem ho ráda poslouchala, ale ostrá dvojka mi ty časté návštěvníky a moderátory dokázala znechutit. Myslíte, že je chyba jen ve mně?
[3]02.06.11 12:36:36Tomáš Němec
Nikoli jen ve vás, paní Vajďáková. Takových je nás víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat