úterý 3. července 2012

NARCISOVÉ NA DVOJCE

3.7. 2012 napsala Dagmar Chramostová


Kolik informací ze svého soukromí nám moderátoři vnucují?

Také si myslíte,že soukromí si máme hlídat?

Patří moderátorské soukromí na veřejnoprávní stanici?

Napište co na sebe prozradili.

Kdo je z nich největší narcis?

Tam jsem byl-a,to já také umím,to já mám také....

10 komentářů:

  1. Poslouchávala jsem ráda Prahu,poslouchala jsem ji léta.Stanice byla plná zajímavostí,reportáží,chytrých informací a já si myslela,že je to samozřejmost.Až pan Ostrý se svou Dvojkou mi ukázal,že to tak není.Někteří moderátoři nám dávají najevo,že jsou tu nejdříve oni,pak možná host či reportáž a nakonec posluchač.U jednoho moderátora jsme začali sbírat informace,které sám vypouští do vysílání.Hrajeme ,kdo o něm nasbírá více informací.
    Takže hádejte,kdo to je?Narodil se 23.6.ve Vansdorfu.Jeho žena má narozeniny 15.6.Bydlí v Dobřichovicích na kopci.Stále mluví o tom jak je obézní,rád papá a nerad se hýbe.Potřeboval by na zimu naštípat dříví a má neposlušného psa.Hraje si na rybáře,který loví úhoře a již 2měsíce ho bolí levé koleno.A to je jen malá ukázka z jeho soukromí.Dala jsem vám nápovědy,ale u mě nevyhráváte žádný potravinový doplněk.Kdo to je?Kdo nám nedá pokoje?
    Správně!Odpolední pořad by se měl přejmenovat na ,,Tady se hlásí Kudrnovo,,. A my jako posluchači všechny tyto soukromé bláboly musíme strávit,pokud se chceme dozvědět něco málo informací o jiném regionu,nebo si poslechnout nějaké zajímavosti. Naše rodina si svého Narcise korunovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od té doby, co mě pan Pavel Kudrna vyhrožoval rozhlasovými právníky, se snažím jeho odpoledni na Ostré dvojce vyhýbat. Je zajímavé, že článek o jeho reakcích na anketu o nejhoršího moderátora roku 2011 je podle počítadla jedním z nejčtenejším na tomto blogu - viz http://nerustestanicipraha.blogspot.cz/2011/11/pavel-kudrna-byl-zklaman-svym-umistenim.html

      Vymazat
    2. No vidíte, paní Chramostová, jak si všechno pěkně pamatujete a pravidelně posloucháte Kudrnovo Odpoledne. Určitě z Vás má radost :))) Co by si mohl víc přát :))))))
      Zita

      Vymazat
    3. Paní Zito, vůbec nejde o to, co si přeje pan Kudrna. Jsem toho názoru, že takové věci je třeba poslouchat a psát o nich. Je to důkaz, že Český rozhlas vysílá věci, které do veřejnoprávního rozhlasu vůbec nepatří a které v mnohých případech odporují Kodexu Českého rozhlasu. Takové je právě vysílání pana Pavla Kudrny a proto je nutno na ně otevřeně upozorňovat.

      Pokud neznáte Kodex Českého rozhlasu, můžete se s ním seznámit v tomto odkazu - http://www.rozhlas.cz/rada/legislativa/_zprava/kodex-ceskeho-rozhlasu--789056

      Vymazat
    4. A víte o tom, že má pan Kudrna dnes již dospělého syna, o kterého se nikdy nestaral a nezajímal, jen posílal alimenty. Chlubí se psem a kočkou, ale že má syna, který ho jako dítě potřeboval a na kterého se vykašlal, s tím se nechlubí. Pan Kudrna pouze hezky mluví, ale jsou to jen prázdná slova.

      Vymazat
  2. Ono těch narcisků máme plnou rozhlasovou zahrádku.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud jste si pane anonymní všiml,tak po této anketce,pan Kudrna vynechává svou posedlost papáním,vynechává i komentáře o svém soukromí,takže pokud jsem přispěla k lepšímu vysílání,tak jsem spokojená.Má ve vysílacím čase mnoho zajímavého,ale své JÁ dával na 1.místo,a pak teprve zajímavosti o ostatních.Nedalo se to poslouchat.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych věděl o další narcisce.Všude byla,všechno zná,všemu rozumí,vše vystudovala.Vše má vyzkoušené na vlastní kůži.Narciska Zorinka Jandová je naší favoritkou.Bohužel má dostat dětský pořad a děti z ní budou jistě otrávené.

    OdpovědětVymazat
  5. Pardon chybí mi tam jedno písmenko-věděla.

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes si pan Kudrna přál zeštíhlovací,hubnoucí zrdcadlo .To již existuje,není hubnoucí,jen opticky zalichotí.

    OdpovědětVymazat