úterý 31. července 2012

Jaromír Ostrý se snaží podplatit posluchače a rozhazuje koncesionářské poplatky

31.7.2012 napsal Tomáš Němec

Svou neschopnost  uvést vysílání stanice Český rozhlas 2 – Praha (dosud NEOFICIÁLNĚ  zvané Dvojka)  do tvaru,  který by odpovídal úloze veřejnoprávní stanice,  potvrdil Jaromír Ostrý vydáváním speciálních propagačních novin.

Vybízí posluchače ke kolportování těchto novin po celé republice.  Za sto rozdaných výtisků se jim má dostat „cti“  stát se členem Klubu přátel Dvojky, který pan Ostrý patrně založil.

Jaromír Ostrý píše:
A pokud byste se chtěli stát členy neformálního Klubu přátel Dvojky stačí, abyste rozdali sto výtisků těchto novin v čekárnách, knihovnách, lázních, ve vlacích a autobusech, prostě, tam, kde žijete a posloucháte Český rozhlas Dvojku. A za tuto službu dostanete krásný dárek. Speciální vydání našich novin s podpisy Karla Gotta a dalších hvězd Dvojky. Kontakt na vás pošlete na adresu: noviny@rozhlas.cz a balík přijde vzápětí. 
Přeji vám i sobě, aby nám bylo spolu dobře.
Jaromír Ostrý
Šéfredaktor ČRo 2 

Toto je další způsob, jak rozhazovat peníze, které chce  Český rozhlas vymáhat od neplatících občanů a firem. Vydáváním tištěných propagačních novin Jaromír Ostrý jen potvrzuje  pokleslé vysílání rádia Český rozhlas Dvojka. Proč Český rozhlas nedělá takovouto propagaci stanicím Vltava, Leonardo nebo Český rozhlas 6, které  naplňují úlohu veřejnoprávního rozhlasu?

13 komentářů:

  1. Trochu to vypadá, jakoby by se pan Ostrý pokoušel vytvořit čtenářské kluby - něco na způsob toho, jak se kdysi dávno mezi dětské čtenáře distribuoval oblíbený časopis Skaut. Jenže těmto propagačním novinám chybí do Skauta skutečně mnohé. :-) Holt, když chybí kloudná idea a vše se direktivně tlačí do mainstreamu a průměrnosti, což se zjevně velmi líbí panu šéfredaktorovi, tak z toho nikdy nemůže vzniknout nic dobrého. Bude to jen šedivý průměr - a to jak s časopisem, tak i bez něj.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi jsem blázen, ale opravdu netuším, co je na tom špatného. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. avramopulosová1. srpna 2012 v 11:01

      Špatného je na tom vše paní Evo. Myslíte, že ty noviny jsou opravdu zadarmo? Z čeho jsou hrazeny? A zdalipak to není jen další vyhazování peněz. Reklamy na ostrého dvoku bylo už dost - televize, polepené lavičky. A teď noviny. A ta pokleslost s rozdáváním tisku!!! Pro to už není slov. Kupodivu všechny hokusypokusy panu Ostrému procházejí. A nikomu to nevadí. Zvláštní....A na dvojce porád nic n o v é h o kvalitního neuslyšíte a neuslyšíte.

      Vymazat
    2. Eva Ondřejová1. srpna 2012 v 11:17

      Praha byla poslouchána bez propagace a reklamy. To, co dělá pan šéfredaktor by bylo k smíchu, kdyby to nebylo tak smutné. Pokud člověk chce slyšet něco kloudného, musí poslouchat jen archiv. Jenže archiv se vyčerpává, často se pořady opakují, zvlášť teď v létě, člověk některé pořady zná zpaměti. Co bych dala za nový opravdu promyšlený program s kultivovanými pořady!
      Současný stav mi připomíná: "díra nedíra, furt se natírá. Famíra". Pamatujete?

      (Pane Tenglere, kdyby aspoň ten průměr!)

      Vymazat
  3. Nekonečné smutné čtení, co provedli p. Ostrý a p. Duhan s veřejnoprávní stanicí PRAHA. Pořád jen nechápu: máme ČRo Brno, Ostrava, Hradec Králové, Plzeň atd atd. Proč nemůže být ČRo PRAHA? Kdo dovolil, aby ze dne na den se tradiční a dlouholetá osvědčená značka PRAHA, navíc s jedinečnou znělkou přejmenovala na nějakou Dvóójku? CO TO JE?? A RADĚ to vůbec nevadí, že někdo a takto nepochopitelně přejmenoval stanici a zničil logo a jméno, které svou historií mohlo soupeřit s BBC. Takové národní značky se přece neničí. A o programu darmo mluvit - úpadek: to už bylo vyjádřeno ve stovkách příspěvků už od samého začátku nechvalné změny. Ke všemu tyto staré a velmi dobré příspěvky už přečist nelze, Dvóojka je radši zablokovala,neboť tam žádné kladné ohlasy nebyly. Připomíná mi to časy stanice Hvězda..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jednoduché, pan Jaromír Ostrý je Brňák a nemá rád Prahu,ani Pražany,jak ubohé.

      Vymazat
    2. Tomáš Němec12. srpna 2012 v 8:33

      Co se týče Rady Českého rozhlasu, ta se chová velmi kulišácky. Stanice se totiž oficiálně stále jmenuje Český rozhlas 2 - Praha. Název Dvojka se používá jen ve vysílání a Rada Českého rozhlasu tvrdí, že nemá právo zasahovat do vysílání a že ho nemůže ani ovlivňovat.

      Vymazat
    3. Ty problémy s názvem už se opravdu táhnou déle, než je zdrávo... A k časopisu: V minulosti to zkoušeli v HK, moc se to nepovedlo, vydali tři čísla. Tak uvidíme, asi by stačila elektronická verze, kterou má i Šestka. Vltavu propaguje čtvrtletník Klubu Vltava. Ten je ale pro členy klubu, kteří si zaplatí členství, díky kterému mají ale slevy na další akce kulturního charakteru, nebo mohou kupovat levněji v Radiosevisu.

      Marek Šváb

      Vymazat
    4. Tomáš Němec16. srpna 2012 v 9:59

      Také jsem členem Klubu Vltava, pane Švábe a čtvrtletník Klubu Vltava dostávám a také platím už po mnoho let členské příspěvky. My Pražáci máme i tu výhodu, že můžeme každý měsíc navštěvovat i klubový pořad, kteří připravují pracovníci stanice. V současné době ho většinou připravuje redaktorka Eliška Závodná. Náplní těchto setkání bývají pořady, které stanice chystá do vysílání a tak přicházejí autoři a o těchto pořadech vyprávějí, mluví o tom, co se do pořadu nevešlo a podobně. Rozhodně to není tak, že by si stanice Vltava dělala reklamu rozdáváním čtvrtletníku na českých nárožích.

      Také si myslím, že u zájmových časopisů Českého rozhlasu by stačila elektronická verze. Jenže vím, že většině návštěvníků klubových čtvrtků Vltavy je už hodně přes šedesát a ne každý je kamarád s počítačem a s internetem.

      Vymazat
  4. Pane Ostrý,
    měl jsem rád váš hlas.Tak jsem vyslechl kontaktní pořad kde se posluchači ptali a přáli si.Starší paní kritizovala anglické písně,kterým údajně nerozumí. Další se poněkud zděsil na přiblblým pořadem Tlučhořovi.Vy jste slíbil,"že se jako podíváte". Ne vy se nepodíváte, na posluchače se vykašlete. Mám kontakty do vašeho rozhlasu a vím,jak se na podobné dotazy "plebsu" díváte.Pokud by nebylo víkendových mluvených pořadů,již málo lidí by vás poslouchalo.A ony náboženské stále se rozšiřující programy? To je děs.To by si mohla zkusit renomovaná Německá stanice. To by pana redaktora vyrazili i s futrem.Studenti zjišťovali kategotii vašich posluchačů. Jsou to převážně ženy ve věku nad 48 let. Ty jistě milují americké odrhovačky a opilce typu Tlučhořovi. Již nejsem vaším příznivcem,ale to vám jistě nevadí. Hlavně že platím,že?Být pane Duhanem,letíte na minutu.Ale i s ním si můžete podat ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby se nad Vaším komentářem objevilo vaše jméno, musíte si před odesláním komentáře vybrat pod odpovědním okénkem v roletce "Komentovat jako". Vyberte "Název/adresa URL". Jako název vyplníte svoje jméno, adresa URL necháte prázdné. Po odeslání se vaše jméno objeví nad příspěvkem,

      Vymazat
  5. Pak bych se ještě rád zeptal proč pan Holoubek denně propaguje za naše peníze svoji kapelu Spirituál kvintet? DENNĚ ! Měli jsme tu kapelu rádi,ale denní otloukání o hlavu nám tu chuť vzalo. Kde pan Holoubek (zvaný Krasavec) bere tu drzost. Mimo jiné se denně dovídáme,jak je chytrý, vtipný, neodolatelný muzikant. To nemáte jiného? Co pan Tamchyna,Víšek, tito nenápadní vzdělaní lidé, kteří bez breptů dovedou zaujmout posluchače. Byly doby,kdy se brepty penalizovaly.To by se pak pan Holoubek musel živit jenom svým muzicírováním. Nejde jen o můj názor.Ráno jsme poslouchali v nemocnici váš pořad a ono to opravdu nejde,ruší nás to. Našli jsme jinou stanici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby se nad Vaším komentářem objevilo vaše jméno, musíte si před odesláním komentáře vybrat pod odpovědním okénkem v roletce "Komentovat jako". Vyberte "Název/adresa URL". Jako název vyplníte svoje jméno, adresa URL necháte prázdné. Po odeslání se vaše jméno objeví nad příspěvkem,

      Vymazat