neděle 10. dubna 2011

Mizení příspěvků v diskusích na webech Českého rozhlasu v diskusním systému DISQUS - 2. část


10.04.2011 01:06 - 061. Problémy s diskusemi na webu ČRo -trvalý odkaz

Mizení příspěvků v diskusích na webech Českého rozhlasu v diskusním systému DISQUS - 2. část

napsal Tomáš Němec, 9. dubna 2011

příspěvek 4
Tomáš Němec
Napsal jsem sem odpověď panu Burešovi, Zmizel jak jeho dotaz, tak moje odpověď
04/09/11 09:17 AM
■      ■

Příspěvky patrně nebyly smazány, ale jen skryty, takže kdesi zůstaly.

Na příspěvek pana buresjir jsem se prokliknul  z emailu, který mi přišel jako upozornění na komentář panaburesjir, který odpovídal na můj komentář:
  

Příspěvek pana buresjir   jsem viděl v diskusi, ale moje odpovědi chyběly. Reagovala na ně však ještě panívludmila, pokud ještě byly vidět.

Svoje příspěvky jsem objevil uložené na svém profilu, který se otevřel kliknutím myší na mou ikonku (fotografii) v diskusi  a tam byly pod tlačítkem „Activity“.
klikněte - 3.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat