čtvrtek 12. května 2011

Jak to vidí redaktorka Martina Kociánová - 2.část


12.05.2011 05:52 - 05. Dopisy posluchačů vedení ČRo -trvalý odkaz

Jak to vidí redaktorka Martina Kociánová - 2.část

výměna názorů mezi redaktorkou Martinou Kociánovou a posluchačkou Dagmar Chramostovou

  redaktorka paní Martina Kociánová, 4.   května   2011:
  Paní Chramostová, 
     hodně jsem zvažovala, zda Vám mám odepisovat, ale ještě jednou tak činím..
   Karel Hvížďala v jednom svém komentáři řekl, že Václav Klaus je natolik posedlý svou záští vůči Václavu Havlovi, že je jím vlastně, aniž by si to uvědomoval, dálkově řízen... Na tento výrok jsem si vzpomněla, když jsem dnes četla Váš první rozbor mého vysílání a zjistila jsem, že si ho dokonce stopujete..
     Paní Chramostová, nebudu vysvětlovat, že jsme na tomto postupu byli s panem Šmoldasem domluveni,   protože Vy všechno stejně víte lépe.  Musím říci, že ze začátku jsem se skutečně nad Vašimi poznámkami zamýšlela a  někdy jsem si říkala..“páni, asi má pravdu, to mi uteklo“, ale tón Vašich dalších zpráv a skutečnost, že nikdy nic není dobře, zbavila Vaše zprávy vážnosti. Myslela jsem si, že jste alergická jen na mě, ale zjistila jsem, že podobným způsobem „pomáháte“ i mým kolegyním... 
     Vycházím-li z předpokladu, že člověk poslouchá rádio jednak proto, aby se něco dozvěděl, ale také kvůli odpočinku, hudbě  apod.,   tak se musím ptát, proč posloucháte rádio Vy, když jediná emoce, kterou ve Vás vzbuzuje,   je vztek.
     Zkouším doporučit třeba knihu. Snad najdete spisovatele, který se Vám zavděčí. Nám se to zjevně nikdy nemůže podařit.  
   Vše dobré a vždy dostatek radosti, klidu a velkorysosti
  přeje 
Martina Kociánová
4. května 2011
■      ■

  posluchačka paní Dagmar Chramostová,   4. května 2011:
  Paní Kociánová,
     to máte těžké,my stálí posluchači jsme se těšili na změny,  ale k lepšímu.Byli jsme zvyklí na zajímavosti, komentáře, na chytré hosty s moderátory, kteří se dokážou zajímavě zeptat. Toto jsme s příchodem vaší TV trojky ztratili. Vy hosty utloukáte informacemi a téměř na vše přizvukujete: já taky, já jsem tam také byla, to já také umím, to jsem také zažila. Neustále je  doplňujete nebo odpovídáte za ně, či skáčete do řeči, viz pan Kukal... to bylo do nebe volající! Vím,musí to být dynamické,to jste kdysi psala,ale posluchač z vás má dojem, že se vysílá o vás! Tohoto si všimlo více posluchačů, nejen já.
     Pan Ostrý nám nasliboval, jak se bude vysílání vylepšovat, jak s námi bude diskutovat. To se nestalo a protože rozbil poslední  diskusi, rozhodli jsme se posílat připomínky přímo do vysílání ke konkrétnímu problému. Jako kontaktní stanice jste tak nově koncipováni. Je zajímavé, že slečna Kvasničková i paní Lekešová   svou práci odvádějí dobře, vždy je host na prvním místě a oni ho dopolednem provedou. Proto se divím, že vy nechápete naše připomínky. Nejčastěji užívané slovo u vás je já, já, já. Na začátku jsem věřila,že to s Prahou myslíte dobře, ale po třech měsících vysílání a po vašich agresivních výstupech jak v novinách, tak i za mikrofonem, nevěřím.  
   Často musím ladit jinam, protože naše chytrá kultivovaná Praha se změnila v obyčejnou tuctovou stanici, ve vašem podání.
     Klidu, radosti i velkorysosti mám dostatek, jen ta sebestřednost a nadřazenost u jiných mi opravdu vadí a ještě k tomu používáte Prahu!
     Já vám přeji ,aby jste někdy našla   trochu úcty k hostům, k mikrofonu i k posluchačům. Zkuste se na to podívat z druhé strany.
Hezký den
Chramostová
4. května 2011
■      ■
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat