sobota 2. dubna 2011

Průzkum reakce publika Českého rozhlasu 2 – Praha na změny programu


02.04.2011 12:58 - 06. Komuniké vedení ČRo -trvalý odkaz

Průzkum reakce publika Českého rozhlasu 2 – Praha na změny programu

projednáváno na veřejná schůzi Rady Českého rozhlasu 29.3.2011



31. ledna 2011 došlo k zásadním programovým změnám na stanici Praha Českého rozhlasu. Zároveň stanice Praha propaguje ve vysílání nový název Dvojka, který vymyslel současný šéfredaktor stanice Jaromír Ostrý. Po dvou měsících tohoto podivného vysílání přednesl Václav Hradecký vedoucí oddělení průzkumu a analýz ČRo, výsledky průzkumu spokojenosti posluchačů s těmito změnami. Rada Českého rozhlasu o tomto průzkumu diskutovala na veřejné schůzi 31. března 2011. Toto video je audiozáznamem s popisky.
Komentáře
[1]02.04.11 14:06:17Jana
Děkuji, je dobré mít toto vyjádření tak "poruce!. Už jsem to někde psala, nebo jsem si to tak pro sebe formulovala, že rok a půl se nedá čekat. Nesmíme to vzdát a myslím, že nejsme jenom INTELEKTULOVÉ jak pan Zelenka. Já jsem jen obyčejná ženská bez titulu a všemu nemusím rozumět, ale takové plkání o ničem, jen aby řeč nestála, to nemusím poslouchat a taky neposlouchám. Proto nevím, co dnes probírala paní Švejnohová a taky jsem neslyšela paní Gábi. Ještě by měl pan Jo nechat otisknout reklamu na JEJAKÁJE v Blesku a jiných bulvárních časopisech, to by se mu jistě zvedla poslechovost. Možná by mně za dobrý nápad pochválil.
[2]03.04.11 00:27:42Ludmila Vajďáková
Ve všem s Vámi, paní Jano, souhlasím. Té reklamě se nedá uniknout, snad budu muset odhlásit i MF Dnes, protože i tam se musím dívat na ty naše nové "plkající" dámy.

Žádné komentáře:

Okomentovat