čtvrtek 5. května 2011

Rada Českého rozhlasu odpověděla na stížnost posluchačky Ludmily Avramopulosové - 2. část


05.05.2011 00:43 - 05. Dopisy posluchačů vedení ČRo -trvalý odkaz

Rada Českého rozhlasu odpověděla na stížnost posluchačky Ludmily Avramopulosové - 2. část

posluchačka Ludmila Avramopulosová napsala   26.4.2011:
  Děkuji za odpověď, pane Ratiborský,
   ale já jsem dopis posílala též panu Duhanovi. Ten mi na jeden email  odpověděl, na druhý již nikoli, ač to sám přislíbil. Korespondence s panem Ostrým ustala, poté, co na mne dost "prskal". 
    Nicméně odpovědi jak od Vás, tak od vedení se sobě velmi podobá.Čím  to asi? Vy jste spokojeni, odvoláváte se na průzkumy. Už mi sice bylo vysvětlováno, proč a jak jsou průzkumy vedeny, ale myslím, že relevantní průzkum, který by byl vedený na stránkách rozhlasu a v týdeníku rozhlas by bylo více objektivní, anžto by se vyjadřovali  posluchači Českého rozhlasu 2 PRAHA, nikoli nějací náhodní  respondenti, kteří skutečně o této stanici nemají ponětí.
     Pane Ratiborský, poslouchal byste, být o 20 let mladší, rádio, kde štěbetají chichotající se pani, bývalé tv hlasatelky, plkající,  chvástají se?. Já tedy rozhodně ne, stejně tak jako jsem neposlouchala kopretinové rádio, či jak se to jmenovalo.
     Pořady  JEJAKÁJE, NEZATLOUKAT atd. to je přímo katastrofa. Už ty názvy!!! A hudba, no tak to je už pro silné žaludky.  Jedno sváteční ráno jsem chtěla poslouchat,  ale nedalo se to vydržet, neustálé upozorňování,  že dvojka, pak znělky, pak Knoflíky lásky...to už nešlo vydržet,  takže i když vysílala myslím paní Lavičková, vypnula jsem. Fakt  hrůza hrůz. 
     Dostalo se nám několikrát ujištění, že změn bylo třeba. Jste si jist, že to, co je nyní dvojka, bývalá, Praha, to co je kvalitní???  Mj. dozvěděla jsem se od pana Duhana, že dvojka je domácí název.To  znamená prosím co? Až přijde příští vedení tak se třeba rozhodne, že se stanice bude jmenovat třeba rádio pro otrlé? Jak je možné, že  Radě nevadí, že se ruší neustálým hlášením čes-ký roz-hlas-dvojkaaa, název stanice?  To je vymývání mozku.  Své značky si každý cení, ale v Českém rozhlase se může všechno, i říkat stanici Praha - dvojka.  Praha je zřejmě nedůstojný název...a vysvětlení od pana Ostrého, že  to je zavádějící je hodně směšné.
     To, že je v rádiu na ostré dvojce vše dovoleno, a že mají "děvčata"  jasno, je např. poslední vyjádření paní Kociánové - posluchači, ty  my do toho nekecej (LN),  před tím nám paní Jandová vzkázala ať  neposloucháme a pár dní poté, totéž, trochu elegantněji učinila paní Švejnohová. 
      Pane Ratiborský, pokud se Vám toto nezdá jako porušování Kodexu?  Věřte, kdyby nebylo zákonné povinnosti o rozhlasových poplatcích,  okamžitě bych přestala být poplatníkem. To mě napadlo prvně v  životě. Po těchto drzých invektivách těch, které jsou na vlnách  pohody... Loajálnost těchto dam s vedením je opravdu velké. Ony ale  jaksi zapomněly, že vysílají pro posluchače. Tím se Rada také nemůže zabývat? Mám velké obavy, že na nás, opravdové posluchače nedáte, i když jsme vždy upozorňováni, že berete v potaz naše stížnosti, ale už to trvá  příliš dlouho. Obávám, že nikdo z Vás tuto stanici snad ani  neposlouchá a možná ani neposlouchal. Ne vždy se mi vše líbilo  (nemůžu písničky na přání,  novinky v hudbě taky nebyly), ale  převažovalo to kvalitní. Teď je to obráceně. 
     Pane Ratiborský, prosím velmi v zájmu budoucích, udělejte něco, za  co se nebudete muset stydět Vy ani radní. Především pojmenovávat  stanici správným názvem, protože "domácí" název dvojka je  nepřijatelný , vrátit kvalitní vysílání, vč. dětských pořadu, zrušit plkací pořady a vysílat hudbu i současnou, doplněnou bloky kvalitní  hudby starší ( v šedesátých letech se vysílala hudba současná, během normalizace též, tedy nevím, proč se z rádie linou Holky z naší  školky a pod. normopopíky, ) 
  Přeji pěkné dny.
Ludmila Avramopulosová

PS. malá jedovatost - když se kouknu na složení Rady a vedení Prahy  - napadá mě - všichni staří. Z praxe vím, že nejlepší je složení generační.  Protože mladí můžou  mít horké nápady, starší to usměrní..... Špatně je, když jsou jenom  mladí anebo jenom staří - a ti staří, když se pokouší být in. Proto ta paseka:-( v rádiu..).
Ludmila Av, věku 59   let
26. dubna 2011
??
??
  Poznámka: Na tento dopis paní Avramopulosové Rada Českého rozhlasu už nereagovala  
Komentáře
[1]05.05.11 07:05:39Milan Brož - 
Plně stojím za paní Ludmilou Avramopulosovou a děkuji za iniciativu a rozbor průzkumu, s kterým se též ztotožňuji. Milan Brož
[2]05.05.11 23:23:38JIŘINA Š.
Ano,já také stojím za paní Ludmilou Avramopulosovou,též děkuji za její imiciativu.Právě poslouchám paní Gábi Vránovou,jako herečku jsem ji měla docela ráda,nyní si myslím je nezdravě sebevědomá,afektovaná,upovídaná.Proč by ne,když za ní stojí JO s PD.Nikdy jsem v televizi nesledovala Sama doma do konce,stačila mi ukázka a hned jsem vypínala.Bohužel,dnes téměř nesleduji ani televizi.Nemám zájem sledovat Ordinaci,nebo Ulici apd.pro mě je to zabitý čas.Měla jsem ráda rozhlas,mohla jsem u něho dělat jakou-koli práci.Bohužel,ani Mikroforum už se nedá.Ty posluchačky,které volají -hrůza.Asi žiju v jiném světě.

Žádné komentáře:

Okomentovat