úterý 12. dubna 2011

Řekne se ano a od zítřka to běží?


Komentáře
[1]12.04.11 13:59:54tlustá
Díky pane Němče!
[2]12.04.11 14:03:01Tomáš Němec
Poděkovat bystě měla poděkovat někomu jinému, paní Tlustá! (viz video)
[3]12.04.11 16:16:45Jana
Dobrý den, taky děkuji, náhodou jsem toto slyšela přímo ve vysílání. Mně se líbilo to přesvědčení, že je to tak jednoduché. A ty básně by byly kdy? Po našich zpěvačkách a panu Postráneckém? Nebo před? Host paní Vránové Jan Přeučil žije asi v jiném, ještě lepším světě.
[4]12.04.11 16:39:41tlustá
Ale pane Němče já děkuji Vám, neboť jinak bych to neslyšela. Já Gabi moc nemusím, nemám ráda nepřirozené řeči a lidi (před časem jsem se s ní osobně setkala, tak vím, že mluví takhle i v soukromí). Ale kdo jí chce poslouchat, ať si poslouží. Mám jiné favority.
[5]12.04.11 17:07:17Ludmila Vajďáková - 
Pane Němče, děkuji za uvedení videa. Vidím, že jste velmi pokročilý v počítači. Já jsem si ten pořad pustila včera o půl dvanácté v noci a když jsem šla spát, ani jsem nemohla usnout, pořád jsem přemýšlela, jak to udělat, abych to nemusela jen popisovat v diskusi. Jsem zvědavá, jestli vůbec pan Ostrý nějak zareaguje. Myslím ale, že je imunní, když to chci říct slušně.
[6]12.04.11 17:10:37Ludmila Vajďáková
Paní Tlustá, máte pravdu s tou paní Vránovou. Sice ji neznám osobně, ale když slyším Noční mikrofórum, tak mi to stačí. Z její strany je to moc afektované a přeslazené, i když to možná myslí dobře. Spíš jsem měla zájem poslouchat pana Přeučila, takže nakonec jsem byla ráda, že jsem ten pořad vydržela až do konce, i když jsem šla spát až po jedné hodině v noci, protože jsem to poslouchala z archivu.
[7]12.04.11 23:04:30Eva Ondřejová
Nevěřte na duchy,panu Ostrámu by jakákoliv,byť tak malá změna nabourala jeho koncepci.To nelze připustit! Já vás ,dámy,obdivuji.Paní Vránovou jsem poslouchala jen jednou a jen část,stačí mi to.Obrázek jsem si už udělal.

Žádné komentáře:

Okomentovat