sobota 26. února 2011

Značka


26.02.2011 18:55 - 05. Dopisy posluchačů vedení ČRo -trvalý odkaz

Značka

napsal Milan Brož


Značka

  Snad, kromě Ostravska, mohu říci, že tu naší dnes už malou republiku docela znám. Měl jsem to štěstí, že jsem leckde pobýval, či nějakou dobu žil.

Ale, pane Ostrý, věřte mi, jsem o něco starší nežli Vy, nejsem z Prahy, ani Vltavou křtěnej, ale že by si někdo někde pletl stanici PRAHA s lokálním rádiem, s tím jsem se opravdu, ať na Vysočině, či v Krušných nebo Orlických horách, pod Mikulčiným vrchem nebo na Jizerce, na Slapech, Novomlýnských nádržích, v Brně nebo Sušici, Znojmě ši Přerově nebo Olomouci, na Labi či Sázavě, Ohři nebo Metuji, opravdu nesetkal, až teprve u Vás. O ot je to zarážející, že tvrdíte, co jste toho sjezdil.

 Proboha, pohybovali jsme se oba v jedné a té samé republice? V té, co tam teče Vltava a Morava? Co Priznitz vynalezl vodoléčbu a na jednom kostele už v jedenáct bijou dvanáckrát? Tak mě napadá, víte-li vůbec, jak se jmenuje naše hlavní město? A řekl bych, i my, co v něm nebydlíme, tak jsme na ně hrdí a pyšní. A tak se také jmenuje ta stanice, co jste doslova zprznil a její slavné a historicky nenahraditelné jméno zaměnil za jakousi nic neříkající dvojku. 

To necítíte jako chybu? ...nebo to nedokážete přiznat? Ani nevím, co by bylo horší. Prosím, probuďte se, neoperujte pořád nějakou BBC. tam žije 60 mil. a další anglicky mluvící jsou v okolí. Buďte, tak jako my, na ten název, na to město, na tu republiku trošku hrdej, bude-li to tak, pak ten název přece nemůžete změnit, nemůžete jen tak mírniks týrniks hodit přes palubu sedmdesát let práce Vašich předků. Anebo si té práce nevážíte, pak ale nejste na správném místě. 

Prosím, odpovězte nám! V úctě k množství Vaší práce, s jejichž výsledkem však nesouhlasím, 

Váš nejméně 55let PRAZE stanici naslouchající 

posluchač Milan Brož, 59 let
----------
Toto psaní jsem 25.2. zaslal jak p.Ostrému, tak ČRo, a také Radě....
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat