pondělí 4. dubna 2011

Šéfredaktor pan Jaromír Ostrý dostal posluchačské vysvědčení, ale je se svou prací spokojen


04.04.2011 17:16 - 03. Články posluchačů -trvalý odkaz

Šéfredaktor pan Jaromír Ostrý dostal posluchačské vysvědčení, ale je se svou prací spokojen

vysvědčení vystavila posluchačka Jana Pavelková, 2.4.2011

     VYSVĚDČENÍ 


   2.4.2011 
 Vážený pane Ostrý,   
tak máme dva měsíce zkušební doby  vysílání stanice ČRo - 2 Praha v novém formátu za sebou a je potřeba zhodnotit a oznámkovat. Nejsem učitelka, ani žádná kulturní pracovnice ve vysoké funkci, též nemám žádné vlivné přátele a známé, jsem obyčejná posluchačka, ale přesto mi dovolte, já to vidím takto.  

 Jedničku mají u mně tyto pořady: 
Dobré ráno, Česko! pokud uvádí František Novotný  
 Folklórní notování 
 HAJAJA
 Hvězdný prach - ten už bohužel není 
 Klub osamělých srdcí seržanta Pepře 
 Láska za lásku Lenoška Iva Šmoldase 
 Meteor 
 Nostalgické muzeum zábavy 
 Radiodárek 
 RozHraní s p. Tomášem Černým 
 Starý desky ´sou hezký 
 To je život - pokud uvádí František Novotný
 Tobogan 
 Toulky českou minulostí   

 Propadly by tyto NOVOTY:
 nový název,
 nové znělky,
 kontaktní pořady - hlavně v noci,
 nové moderátorky a moderátoři - bývalé TV hlasatelky, herci, herečky, zpěváci, právníci a jiní amatéři a 
 hlas stanice Praha p. Postránecký.  

 Do třídní knihy bych zapsala, že oddělení techniky a provozu dopustilo, že vysílání zahlcují upoutávky, jingly, reklama a zpívané znělky. Tím poškozují zdraví posluchačů, když během jedné hodiny je někdy slyší i šestkrát. Navrhuji poučit se na stanici Vltava, kde moderátor oznámí kolik je hodin a kterou stanici právě poslouchají .  

 A jak to vidíte v současnosti Vy? Snad nám to zase někdy sdělíte.  

 Přeji Vám pěkný den.   
 S pozdravem Jana Pavelková   

P.S. Dnes jsem poslouchala Stříbrný vítr, paní Hušinová byla příjemná, a já se ptám, proč Váš pořad nebyl též přerušován? Proč u Vašich pořadů nebyla změněna doba vysílání? Tak kolem 21. hodiny by se to hodilo. Taky bych ráda věděla kolik dílů bude mít pořad p. Karla Gotta? 
   ■     ■

 PODĚKOVÁNÍ  
4.4.2011    
Vážená paní Pavelková, 
děkuji Vám za vysvědčení. Věřte, že většina posluchačů by nebyla tak příkrá. Úkolem změn bylo dostatečně od sebe odlišit jednotlivé celoplošné stanice ČRo. Vaše reakce svědčí o tom, že se to povedlo.   
 Děkuji Vám mnohokrát.   
 S úctou   
 Jaromír Ostrý 
 ■     ■  
Komentáře
[1]04.04.11 18:09:28tlustá
Prosím?????? pane Ostrý!!!! Neuvěřitelné. J.O. se nepoučil.. Víc slov nenacházím.
[2]04.04.11 19:49:32veraslov - 
Co pořád chceme,úkolem bylo odlišit jednotlivé celoplošné stanice,nikdo po panu Ostrém nepožadoval ,aby to bylo mělo i úrovenˇ a bylo poslouchatelné.Tak co a vrátný . tehdy neměl na to čas.Je to jiná stanice, JE, a kolik je hodin Vám sdělíme .Tak co ještě chcete!
[3]04.04.11 19:51:08veraslov - 
Co pořád chceme,úkolem bylo odlišit jednotlivé celoplošné stanice,nikdo po panu Ostrém nepožadoval ,aby to bylo mělo i úrovenˇ a bylo poslouchatelné.Tak co a vrátný . tehdy neměl na to čas.Je to jiná stanice, JE, a kolik je hodin Vám sdělíme .Tak co ještě chcete!
[4]04.04.11 23:13:10Eva Ondřejová ,68
Je to neuvěřitelné,ale já jsem četla v hodnocení paní Pavelkové úplně něco jiného než pan JO.Tak teď nevím,jsem pitomá já.....? V hodnocení je jasně napsáno,co se nepovedlo.Všechny "novinky".A hodně se nepovedly. Pane Ostrý,mýlit se může každý,ale jen moudrý se z omylu poučí.Z toho je jasné,kdo se nepoučí.Nechápu,že se Vám může líbit znělka a upoutávky.Každý se snaží mít název a znělku co nejlepší ,ale Vy si zřejmě myslíte,že na tom nezáleží.Proboha,má tam v tom Vašem vedení vůbec někdo vkus?Je to tak amatérské,že na mě pří zaslechnutí těchto znělek juká zpoza rohu Kašpárek se Šmidrou.Do loutkového domácího divadla by se to snad dalo použít
[5]05.04.11 00:00:13JIŘINA Š.
Souhlasím s Vámi paní Pavelková,vzpomínám si na první den změny na mé oblíbené stanici Praha.Téměř jsem se lekla nové znělky a při vstupu p.Postráneckého jsem si myslela,že špatně slyším,nebo že jsem se zbláznila.Od té doby jsem si nezvykla.Nic si nesedlo,pouze vypínám,neposlouchám.Nebo si těch pár programů,které zbyly pustím.Jak ale slyším znělku,nebo p.Postráneckého,skočím k radiu a okamžitě vypínám.Nenacházím odvahu opět zapnout.Kazí mi to náladu.
[6]05.04.11 06:18:06Tomáš Němec
Abych pravdu řekl, já také nejsem schopen Ostrou dvojku poslouchat. Těch slušných pořadů je tam už tak málo a jsou na časových místech pro mě záhadných, že nemám sílu je hledat. Také prostě to divné překrývání - nedávno byly Toulky českou minulostí o malířské rodině Mánesů a nyní memoárová četba na totéž téma. Většinu času zabírají plkací pořady naživo, kde jeden host musí vystřídat všechny typy plkacích pořadů se všemi amatérskými sediči u mikrofonu - hrozné!
[7]05.04.11 08:25:54tlustá
Četla jsem to vyjádření včera a strašně jsem se naštvala. Teď se k tomu vracím, docela se zabývám tím, zda to není nějaká "dvojka kvalitně", rozuměj: hacker, nebo hujer. Takhle může psát jenom člověk z různých choromyslných zařízení.Asi taky už slyším trávu růst, ale nemohu se vyrovnat s tím, že takový pitomce z nás dělá člověk, který má na svědomí "půl milionu posluchačů" - toto je citace z mailu, který mi napsat V.Hradecký 21.3.Taky mi tehdy napsal, kde beru tu nafoukanou sebejistotu, když nevěřím výsledkům jeho průzkumů. No docela mě sestřelil.
[8]05.04.11 10:06:20Ludmila Avramopulosová
Coooo? To fakt odpověděl J.Ostrý? A ještě si pochválil, ja se to povedlo, že je stanice dostatečně odlišená? A že je to špatně, to nevadí? Hlavně, že je změna! No to už se rozchází se zdravím rozumem. Komu to ten člověk naslouchá? Kde to sebral, že většina posluchačů by nebyla tak příkrá. Já kolem sebe slyším to, co pan Zelenka z Rady. Naštvané posluchače, kterým se stávající poúnorové změny nelíbí.Včetně názvu, který je iritující.
[9]05.04.11 12:41:39Jaromír Janák
Pane Ostrý, myslím si, že nějaký anonym odpověděl Vaším jménem. Soudný člověk, jakým byste měl být, by se přece takovým způsobem nezesměšňoval. To, co jste udělal ze stanice Praha, je nepovedený, naprostý zmetek. Název, znělka, Postránecký, schéma, rádoby moderátorky - prostě všechno, na co jste sáhl, jste pokazil. Je mi líto, že jste se takovým hořkým způsobem zklamal ve vlastních schopnostech. Nevěřte vlastní genialitě, žádná není . Pro nás, které stanice Praha provázela celý život, je její ztráta velkým neštěstím. Těším se, že po Vašem brzkém odchodu /že by Vás ještě chtěli v Brně, pochybuji/, se vysílání Prahy vrátí do původního stavu. Přeji Vám šťastnou a ještě lepší cestu. S úctou Jaromír Janák.
[10]05.04.11 13:02:00Tomáš Němec
Bohužel, pane Janáku, tentokrát to nebyl anonym, ale pan Ostrý. Paní Pavelková napsala panu Ostrému na e-mail a pan Ostrý ji z toho e-mailu odpověděl. Ledaže by měl k jeho e-mailu přístup ještě někdo jiný.
[11]05.04.11 13:58:44Jaromír Janák
V tom případě si myslím, že pan Ostrý není jen všeho schopný, ale že je také .... . Nemohu to napsat, má se psát jen slušně. Chci se ještě zeptat, nebude ve středu odpoledne něco v Římské?EZOAZ
[12]05.04.11 14:27:16Tomáš Němec
Pane Janáku, jak jsem pochopil z dnešní anonce na Ostré dvojce, zítra (ve středu) bude Čaj pro dva za účasti publika na téma bydlení. Hosté budou jakýsi architekt a herec a senátor Tomáš Töpfer. Čili pro zájemce sraz ve vrátnici Římská 13 v 15,45 hod.
[13]05.04.11 14:55:56Jana
Potvrzuji, že můj mejl jsem poslala na adresu jaromir.ostry@rozhlas.cz a z této adresy mi přišla blesková odpověď. Asi jsem hodně šlápla panu JO na kuří očko. Ona i ta potrefená husa kejhá. Pak mi přišla ještě jedna odpověď již známého obsahu od p. Jany Sovové. Na moji následující dobrou radu, aby odpovědi inovovali, se už nikdo neozval.
[14]05.04.11 15:20:31EvaMik
Pane Ostrý, je zvláštní jak se umíte pochválit za to, že díky neustálému otravnému opakování znělky se NOVÁ stanice stanice dostala do povědomí posluchačů. Mezi lidmi se tomuto postoji říká splachovací - dotyčný svoje jednání stále opakuje, protože kritiku odmítá vnímat, je sám se sebou spokojen. Kdysi jsem vám fandila, na začátku celé akce jsem vám psala spíš smutně a s důvěrou, že bude reagovat na připomínky věrných posluchačů. Nicméně vy si stojíte za svým, jste spokojen a my kdysi (!) věrní volíme různé způsoby jak si zachovat trochu radosti už ne s celodenního vysílání, ale výběrem stálých oblíbených pořadů. Takže ráno snesu tak hodinu, dvě s protivnými znělkami, vydechnu u Jak to vidí a končím. V 10h přepínám na Radiožurnál a pak už jen vyzobávám své oblíbené pořady z Archivu. To jste si přál? Jste spokojen? Pochválíte se za ztrát letitých věrných posluchačů, protože si fandíte, že si vychováte nové oddané? Tak jen vesele (spíš ostře) dál, jak je libo, pane. Eva (48)
[15]05.04.11 22:33:50JIŘINA Š.
Za chvíli si poslechnu Zoru Jandovou,posledně mě naštvala, jak ošklivě odpověděla jedné starší posluchačce,které se nelíbilo plkání s Petrou Černockou.I tento večerní pořad už se nedá poslouchat.Asi vypnu a půjdu raději spát

3 komentáře:

  1. Tak pane JO jste spokojen,už jste zase v Brně a můžete tam páchat škodu,jhakou jste způsobil v Praze

    OdpovědětVymazat
  2. Pane Ostrý,vy máte hroší kůži,když jste přežil všechny ty stížnosti,které jsme my nespokojení posluchači psali všude možně. Nepomohlo to,protože Vy si stále myslíte,jak jste to na té Praze vylepšil. Tak Vám za to mnohokrát děkujeme. Doufejme že Váš nástupce to snad pochopí a vše dá zase dopořádku. Podle toho,že už pracuje dvanáct dní a nic se nestalo,začínám pochybobat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by nebylo dobré, kdyby pan Dittrich začal okamžitě dělat viditelné změny. Pan Dittrich měl předtím poměrně důležitou práci vedoucího Centra výroby a pochybuji, že se poslechem stanice Dvojka a plány na úpravu programu mohl seriózně zabývat. I když se to nezdá, určitě bude potřebovat měsíc či dva důkladného poslechu, než začne dělat nějaké změny (pokud je bude chtít dělat).

      Vymazat