neděle 16. října 2011

Pavel Kudrna byl zklamán svým umístěním v anketě NEJHORŠÍ MODERÁTOR ROKU 2011 - 1. část

16.10.2011 19:22 - 03. Články posluchačů -trvalý odkaz

Pavel Kudrna byl zklamán svým umístěním v anketě NEJHORŠÍ MODERÁTOR ROKU 2011 - 1. část

16.10. 2011 napsal Tomáš Němec
   
Ještě jednou se vrátím k anketě NEJHORŠÍ  MODERÁTOR ROKU 2011.
   Na její výsledky se těšil i pan Pavel Kudrna. Pana Kudrnu krátce před ukončením ankety pozvala do svého pořadu Noční mikrofórum paní Zora Jandová. Zajímavá kombinace u mikrofonu, jako ostatně na Ostré dvojce za poslední měsíce mnohokrát: tzv. moderátor si zve tzv. moderátora ze stejné stanice, ale z jiného pořadu. Často pak došlo k reciproční výměně. Upozornil jsem na tuto skutečnost na našem blogu – viz článek „ Pozor! Dva kandidáti na NEJHORŠÍHO MODERÁTORA roku 2011 budou v jednom pořadu!!! DNES !! ZORA JANDOVÁ!! PAVEL KUDRNA!!
   Upozornil jsem na ten článek i pana Kudrnu a ten v pořadu Noční mikrofórum vyslovil touhu převzít si cenu, pokud se umístí. Přehrajte si krátký zvukový záznam:

    Anketa skončila,   dvojice KUKO (Kudrna-Kokmotos) se umístila na sedmém místě. Přemýšlel jsem však, že bych pana Kudrnu mohl požádat o předání diplomů.   Nechal jsem je proto zhotovit a pro dvojici KUKO jsem jako odměnu za předání určil o své vůli alespoň čestné uznání.   Když byly diplomy hotovy, ozval se po deseti dnech náhle pan Pavel Kudrna sám. Korespondence ohledně předání diplomů  měla značně překvapující průběh. 

■      ■

 

Pavel Kudrna napsal 10.10. 2011, 00:47: 

Dobrý den, pane Němče.
Tak jsem čekal, jak dopadneme v té Vaší anketě a musím konstatovat, že nic moc.
Těšil jsem se na mejdan, slavnostní předání cen, ve vysílání jsme slíbil, že bychom přišli... a ono nic. Nezbývá, než si počkat do Poděbrad.  Doufám, že tam se umístíme lépe, než u Vás. 
Kdybyste tam náhodou byl, najdete nás s kolegou Kokmotosem,  paní Retkovou, paní Kociánovou i Karlem Gottem  sedět v první řadě.  Ne, asi ve druhé. V té první budou vzácní hosté, nominovaní moderátoři až asi za nimi.
Kdybych tam náhodou zahlédl Marcela Šůchu z rádia Kiss, dám Vám vědět...
 
S pozdravem Pavel Kudrna 

■      ■

 

Tomáš Němec napsal  10.10. 2011, 10:25:

 Drahý pane Kudrno,

   anketa o Nejhoršího moderátora dopadla, tak jak dopadla. O mejdanu nikde nebyla řeč, to víte, posluchači nejsou placeni z koncesionářských poplatků, nestojí za nimi taková organizace jako Český rozhlas, která si to v rámci svého rozpočtu může dovolit. Posluchači jsou také z celé České republiky, těžko by se na takový mejdan sjížděli.

Avšak nechal jsem v blízkém fotolabu vyhotovit za své peníze krásné diplomy pro tři dámy, které se umístily na třech prvních místech v anketě NEJHORŠÍ MODERÁTOR ROKU 2011. Dvojice KUKO získala za snahu čestné uznání, takže diplom byl vyhotoven také. Tak jako posluchač, kterého jste uvedl v pořadu s paní Jandovou jako příklad, kolik peněz investoval do SMS, které Vám poslal v soutěži o nejlepšího moderátora, tak i já jsem výrobu diplomů sponzoroval sám. Každý z diplomů mě stál 60 korun, a proto by byla škoda je nepředat. Dovolil bych si tyto diplomy nechat v obálce ve vrátnici rozhlasu v Římské na Vaše jméno, abyste je doručil vítězkám interní rozhlasovou poštou. Jestliže to neuděláte, nevadí, já pro předání nedokážu víc udělat. Pokud byste chtěl, mohu přijít do Vašeho skvělého pořadu Odpoledne s Dvojkou a o anketě tam pohovořit anebo můžeme uskutečnit telefonát. Ale nevím, zda byste tím stoupl v oblibě u svých šéfů. Za doručení diplomů bych Vám však byl vděčen. V příloze posílám obrázek, jak vypadá čestné uznání pro KUKO. Ostatní diplomy vypadají obdobně. Vás s panem Kokmotosem jsme hodnotili jako nedílnou dvojici, nikoli jednotlivě.

Do Poděbrad bohužel nepojedu, i když by mě to velice zajímalo. Jsem dlouholetým členem Klubu Vltava a tak by mě zajímal především společný poslech rozhlasových her a dokumentů. Třeba se tam dostanu v budoucnosti.

Pochybuji, že byste v Poděbradech potkal Marcela Šůchu. Rádio Kiss98 nepatří do skupiny rádií vedených panem Fleischmanem a tak se ani jeho moderátoři Rádia Kiss98 nikde neumístili. S Marcelem si dosti často dopisuji na Facebooku Rádia Kiss98. Tuto vymoženost sice používá i ČRo2 - Praha, ale dopisovat si s jednotlivými redaktory nelze. Možná tam však poznáte mého kamaráda Jakuba Kamberského, který je v porotě hodnotící rozhlasové hry – viz http://www.rozhlas.cz/prixbohemia/tym/_zprava/porota-ii-soutezni-kategorie--930886 Toho pozdravujte zcela určitě.

Přeji Vám, milý pane Kudrno, abyste se ve Vaší firemní soutěži dobře umístil. Jste jednou z hlavních opor pana Ostrého a to si opravdu zaslouží odměnu.

Předem Vám děkuji za doručení diplomů. Nijak to nespěchá, patrně je dám do vrátnice až koncem týdne, předpokládám, že tento týden Vás zaměstnají Poděbrady.

Nezapomeňte nahlédnout do přílohy!
Zdravím!
Tomáš Němec

klikněte - 2. část











Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat