středa 25. května 2011

Jak si celebrity přehazují horký brambor Českého rozhlasu


Komentáře
[1]25.05.11 18:25:53Eva Ondřejová
Díky pane Němče.Je to poučné.Když tedy na názvu nezáleží,tak proč ho měnit?!? A jsme zase u toho: změna pro změnu A aspoň současné vedení "zanechá nějakou stopu" na Praze.Nic nového pod sluncem.
[2]25.05.11 19:51:28tlustá
Slyším,že je dobře,že stále neposlouchám. Teď Z.Jandová opět ukázala, co umí! To je kalibr. Nezáleži na obalu, hlavně, že je něco uvnitř. Co tam je? jenom kecy (to není sprosté slovo). A tohle trvá 90 minut s průpovídkami V. Postráneckého?! Pak je ještě výborná G. Vránová, tu jsem před dlouhou dobou chvilku poslechla a taky již nikdy.
[3]25.05.11 21:31:18Jaromír Janák
Ježíši Kriste, já vůbec netušil, co všechno je možné. Besídka zvláštní školy je proti tomu, co jsem zde slyšel, Akademie věd. Naprostá degradace jakékoli kultury a výsledek je absolutní zmršenina toho, co kdysi bylo hezké. Pane Ostrý, doufám, že se dočkám doby, kdy se veřejně řekne to, co si o Vás myslím.
[4]26.05.11 12:44:17Ludmila Vajďáková
Dobrý den pane Němče a díky za to, že nás informujete. Abych se neopakovala, cítím to stejně jako posluchači v příspěvcích přede mnou. Celebrity umí z toho perfektně vybruslit. Opravdu úroveň kultury klesá hluboko a je mi líto, že do toho začíná padat i pan Šmoldas. Pamatuju doby, např. v televizi v pořadu Dementi, kdy byl odvážnější.
[5]26.05.11 13:57:48veraslov
Dobrý den pane Němče,moc pěkné úlovky z dvojkové party,děkuji.Od pana Šmoldase jsem očekávala jiskrnější vysvětlení ,možná je už moje soudnost pošramocená a zdá se mi ,že vtipnost přechází v křečovitost.

Žádné komentáře:

Okomentovat