úterý 19. července 2011

Český rozhlas chystá kampaň na Radiožurnál, za její přípravu dá až 3,5 milionu Kč


19.07.2011 19:08 - 09. mediální informace -trvalý odkaz

Český rozhlas chystá kampaň na Radiožurnál, za její přípravu dá až 3,5 milionu Kč

19.7.2011 napsal Ondřej Aust na serveru Médiář.cz

Tendru se mohou zúčastnit firmy, jež měly v posledních třech letech obrat aspoň 5 milionů Kč.
19. 07. 2011 - 18:06

Vlajková loď veřejnoprávního rozhlasu, jeho první okruh Radiožurnál chystá reklamní kampaň. Jeho přípravou a provedením chce rozhlas pověřit externí firmu, kterou shání v tendru, vypsaném dnes. Maximální hodnota veřejné zakázky je 3,5 milionu Kč.
V ceně je grafický návrh kampaně, návrh, která média pro ni použít, či koncept spotu do vysílání České televize. Tendru se mohou zúčastnit firmy, které měly v posledních třech letech obrat aspoň 5 milionů Kč. Obálky se budou otevírat 9. srpna.
Poslední kampaň na Radiožurnál běžela na sklonku loňska. Už tehdy ředitelka zpravodajských stanic Českého rozhlasu Hana Hikelová říkala, že letos proběhne kampaň větší.

Komentáře
[1]19.07.11 22:52:25Tomáš Němec
Není nad to se sám pochválit, když to nikdo jiný za nás neudělá. My přece víme nejlépe, že jsme na vlně pohody. A jestliže to posluchač nechápe, tak mu to stálým opakováním vtlučeme do hlavy.
[2]20.07.11 17:05:52Ludmila Avramopulosová
Ano, tak to vyšlo, paní Hikelová na si na Radě stěžovala,že je třeba větší reklamy.No, jakoby Radiožurnál někdo neznal. Ale všichni přeci ví,to, co zmiňuje pan Němec. Namísto kvalitních pořadů, reklamní masáž za drahý peníz.Cožpak si dnes všichni myslí, že posluchač,divák, konzument.... je tupec?Jak dopadla reklama Prahy? Stála moooc peněz, a zůstaly lavičky s počmáranými gráciemi. A výsledky známe.

Žádné komentáře:

Okomentovat