čtvrtek 5. května 2011

Šéfredaktor ČRo 2 Jaromír Ostrý odpověděl na otázku posluchačky Dagmar Chramostové


05.05.2011 15:38 - 05. Dopisy posluchačů vedení ČRo -trvalý odkaz

Šéfredaktor ČRo 2 Jaromír Ostrý odpověděl na otázku posluchačky Dagmar Chramostové

3. května 2011

Dopis paní Chramostové panu Ostrému   3. května 2011:
Pane Ostrý,
po dnešním vysílání s paní Retkovou se vás ptám, zda stylizace do podoby Sama doma,je to pravé pro tuto stanici??
     Paní Retková kladla otázky typu ..... co doma..co manžel...co děti....mají nadání....jak je uspáváte....co sousedi???? ...atd
     Doporučuji k vašemu poslechu a posouzení. Mám paní Peckovou a její práci  ráda, ale paní Retková z tohoto pořadu vytvořila klábosení o ničem.
  S úctou Chramostová 
■    ■
■    ■

Odpověď pana Ostrého paní   Chramostové   3. května 2011:
Dobrý den, vážená paní Chramostová, zdravím Vás.
     Slyšel jsem část onoho  rozhovoru a zdálo se mi, že docela vyhověl odlišení jednotlivých  celoplošných stanic - tedy ani "vltavský" ani "radiožurnálový". Samozřejmě  plně chápu vaši nespokojenost, ale Český rozhlas Vám skutečně dává na výběr:  Radiožurnál, Vltavu, Dvojku, regionální stanice, Šestku, Leonardo... Myslím, že je z čeho vybírat.
Jaromír Ostrý
Komentáře
[1]05.05.11 16:17:45Ludmila Avramopulosová
JO,aha, tak to je ono to odlišení, to je ono! Zapomeňme tedy na Prahu,pan Ostrý si vyrobil dvojku komerční.No tak to si opravdu nemůžeme rozumět.To se můžeme upsat, ale kultivovanosti se rozhodně nedočkáme. Vážení, to my chceme něco jiného přeci a mocipán JO měl na mysli toto. No toto. A to vše prosím za naše peníze. A už vím proč nás novohlasatelky rádiajo nabádají ať si přepneme. Vždyť to hlásá sám pan šéf! A takhle, že prý chtějí zvýšit poslechovost! Takže název rádio blesk,aha.
[2]05.05.11 20:39:45Ludmila Vajďáková
Dobrý večer, ta odpověď JO mě teda opravdu nadzvedla ze židle. Ta sebestřednost a nabubřelost je pro mě už neúnosná. Rozhlas poslouchám už minimálně, ale že si tento bulvár, co JO stvořil, máme platit my, koncesionáři, to je do nebevolající. V těchto dnech ve Zlíně probíhá Zlínské jaro a je rozděleno na 4 dny. Dnešní den byl Den přemýšlení a od rána probíhaly v Městském divadle různé besedy. Dopoledne byla beseda Média v demokracii. Moc mě mrzí, že mi to nevyšlo, snad tam došla řeč i na veřejnoprávní média. Já jsem byla jen odpoledne na Inventuře demokracie, měla tam být paní Šiklová, ale asi jí to nevyšlo, byla tam Táňa Fischerová, i tak byl dobrý pořad, ale účastníků - zájemců málo. Situace ve společnosti je deprimující a médiím a šéfům podobným JO to jen nahrává.
[3]05.05.11 20:54:57Ludmila Vajďáková
Mimo jiné na Inventuře demokracie hovořil student Tomáš Kvasnička, že se nemáme bát, pokud chceme prosadit nějaké řešení problému. On a ostatní studenti, kteří založili občanské sdružení Inventura demokracie v roce 2009, se snaží prosazovat některé své názory přímo v parlamentu přes poslance a prý se jim něco daří, ale zatím to nebylo schváleno. Jenže občanské sdružení se asi dá založit v jednom městě, kde jsou si lidé stejných názorů pohromadě, ale neumím si představit, že bych mohla nadálku se sdružením v Praze nějak smysluplně spolupracovat. Ale hodně pravdy na tom Tomáš Kvasnička má, jenže on je ještě mladý a plný ideálů a naděje. My už jsme po všech těch peripetiích, co jsme za ty roky prožili, trochu opotřebovaní. I když určitě ne všichni, jen někdy člověka přepadá hrozná beznaděj.
[4]05.05.11 21:45:19tlustá
Jaromír Ostrý používá ten nejsilnější kalibr. Vysmívá všemu a všem. Proč jsme tak bezmocní? Možná by dopis předsedkyni PS PSP a předsedovi Senátu nezapadl pod koberec, museli by to alespoň dát do těch komisí k vyřízení.
[5]05.05.11 22:44:10Jana
Myslela jsem, že už se nebudu rozčilovat a zlobit a budu si užívat jara, no, nedá sa. Pan Jo a ostatní všemocní papaláši ve službách ČRo jsou stejní. Drží se svého názoru a je to. Prahu teď poslouchám minimálně a když mně překvapí zpívaná znělka, nebo p. Postránecký, nebo když uslyším upoutávku na JEJAKÁJE, okamžitě přeladím a mám po náladě. Kde je to radio na vlně pohody nevím. Prý máme na výběr. To je pravda, stanic je jak máku. Dnes jsem si poslechla včerejší Kontakt Dvojky s p. Tomášem Töpfrem. Mělo to být o politice a bylo to většinou o kultuře, hospodě, divadle a poslední otázka byla na veřejnoprávnost rozhlasu. Možná pan JO sondoval, jestli p. senátor nemá nějaké zprávy od posluchačů, když se na těchto stránkách psalo, že se nějaké psaní chystá. Nikdo do vysílání nezavolal a ani celý čas nebyl využitý, na závěr byla hudba cca 5minut. To se mi zdá podezřelé, snad se nám pan Jo nebojí? Ale on se nebojí!!!! Nespokojení posluchači jsou mu šumafuk.
[6]05.05.11 23:36:40Tomáš Němec
Pro paní Janu: do vysílání s panem Töpferem nikdo nezavolal, protože vysílání bylo předtočené. Studio bylo prázdné. Možná, že pan Ostrý po čase přijde na to, že každý rozhlasový pořad nemusí být přímý přenos. No, a kdyby přišel na to, že hluchá místa a přeřeky se dají vystříhat, pak by mohl i vrátit zpět Prahu.
[7]05.05.11 23:42:00Jana
To se myslím načekáme, nebo spíš nedočkáme, když je teď tolik nových a spokojených posluchačů.
[8]06.05.11 07:34:14tlustá
Zajisté jste si všimli, že pan Ostrý už nekončí své vyjádření "s úctou". Už ani to divadýlko nehraje, že má k někomu či něčemu úctu. Pro Janu (7) 05.05.11 23.42 - nový spokojený posluchač je jen L. Vavřík, jeho mamka a babička.
[9]06.05.11 07:36:05tlustá
Zajisté jste si všimni, že JO už nepoužívá svůj oblíbený výrok "s úctou". Už ani to divadýlko nehraje, že si někoho či něčeho váží.
[10]06.05.11 07:37:33tlustá
Pardon,komentář se mi neobjevil hned, tak jsem ho napsala ještě jednou a ještě navíc s překlepem.
[11]06.05.11 10:10:34david klima - 
Pozorne sleduji vase narky a casto s vami souhlasim. Divam se dopredu a jsem ocekavani reakci posluchacek a posluchacu na zmeny, ktere budou souviset s privatizaci Ceskeho rozhlasu. A jsem presvedceny, ze nas statni rozhlas nekoupi financi skupina, ktera jej poridi jen jako investici s budoucim prodejem, ale ze to za par drobnych (cti: hluboko pod cenou) koupi moudra organizace, treba zahranicni statni rozhlas, ktery si zde udela sve detasovane pracoviste. A bude-li to ORF nebo ARD, mohl by to byt predvoj prirazeni Ceske republiky k Nemcum. Dvojce Ceskeho rozhlasu by to pomohlo, Vltave neublizilo, Sestkou by Nemci i Rakusane ziskali analytickou stanici zamerenou na politiku a kulturu z pohledu z vysky, kdyz by zustaly regiony a Leonardo, tak co by nam chybelo. Cestina? Jsem hluboce presvedceny, ze by pr. Rakusane jiz nebyli tak hloupi jako kdysi, kdy by tento svetove bezvyznamny jazyk potlacovali. :)
[12]06.05.11 10:34:30Tomáš Němec
Pane Klímo, s překvapením jsem si přečetl váš příspěvek a není mi jasné, zda ho myslíte vážně či humorně. Já sám si vůbec nedovedu představit privatizaci Českého rozhlasu nebo České televize. Docela dobře si dovedu představit jejich zrušení a rozprodání do soukromých rukou. Ale to už pak nemohou být provozovatelé ze zákona. Privatizace těchto dvou institucí by mi připadala totéž jako třeba privatizace české vlády, jakéhokoli ministerstva nebo parlamentu. Tomáš Němec
[13]06.05.11 12:06:50david klima
pane Nemce, mate pravdu, ze to myslim s mirnym humorem.
[14]07.05.11 18:21:05Eva Ondřejová ,68
Pan Ostrý má pravdu:ani radiožurnálský,ani vltavský,ale zato ubohý,bez nápadu a zoufale stejný.Nejlepší charakteristika-ponejvíce blbý.Ale aspoň jsem pochopila,že důvodem těchto ZMĚN bylo ODLIŠENÍ.To si opravdu teď Dvojku s Vltavou nikdo nesplete (zato Dobré ráno je téměř Radiožurnál : zprávy,zprávičky a přehled tisku).
[15]09.05.11 19:07:51Jaroslav Skalník
Bohužel musím s názory diskutujících souhlasit. Obdobného "ražení" je i sobotní pořad "nezatloukat". Je smutné, kam se bývalá Praha dostala. Prahu jsem začal poslouchat před více než rokem a bylo to příjemné rádio. Dnes už poslouchám už jen Toulky českou minulostí a Meteor a Stopy, fakta, tajemství.

Žádné komentáře:

Okomentovat