pondělí 18. července 2011

Rozhlasový výzkumník Václav Hradecký je milencem Barbory Tachecí


18.07.2011 19:59 - nezařazeno -trvalý odkaz

Rozhlasový výzkumník Václav Hradecký je milencem Barbory Tachecí

18.7.2011 na serveru Blesk.cz napsala Markéta Reinischová, Kjos

  Moderátorka diskuzního pořadu na Primě Fakta Barbora Tachecí (48) už víc jak rok žije se sociologem, filosofem a autorem kreslených vtipů Václavem Hradeckým (52). Novinářka, která se před třemi lety kvůli neléčené duševní poruše nervově zhroutila, roky žila s mediálním producentem Ivo Mathé.

"Jsem šťastná, jak jsem už dlouho nebyla. Můj přítel je velmi renesanční člověk," netají se svou láskou k úspěšnému karikaturistovi (spolupracoval s časopisy Dikobraz, Mladý svět, Nový Dikobraz či Reflex) Tachecí.
Hradecký, který také pracuje jako šéf výzkumu Českého rozhlasu, s moderátorkou žije ve společném bytě, který z velké části zařídila Barbora.
"Interiér je vysloveně záležitost Báry. Když jsme se sem spolu nastěhovali – ona se sem po nějakém čase vrátila – tak jeho původní podobu totálně změnila, barevností i vybavením. Jak to tu vypadá nyní, je záležitost několika posledních měsíců," přiznal nedávno serveru novinky.cz Hradecký.
Tachecí při rekonstrukci bytu nezapomněla na svého sedmnáctiletého syna Sebastiana, který momentálně studuje v Americe. V patře mu zařídila samostatné hnízdečko.  
Autor: Markéta Reinischová, Kjos  
Komentáře
[1]20.07.11 17:49:22Chramostová
Nedávno jsem ji poslouchala ze záznamu,kdy obhajovala své působení na Radiožurnálu a svou koncepci programu.Byla arogantní až agresivní.Vyžadovala fakta,fakta,fakta...žádné názory posluchačů...jen fakta!Bylo mi líto i reportéra,kterého stále opravovala a napomínala,působila jako diktátor.Jsem ráda,že je mimo rozhlas...doufám.

Žádné komentáře:

Okomentovat