pátek 4. března 2011

Názor dlouholetého rozhlasáka


04.03.2011 06:45 - 03. Články posluchačů -trvalý odkaz

Názor dlouholetého rozhlasáka

napsal Ivo Rottenberg v diskusi na webu stanice Praha, 3.3.2011

Není to lepší rádio  
Stanici Praha jsem poslouchal již v dobách, kdy většina současných rozhlasáků ještě „chodila po houbách“. Byl jsem dokonce takovým fandou, že jsem se rozhodl v rádiu pracovat. Celých 33 let jsem pracoval jako technik na různých úrovních. Radil jsem posluchačům, jak si pomoci při potížích také „pár“ let.
Každý nový ředitel se domníval, že se musí nějak zapsat, a když to jinak nevymyslel, tak měnil alespoň názvy rubrik a nakonec samotné stanice. Když přišel ředitel se svým týmem ze zkrachovalého soukromého Radia Alfa, zkrátil, jako novinku, časové znamení z šesti teček na čtyři.
Také číslování považuji za zbytečné, když každý okruh má svůj název, kterému posluchači rozumí. Jen šestka vybočuje. To, co se stalo s Prahou nyní, je vpravdě „revoluční“. Dopoledne máme sestru televizní Sama doma, a připitomělé opakování dobrého a ještě lepšího rána, může evokovat dobrá a ještě lepší jitra Františka Nepila. Ten to však říkal jen na konci svého vyprávění, a ne za každou větou. A ani by neškodila obnova seznamu skladeb v hudebních spojovačkách. Nevím, kdo vám skutečně radil, ale nebylo to nejlepší rozhodnutí, alespoň mě se dopolední „drbna“, kde si moderátorky ČT střihly vedlejšák, nelíbí.
P.S. vím, že připomínky skutečně nečtete, což chápu. Není to asi potěšující a jen si sami mezi sebou plácáte po zádech.
Komentáře
[1]04.03.11 08:15:47Tomáš Němec - www - 
Dlouhá léta jsem četl Technickou poradnu, kterou pan Rottenberg psal do týdeníku Rozhlas. Určitou dobu v sedmdesátých letech minulého století jsem se s ním pravidelně vídal na setkáních Českého fonoklubu (viz http://fonoklub.wz.cz ). Československý rozhlas tehdy podporoval zálibu lidí, kteří amatérsky pracovali tvůrčím způsobem s magnetofonem vysíláním týdeníku pro fonoamatéry a lovce zvuku Halali.
[2]10.03.11 08:53:54Chramostová
Jsem ráda,že kritické situace na Praze si všiml i pan Rottemberg a jsem ráda,že si svůj názor nenechal pro sebe.Oslovme významné lidi,aby napsali,co si myslí o změnách na Praze.
[3]18.03.11 12:15:30Ludmila Av
Dostala jsem od pana Ostrého odpovědˇna svoji stížnost na vysílání ČRo2. Tato odpověď byla nic neříkající, samé známé věty. Odepsala jsem mu tedy: Dobrý den pane Ostrý, děkuji Vám za odpověď, ale tyto odpovědi já už od Vás znám. Je to stále dokola. Proč utrácíte peníze za průzkumy, jejichž výsledky jsou opravdu srandovní....viz II. vlna(příští bude určitě tsunami).Zaujalo mě mj. např. - změnu zaznamenalo 66%. To znamená, že ti, co NEZAZNAMENALI jsou a)hluší, b) tuto stanici neposlouchají. A to je hodnoceno pozitivně??? No to tedy nevím...Takže další výsledky jsou zavádějící. Jak že tedy 90%(!)(publika) hodnotí změny kladně?? Nerozumíte nám pane Ostrý, nerozumíte. Znělka- takový paskvil, promiňte, ale to napadlo koho???? Mám ráda jak B.Smetanu tak J. Ježka, ale spojovat je dohromady?? Trestuhodné. Vyhazování peněz ze reklamu třemi televizními hlasatelkami - to je fakt povedené! Na první pohled je to totiž reklama na ČT 2! Vůbec nechápu, proč jste zavrhl rozhlasáky.
[4]18.03.11 12:23:57Ludmila Av
Jistě mi budete oponovat, ale všiml jste si na webu, kam píšeme my stěžovatelé, že voláme zpět po kvalitních rozhlasácích? Nebude vyjmenovávat co nám chybí, to vše již bylo napsáno ne webu. Docela bych chtěla být pověstnou můškou, abych poznala názor rozhlasáků...Tuším, tuším... Jednou jste mi odpověděl, že pořad Jak to vidí nebudete reprízovat jako dříve, jelikož minulé vedení si práci usnadňovalo reprízami. Ale zrovna tento pořad je myslím nutno reprízovat: Je to skutečně pořad kvalitní.Jako kontraprodukt tady ale máme pořad K.Gotta. Ten je reprízován hned druhý den a to ještě odpoledne!!!! Hudba - mě tedy nevadí ani paní Simonová, Chladil a už vůbec ne pan Suchý, paní Kubišová,ale proč nevysíláte např. písničky paní Hegerové, Nohavici, H. a P. Ulrychových, Prokop, Mišík atd., a z těch mladších a nejmladších kvalitních např. Krajčo, Klus, Farna. Ale tím myslím více jejich písniček, protože když už vysíláte něco z jejich repertoáru, tak to samé dokola. Největší mědvědí službu

Žádné komentáře:

Okomentovat