úterý 27. září 2011

Pozor! Dva kandidáti na NEJHORŠÍHO MODERÁTORA roku 2011 budou v jednom pořadu!!! DNES !! ZORA JANDOVÁ!! PAVEL KUDRNA!!

27.09.2011 13:44 - 06. Komuniké vedení ČRo -trvalý odkaz

Pozor! Dva kandidáti na NEJHORŠÍHO MODERÁTORA roku 2011 budou v jednom pořadu!!! DNES !! ZORA JANDOVÁ!! PAVEL KUDRNA!!

blesková zpráva 27. 9. 2011

                                                       

                                                        
27. září  2011 v 22.30 rubrika: Uslyšíme v úterý

Noční Mikrofórum - 27. září 

Pavel Kudrna - Foto: Khalil Baalbaki
Pavel Kudrna Foto: Khalil Baalbaki
Zora Jandová, herečka a zpěvačka Foto: Šárka Ševčíková
Hostem Zory Jandové bude od 22:30 moderátor Dvojky Pavel Kudrna.
Jaká byla jeho cesta k mikrofonu, jak vzpomíná na své začátky, jak dnes vnímá každodenní moderaci a jak žije v soukromí. Ptát se můžete i vy, a to pomocí e-mailu:mikroforum@rozhlas.cz
Vysíláme na Dvojce ČRo. 
Autor:  Zora Jandová
záznam pořadu - poslechněte na http://www.rozhlas.cz/default/default/rnp-player-2.php?id=2445992&drm=

!!!




Komentáře
[1]27.09.11 16:02:39tlustá
Uvítala bych, kdyby se v některém slavnostním NM sešli všichni, kteří jsou na fotce ČRo, ale hlavně by tam měla být G. Vránová, která na té fotce nééééní. Takže Z.Jandová, V. Harapes, M.Retková, M. Kociánová, KG, H. Švejnohová, S. Lekešová. Jestli jsem na některého významného novodobého tzv. moderátora zapomněla, jistě mi promine.
[2]28.09.11 00:00:59Tomáš Němec
Tak z telefonátů vyplynulo, že všem volajícím se slovní projev paní Jandové a pana Kudrny líbí.
[3]28.09.11 00:22:19Šťovíčková
Paní Jandová má horší projev,než když začala moderovat na Dvojce.Ona totiž začala zpívat.Pan Kudrna je šťastný,že může na této stanici svobodně moderovat.Jak jsem slyšela,většině posluchačů se moderátoři líbí,mě ale ne.Opět přestávám poslouchat.Je to jasné,pokud tam budou PD aJO ,má přednost bulvární povrchní vysílání.O to nemám zájem.
[4]28.09.11 09:59:50Eva Ondřejová
Paní Jandová hovoří do rozhlasu,jako by mluvila k ročnímu dítěti.Nevím,proč si na dvojku zvali paní (jméno si nepamatuji),která mluvila o správném hlasovém projevu,když všechny zásady správné mluvy moderátoři porušují. Později jsem přepla na tzv.Mikrofórum ještě jednou,abych si vyslechla od pana Kudrny ,jak je báječné,že se všechno zrychluje,že se musí jít s dobou a že si myslel,že Praha je jen pro staré,ale že i jeho rodiče jsou Dvojkou nadšeni.Víc jsem neslyšela. Když se ale hovoří tempem na hranici srozumitelnosti měla by se stejně zrychlit i hudba.To by všichni asi poznali,ale když stejným tempem mluví,zdá se jim všechno v pořádku.J.A.Komenský (tuším,že to byl on) řekl,že VŚELIKÉ KVALTOVÁNÍ TOLIKO PRO HOVADO DOBRÉ JEST.Podle současného stále se zhoršujícího stavu našeho jazyka myslím,že bude třeba nové národní obrození.Ten "sešup" už nikdo nezastaví.
[5]28.09.11 10:13:08jana
Přátelé, po několika špatných zkušenostech již mikroforum neposlouchám. Ano, moderování paní Jandové je neuvěřitelné. Ale věřím,že jsou mezi námi tací, kterým se líbí její hýkání a oblíbená hláska eeeee. Pan Kudrna je profesionál, ale někdy mi připadá přemoderovaný. Takže klídek, není jen rozhlas a není jen jedna stanice.
[6]28.09.11 22:29:15Ludmila Vajďáková
Dobrý večer, já se přidávám k Vašim názorům s tím, že už nemůžu ani posoudit kvalitní vysílání, jelikož poslouchám ČRo2 Praha většinou jen z archivu. Chvíle, kdy si zapnu rozhlas jsou opravdu výjimečné a moc mě to mrzí. Už nevím, kde se obrátit, protože za vedení PD a JO se nám kvalitní vysílání těžko navrátí a stálí posluchači z dob předúnorových jsou jen na obtíž a pro smích. Nikdy nepochopím, jak může vedení rozhlasu tvrdit, že naprostá většina posluchačů si změny chválí, nikde nebylo zveřejněno věrohodné hodnocení. Nové moderátory poslouchat nemůžu a tím věčným podbízením se mi protiví. Takže rozhlas přichází minimálně o jednoho posluchače mé maličkosti. Ale podle nich asi za mně přichází aspoň tři noví...
[7]28.09.11 22:56:50Tomáš Němec
Milá paní Vajďáková, pokud by problém Českého rozhlasu zajímal více lidí, určitě by se ozvali. Ať už tady, nebo jinde. Rozhlas vysílá pro ty, kteří ho poslouchají, nikoli pro ty, kteří ho neposlouchají. Já osobně si dovedu naladit i jiné stanice Českého rozhlasu než Ostrou dvojku, které zatím vysílají pro mne přijatelné pořady. Dnes jsem poslouchal ČRo6, Leonardo, ČRo Sever a dokonce i Ostrou dvojku a pana Ostrého, protože mně zajímalo, co bude říkat jeho host Tomáš Töpfer. Ten mluvil i o veřejnoprávním vysílání a řekl, že rozhlas nemůže vysílat jen pro dvacet lidí. Ve včerejším nočním mikrofóru řekl pan Kudrna, že čeká, kdo ho zavolá z příznivců předúnorového vysílání stanice Praha. Upozornil jsem ho e-mailem na tento článek. Do článku jsem umístil výrazným písmem čísla do studia. Všichni, co zavolali (myslím asi 5 posluchačů), pana Kudrnu i paní Jandovou pochválili. Situaci vidím tak, že kdo vysílání neposlouchá, nemůže ho ani kritizovat.
[8]29.09.11 00:20:51Ludmila Vajďáková
Milý pane Němče, nemůžu než Vám dát za pravdu. Vypadá to, že nás, co se nám nové vysílání ČRo2 nelíbí, je hrstka a už jsem s tím bohužel smířila, že taková trocha nic nenadělá. Vybírám si pořady, které můžu poslouchat a nejsou mi proti srsti. Volat do včerejšího nočního mikrofóra jsem nemohla, protože mi to zrovna nevyšlo a abych se přiznala, nějak jsem na to i zapomněla. Asi je to tím, že Noční mikrofórum většinou neposlouchám. Přesto Vám ale děkuji, že jste věnoval a věnujete tolik volného času pro udržování tohoto diskusního blogu, i když teď už jen dočasně. Mimo jiné jsem si uvědomila, že někdy napsat svůj názor, je docela těžké, když se např. do Disqusu nabourají dva zvláštní anonymy typu Dvojka a Kamil77.
[9]29.09.11 08:25:24Tomáš Němec
Milá paní Vajďáková, já si opravdu myslím, že vysílání ať už jakékoli stanice je určeno těm, kteří ho poslouchají. Ostatně jestli posloucháte vysílání "jen" z archivu, tak ho také posloucháte. Vybíráte si to, co se vám líbí. A tak to má být. Poslech z archivu má tu výhodu, že si z celého pořadu můžete cíleně vybrat jen kousek. Co se týká přispěvatelů "dvojka" a "Kamil77", jsou přihlášeni v diskusi Českého rozhlasu jako každý jiný. Píšou tam své názory, se kterými sice já velmi nesouhlasím, na druhé straně já tam píšu své názory, se kterými oni nesouhlasí. To mi nevadí. Mě vadí, že diskusní systém Českého rozhlasu je nepřehledný a je špatně, či spíše nijak administrován.

Žádné komentáře:

Okomentovat