pátek 15. dubna 2011

Webeditorka Českého rozhlasu Věra Luptáková odpověděla na otázku posluchačky Věry Slovákové


15.04.2011 13:48 - 05. Dopisy posluchačů vedení ČRo -trvalý odkaz

Webeditorka Českého rozhlasu Věra Luptáková odpověděla na otázku posluchačky Věry Slovákové

15. 4. 2011
■      ■
Dotaz posluchačky paní  Věry Slovákové :
   Dobrý den, ráda bych se dověděla, zda někdo sleduje diskusi na  stránkách ČRo Praha 2,   která už probíhá třetí měsíc a bez    jakékoliv odpovědi ze strany rozhlasu.
Věra Slováková
14. dubna 2011 - 10:42 
  ■      ■
Odpověď webeditorky paní Věry Luptákové :

Dobrý den,
diskusi na stránkách samozřejmě sledujeme. Dotazy se ale v posledních týdnech stále opakují a již na ně několikrát šéfredaktor Jaromír Ostrý odpovídal.  
Odpovědi najdete jak ve dvou on-line rozhovorech
(http://www.rozhlas.cz/poradnapraha/poradna_chat/_zprava/861356  (z 8. března),
http://www.rozhlas.cz/poradnapraha/poradna_chat/_zprava/846183 (z 3. února), tak v několika článcích, které jsou na webových stránkách stále uvedeny (v lincích článkuhttp://www.rozhlas.cz/praha/radiozpravy/_zprava/reakce-sefredaktora-j-ostreho-na-ohlasy-posluchacu--861369).
Na stránkách najdete také většinový názor posluchačů Dvojky ČRo, a to ve třech průzkumech. Z toho posledního si dovolím zacitovat: 
"Výzkum ukazuje, že většina publika přijala změny jako pozitivní. Zároveň dochází k postupné stabilizaci názoru posluchačů – i když stále zůstává skupina nespokojených. Zhruba 90 % publika stanice se shoduje na pozitivním hodnocení změn, kritická je k nim přibližně desetina posluchačů . 

Vedení stanice i Českého rozhlasu všechny reakce publika, včetně kritických, sleduje a pečlivě se jimi zabývá.  Jsou pro nás mimořádně cennou zpětnou vazbou.
Realizace jakékoliv změny a zejména pak její objektivní zhodnocení však vyžaduje  i určitý časový odstup, proto bude vedení rozhlasu i nadále důkladně vysílání Dvojky analyzovat a jeho jednotlivé segmenty postupně vyhodnocovat." 
Hezký poslech Dvojky Českého rozhlasu přeje

Ing. Věra L U P T Á K O V Á
webeditorka
Útvar multimediální podpory
 15. dubna   .2011 -  09:34:14
■      ■



Komentáře
[1]15.04.11 15:49:52Pavel
Tvrzení není zcela pravdivé. Pohledem na diskusi pod textem věnovaným šefredaktorovi snadno zjistíte, že na odpověď čekám téměř tři týdny.
[2]15.04.11 16:20:33Mirek Tengler
Já jsem se odpovědi na své otázky (zdůrazňuji, že slušně položené) nedočkal od měsíce listopadu loňského roku. Takže tak je to asi s těmi reakcemi pana šéfredaktora Ostrého. :-)
[3]15.04.11 19:31:53Ludmila Vajďáková
Asi jsem málo chápavá, ale nějak mi schází 90% spokojených ohlasů na nové vysílání ostré dvojky. V diskusích je nemůžu nikde najít, nevíte někdo, kde jsou?
[4]15.04.11 20:02:43Jana
Pánové, nevím proč se divíte, že Vám pan Ostrý neodpověděl, třeba my vyvolené, kterým jenom přece odpověděl, máme duši.
[5]15.04.11 21:30:47Ladislav Kozák
Myslíte to nejspíš jako legraci, ale budete mít pravdu. S JO je něco divného. On je ženami přímo posedlý. A ne stylem, který je u mužů normální, ale spíš tak, že se mi zdá, jako kdyby on byl jednou z žen.
[6]16.04.11 07:19:59Tomáš Němec
Pane Kozáku, jestli jste viděl film "Jára Cimrman ležící spící" tak víte, že Cimrman byl vlastně ženou. U těch géniů člověk nikdy neví...
[7]16.04.11 15:51:57Jana
Pane Kozáku, ano, byla to nadsázka. Já mám tedy duše dvě, obě v pneumatikách kola. Tu třetí moji DUŠI jsem sama ještě neviděla a jestli ji opravdu mám, to by musel zjistit někdo jiný, např. mnohokrát zmiňovaný pan JO. A jestli on je jenom převlečená žena za chlapa, to je dost silné kafé, ale zajímavý názor to opravdu je. Aspoň se někdo zasměje, kam se dá tato diskuze dovést. Trocha tajemna a napětí nikdy nemůže uškodit, když ve vysílání Dvojky je taková nuda. Jen ty nové TVmoderátorky a zpěvačky-moderátorky jsou sexy, na Ty nesmíme zapomínat. To jsou v současné době HVĚZDY. Nevíte někdo, jestli blbost není přenosná vlnami, na kterých vysílá DVOJKA? Dejte vědět, to by byla naše 4 - 10% skupina nespokojenců v ohrožení. Přeju pěknou sobotu a neděli.
[8]16.04.11 22:43:53JIŘINA Š.
Paní Jano tleskám Vám.Nejen že s Vaším názorem slouhlasím,ale obdivuji i smysl pro humor,kterému jsem se upřímně zasmála.Já sama beru vše nesmírně vážně,nemyslela jsem,že Dvojka mě tak rozhodí.Pan Ostrý i p.Duhan mají hroší kůži,stále tvrdí,že jsou posluchači spokojení.Někdy poslouchám Mikroforum kam volají nespokojení posluchači,kterým se pochopitelně prázdné tlachání a zabíjení času nelíbí.Taková Zora Jandová,kterou jsem měla docela ráda odpovídá nespokojeným starším posluchačkám aby přeladily,nebo vyply.I ona mne otrávila,už ji neposlouchám.Vlastně se Ostrá Dvojka nedá poslouchat.Bláhově jsem si myslela,že ty ubohé znělky se vstupy p.Postráneckého budou odstraněny mezi prvními.Též mi vadí TV moderátorky a jejich pořad Je jaká je. Nebo sobotní Nezatloukat s p.Švejnohovou,koho ten slepičinec může zajímat?Mě nezajímá bulvár,dnes je ho všade dost.Hlavně na Dvojce.
[9]17.04.11 10:10:40Jana
Paní Jiřino, děkuji za poklonu. Asi je lepší si z toho, co nemůžeme ovlivnit, udělat legraci. Už jsem víckrát psala, že jsem přeladila, momentálně na ČRo Brno. Tam ty TV a jiné moderátorky nejsou. Jsem tam nováček a včera jsem se musela zase smát, protože navečer byl pořad Tajuplný ostrov a ejhle, moderátorem byl p. JO. Ten vleze všude. Naštěstí jsem skočila na Prahu, tam byla p. Filipovská a bylo hotovo. Mám tu výhodu, že se můžu naladit i jinam. To doporučuju všem, i když stará Praha mi pořád chybí. Jestli se i Vám podaří naladit někam jinam, napište, mohly bychom si předávat zkušenosti. Dnes to vypadá na pěkné odpoledne, tak vyrazím do přírody. A protože nemám zahrádku, tak půjdu do lesa okopávat hříbky.
[10]18.04.11 10:22:14Ludmila Av
Ach to publikum, já se bláhově domnívám, že rádio poslouchají posluchači, a oni dělají průzkumy u publika. Tak nevím. Pan Hradecký je přesvědčen o věrohodnosti průzkumu, JO též,paní Luptáková je loajální zaměstnanec.A divíte se zhodnocení průzkumu, když neoslovili posluchače?Minulý týden jsem si trochu dopisovala s panem JO a on dost prskal, nelíbí se mu kritika. Nelíbí. NoJOno. Nepochopil, že tah známými tvářemi z televize nebyl dobrý nápad. Je to vlastně podfuk na posluchače. Lákat rozhlas na tv tváře a pak výsledkem je nekvalitní vysílání. Hlasatelky rádio neumí.Ale ony jsou, jak to napsal pan Němmec, opojeny tím, že mají mikrofon (pane Němče pardon, možná jsem necitovala přesně)a drží se zuby nehty s posvěcením vedení. Ale neumí to, opravdu neumí. Tímto vyzývám- ROZHLASÁCI NA MÍSTA:-)
[11]18.04.11 17:54:35Jana
Paní Ludmilo, ti nejlepší jsou jinde a jsou tam rádi. Jak by se jim, profesionálům, mohlo dobře pracovat se skupinou amatérů a hlavně amatérek, kteří jsou přesvědčení, že to dělají dobře. A ještě ta propaganda, to by se z takové akce každému zamotala hlava, té slávy všude, tak slavný návrat do povědomí lidí ano nečekali.

Žádné komentáře:

Okomentovat