středa 4. května 2011

Šéfredaktor ČRo 2 Jaromír Ostrý odpověděl na otázky posluchačky Ludmily Avramopulosové - 2.část


04.05.2011 19:57 - 05. Dopisy posluchačů vedení ČRo -trvalý odkaz

Šéfredaktor ČRo 2 Jaromír Ostrý odpověděl na otázky posluchačky Ludmily Avramopulosové - 2.část

14. dubna 2011

Dopis paní Avramopulosové panu Ostrému 14. dubna 2011:

Pane Ostrý,
ta čeština je pěkná, že, obzvlášť když se používají fráze...jak mám věřit Vašemu oslovení milá paní?  
K věci - odpověděl jste mi jednou prostřednictví vaší sekretářky, ovšem to  byly okopírované odpovědi, takové ty frázovité. Na můj email ze včerejška,  takový dosti kritický se mi odpovědi nedostalo. Dobře, ještě asi nebyl čas.  Přesto bych raději, kdybyste neodpověděl, ale nastaly konečně kýžené změny k  původnímu vysílání. No to si ale počkám, že. Moc mě mrzí, jaké změny  nastaly, asi budete mít i kladné ohlasy, ale rozhodně náplň současné stanice  PRAHA nesplňují níže uvedené. A to je mi moc líto.
Ludmila Avramopulosová
14. dubna 2011
?      ?
?      ?

Odpověď pana Ostrého paní   Avramopulosové  14. dubna 2011:
Vážená paní, pokud si přečtete Vámi opsané citace a poslechnete nezaujatě  naše vysílání - musíte přiznat, že níže uvedené splňujeme.
Jaromír Ostrý
14. dubna 2011
?      ?
?      ?

  Dopis paní Avramopulosové panu Ostrému 14. dubna 2011 :  
 Nemusím pane Ostrý, nemusím, protože dle mého nové pořady, obzvláště dopolední vysílání, nesplňují opsané citace. A to se pokouším občas opravdu nezaujatě poslouchat a nejde to vydržet. Pokoušela jsem se poslechnout si i Váš kontaktní pořad, např. s panem Tluchořem, a to se též nedalo vydržet. Bohužel.  A Mikrofora s paní Jandovou také nemůžu.  Poté, co nás uvedená osoba vyzvala ať ji  neposloucháme,  jsem se musela přesvědčit,  zda jsem na stanici, kdysi moji velmi oblíbené. I paní Švejnohová učinila totéž,  trochu elegantněji. Kdyby toto vyslovila na soukromém rádiu, určitě by už příště nevysílala.  Přinejmenším bych čekala omluvu. Ale ono nic, ono se vysílá dál. No jo, ale co mi je platné že se mi to nelíbí, že. Vy jste spokojený. Ale docílil jste svého, nás stěžovatelů ubývá, ale to jen proto, že spousta jich to vzdalo a Prahu si nepouští. 
 LA
14. dubna 2011  
?      ?
?      ?

Poznámka:  na poslední dopis už pan Ostrý nereagoval.
Komentáře
[1]04.05.11 21:52:12veraslov
Vážená paní Avramopulosová,napsala jste to báječně !Adresáta jste trefila tak ,že se nezmohl, ani na své otřepané fráze.Gratuluji.

Žádné komentáře:

Okomentovat