pondělí 14. března 2011

Marketing a media


14.03.2011 12:45 - 09. mediální informace -trvalý odkaz

Marketing a media

13.3.2011


Český rozhlas 2 spustí kampaň Je jaká je

V souvislosti s programovými změnami připravuje ČRo 2 dvouměsíční produktovou kampaň.
Český rozhlas v souvislosti s novým programovým schématem stanice ČRo Dvojka (k začátku února) spustí ve druhé polovině března produktovou reklamní kampaň "Je jaká je". Jedná se především o propagaci dopoledního tříhodinnového bloku mezi 9.-12. hodinou vysílaný ve všední dny. Tvářemi kampaně jsou moderátorky pořadu: Martina KociánováEva KvasničkováStáňa Lekešová a Marie Retková. Autorem kreativy kampaně je pražská agentura AnFas.
V rámci tiskové inzerce a dalších vhodných mediatypů bude kampaň doplňkově komunikovat i nové ranní pořady Dobré ráno, Česko, Dobré a ještě lepší ráno a také sobotní pořad Karel Gott - Zpátky si dám tenhle film, který moderuje mistr osobně.
Cílem kampaně je především upozornit na programové novinky stanice, přilákat k poslechu nové posluchače a upevnit poslechovost u těch stávajících. Kampaň doprovází inovovaný staniční claim "Na vlně pohody". S ohledem na cílovou skupinu stanice a především samotného pořadu je kampaň více zaměřená na ženy, nikoli však výhradně.
Kampaň potrvá do poloviny května. Mediamix tvoří tisková inzerce, outdoorové plochy - billboardy a lavičky po celé ČR, dále pak rámečky ve vagónech v rámci příměstské vlakové dopravy, v MHD a v síti kadeřnictví společnosti Face up Media. Kromě inzerce byl vyroben také televizní spot, který bude kromě České televize vysílán  také v síti LCD obrazovek v rámci zdravotnických zařízení a úřadů po celé ČR. Novinkou mezi komunikačními nástroji bude instalace vizuálu také na firemní a přenosové vozy Českého rozhlasu, samozřejmostí je selfpromo v programu stanice.

Komentáře
[1]14.03.11 14:59:13Petr Praus - 
Dobrý den, nezlobte se, ale děláte z té Prahy Frekenci 2. Jeden ukecanej pořed za druhým, pořád tam někdo telefonuje. To už se žádné pořady nepřipravují předem? Pořady pana Ostrého z Brna jsem měl rád, ale to, co předvádí jako šéfredaktor, se nedá poslouchat. Vraťte se k vysílacímu schématu z konce roku. Děkuji. Petr Praus Jablonec nad Nisou
[2]14.03.11 19:51:45Mirek Tengler
Naprosto souhlasím s panem Prausem. Pan Ostrý by se ale jistě urazil a oponoval, že Frekvenci 1 rozhodně nekopíruje. Kde je pravda - to zjistíte poměrně rychle. Stačí se jen chvíli zaposlouchat třeba právě do pořadu Je jaká je. Je to napodobenina? Je. :-)
[3]14.03.11 22:45:31Zdena Vladařová - 
Stále jsem doufala, že pan šéfredaktor dá poněkud na naše kritické názory a pokusí se alespoň o nějaký kompromis, ale vzhledem k obří promo akci je jeho přesvědčení nezvratné - a vy konzervativci přelaďte...kdyby tak bylo kam...

Žádné komentáře:

Okomentovat