středa 15. června 2011

server RadioTV - 2.část


15.06.2011 05:43 - 08. Ohlasy v médiích -trvalý odkaz

server RadioTV - 2.část

14. 6. 2011

Barka napsal 14. 6. 2011 18.36
■      ■

Ono už na serveru Čro probíhala nekončící debata o tom, co si posluchači přejí
poslouchat. Pečlivě jsem to sledoval a ono se na nynější Dvojce začalo schéma měnit.
Byla žádána publicistika - no, mluvené slovo. A naráz to jde, po šesté slovo, hajaja,
domino a diskusní pořad, po 22:00 četba na pokračování. Můžu tedy v exponovaném
čase 18-21 každý den poslouchat. Jenom je mě divné , proč na Čro Olomouc , Dvojce,
Brně jde v tento čas i dechovka. Nestačila by na Praze a na okruzích v jinou hodinu?
A ještě poznámka, pokud posluchač bude sledovat denně programovou nabídku, tak ho možná překvapí, co všechno jde na Čro najít. Já jenom namátkou uvedu 3hodinový večerní pořad s Dylanem, minulý týden v legendách profil maďarské Omegy, včerejší výbornou čajovnu. Mně se změny na Dvojce líbí, ale u názvu by se mohla vrátit.
■      ■
 Jose napsal 14. 6. 2011 18.56
■      ■  
O čajovně samozřejmě vím a jsem jejím posluchačem,  i když ne zcela pravidelným. Ale můžeš přesně konkretizovat, kde byl ten Dylan a ta Omega ?
■      ■
Jose  napsal 14. 6. 2011 19.26
■      ■
 Tak jsem zjistil, že ten Dylan byl na Vltavě 27.5.2011 v rámci pořadu Tématický den. Tak jsem se podíval, co je to Tématický den a zjistil jsem, že 21.12 2010 tam byl Frank Zappa. No takže to je výborné, mít nějaký pořad cca 1x za půl roku. To tedy opravdu mohu jako posluchač předpokládat, to jo… A fakt nemám tedy zrovna, co dělat abych si denně pročítal x stránek programu všech jejich stanic. Mimochodem, kde a kdy byla ta Omega jsem nezjistil,  protože si nepřej vědět, co mi to vypsalo za kraviny, když jsem zadal jméno Omega.
■      ■
 Jose napsal 14. 6. 2011 19.51
■      ■
 Jo a to je to o čem mluvím. x % posluchačů se to nikdy nedozví, všechno pečlivě poschovávané a rozházené po všech stanicích ČRo. x % posluchačů to nikdy nenajde. x % posluchačů je prostě líné to hledat a pak jsou pro ně tématičtější soukromníci jednodušší. x % posluchačů otrávených věčným hledáním raději rezignuje. x % posluchačů to tam ani nepředpokládá, protože je to tak pečlivě uschované, že na to za deset let nemuseli nikdy narazit. x % posluchačů nemá zrovna čas v tu jednu chvíli, kdy oni se uráčí. Atd. Všechno dohromady = chaos a kolaps. Já samozřejmě stále vím, že ČRo má vynikající věci. x krát jsem zde napsal, že disponuje do dnešního dne největším archívem a nevyšším počtem odborníků. Ale proč to zatraceně nemají seřazené? Stanic mají dost na to aby to poskládali tak aby jedna stanice jela určité druhy a už nejela jiné, které by jela jiná stanice. Jsou snad schopni nastavit různé pravidelné dni a pak si prostě člověk zapamatuje ten jeden den v týdnu. Jsou snad schopni nastavit nějaké pravidelnosti určitých hodin, večerů atd. Ne, vím, že mají. Ale je to celkově bordel, který jen díky tomuhle ztrácí zcela zbytečně někde 30%-50% posluchačů. Jen jednoho jediného ředitele, co v tom uklidí. Nic víc od nich jako posluchač nepotřebuji a nežádám.
■      ■
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat