středa 25. července 2012

Tendr na reklamní služby pro Český rozhlas vyhrála agentura Ogilvy & Mather

25. 7. 2012 napsal Ondřej Aust na serveru Médiář.cz


Vítězem veřejné zakázky na komplexní reklamní služby pro Český rozhlas v objemu až 160 milionů Kč (bez DPH) na 4 roky vyhrála agentura Ogilvy & Mather. V hodnocení skončila s předstihem před agenturami Nydrle Digital a Proximity Prague. Celkově se ve finále hodnotilo 15 agentur.
Rozhlas dříve avizoval, že smlouvy podepíše se třemi nejlépe vyhodnocenými, s Ogilvy se tak má na zakázce podílet i Nydrle a Proximity.
„Zákon o veřejných zakázkách umožňuje uzavřít rámcovou smlouvu buď pouze s jedním uchazečem nebo minimálně se třemi uchazeči. Český rozhlas zvolil variantu využívat služeb více agentur, přičemž počet tří agentur považujeme za optimální. V praxi budou vždy oslovováni s novým zadáním všichni smluvní partneři, kteří podepsali rámcovou smlouvu s Českým rozhlasem,“ sdělil Médiáři už v dubnu mluvčí rozhlasu Jakub Čížek.
Hlavním úkolem agentur bude zavedení nové značky Českého rozhlasu a všech stanic veřejnoprávního rádia. Celkově půjde o zajišťování komplexních reklamních služeb v oblasti marketingu, corporate identity, nákupu médií a dalších ATL i BTL aktivit.
Novou korporátní identitu chce rozhlas uvést v roce 2013, kdy oslaví 90. výročí zahájení pravidelného vysílání. Nové logo chce přitom vysoutěžit v jiném tendru, nejvýš za 2,5 milionu Kč (bez DPH).
Největší váhu (45 %) v tomto tendru mělo v hodnocení kritérium „tvorba nové značky a kompletní brand marketing (komplexní kreativní grafický návrh komunikačního vizuálu, návrh loga, apod.)“, dále „kompletní mediamix (seznam všech médií, v nichž bude kampaň realizována, vč. formy a rozsahu konkrétní části reklamní kampaně (mediaplány pro každé jednotlivé médium), vč. nákupu reklamních ploch a nosičů, s ohledem na cílovou skupinu“ (35 %), zbývajících 20 % „kompletní návrh projektu (včetně zapojení vhodných komunikačních prostředků)“.

2 komentáře:

  1. Dosud mi není jasné, proč chce pan Duhan mermomocí měnit logo českého rozhlasu. Musí zřejmě splnit nějakou útratu a vykázat tak činnost. Tak to už je náš národní folklor zřejmě. Jinak to nelze vysvětlit, jelikož, dle mého názoru je současné logo ČRo velmi vydařené. Ale je možné, že to je i kvůli změně názvu Praha. Konečně tedy budou moci hlásat i oficelně tu jejich dvojku.Protože dodneška vysílá stanice Praha pod falešným názvem s ostrou drzostí posvěcenou páně Duhanem. A taky mě mrzí, že jsou tací (a je jich většina), kteří tu dvojku během vysílání mnohokrát opakují.O to víc si vážím těch, kteří se tomuto názvu vyhýbají. Elegantně a s úspěchem. A přeci vždycky vím, kterou stanici jsem naladila. Bez trapných připomínek. Těším se a nové osvícené vedení. Mezitím nás už čeká jen úpadek. Po roce se ukázalo, že NIC nového kvalitního nám vedení rozhlasu nepředvedlo

    OdpovědětVymazat