neděle 20. března 2011

Hobitův blog - 1.část


20.03.2011 18:32 - 08. Ohlasy v médiích -trvalý odkaz

Hobitův blog - 1.část

20.3.2011

Po několika týdnech mi to nedá, abych se ještě jednou nevyjádřil ke změnám na druhém okruhu Českého rozhlasu.  Zítra beru počítač na reklamaci, tak kdoví, kdy se zas dostanu k internetu. Je třeba toho využít.
Proběhly údajně dva průzkumy zadané Českým rozhlasem, ze kterých je jasně patrná převaha pozitivních ohlasů na nové schéma vysílání ČRo 2. Drtivé většině lidí se současná podoba stanice Praha líbí. A tak není moc důvodů ke změnám.
Abych byl pokud možno co nejvíc objektivní, začnu tentokrát taky chválou. Minule jsem si posteskl, že z vysílání zmizeli nedělní externí hosté Dobrého jitra. A hle – minulou neděli se objevil ve vysílání František Novotný. Přitom byl avízován jak v tisku, tak v programu na webu. Pro většinu lidí to ale bylo příjemné překvapení, asi málokoho napadlo podívat se předem do programu. Z tohoto hlediska musím uznat mírné zlepšení ze strany rozhlasu.
Včera jsem si ke snídani pustil Meteor. Nemělo to chybu, dozvěděl jsem se spoustu informací a zajímavostí o spánku a hlavně – kromě instrumentálních předělů mezi jednotlivými kapitolami tématu zde nebyla žádná hudba (aspoň v té části, kterou jsem slyšel, což byla asi polovina). Přitom jde téměř o hodinový pořad. Takže jak je vidět, posluchač dokáže udržet svou pozornost na mluvené slovo a nepotřebuje po několika minutách slyšet stejně dlouhou písničku.
Navíc jde o pořad předtočený, nekontaktní, což je opět jen dobře. Ukazuje to, že takovéto pořady mají smysl.
Rovněž se mi líbí nedělní rozhlasový cyklus Hříchy pro posluchače rozhlasu. Otázka je, co přijde po něm.
klikněte - 2.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat