čtvrtek 17. března 2011

Zápisník Ondřeje Suchého


17.03.2011 13:47 - 08. Ohlasy v médiích -trvalý odkaz

Zápisník Ondřeje Suchého

napsal pan Ondřej Suchý na své internetové stránce

14.3.2011     Semlelo se v těchto dnech

12.března 2011
Thumbnail image for img/zapisnik/01.jpg
Ondřej Suchý s Dášou a Terezou Černochovými

došlo při natáčení Nostalgického muzea pro Český rozhlas 2-Praha
(odmítám urážet tuto stanici s bohatou tradicí označením "Dvojka")
k dojemnému setkání, když spolu s TEREZOU ČERNOCHOVOU přijela i její maminka DÁŠA a tak jsme si také s ní mohli zavzpomínat na KARLA.
Předal jsem Dáše časopis Revue 50plus, kde jsem o Karlu Černochovi psal jako o "hvězdě mého života", a také cédečko s 9 různými záznamy
našich společných písní. Oplátkou jsem dostal Karlův zasklený portrét a cédečka, jak se jeho písněmi, tak i s písněmi jeho dcery Terezy.
Nahrávku z tohoto setkání uslyšíte první dubnovou neděli na ČRo 2-Praha, hodinu před polednem.

Thumbnail image for img/zapisnik/02.jpg
Ondřej Suchý s Dášou a Terezou Černochovými

Na tomto místě cítím také povinnost poradit všem, kteří se na mě obracejí s dotazy, jak by se dalo zabránit některým nepopulárním, nešťastným novotám,
které se na stanici Praha zavádějí od začátku letošního února.
Já, coby dnes už jen externista Českého rozhlasu, mohu jedině ukázat,
kde lze svou nespokojenost můžete vyjádřit. Vše se dočtete a pochopíte zde,
kde je i prostor pro váš hlas .
A nebo se můžete zúčastnit třeba jen anonymní ankety.
----------------------
odkaz  http://www.semanovice.cz/zapisnik.aspx?id=113140645
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat