sobota 22. října 2011

Rada ČRo odpověděla na dotaz posluchačky Chramostové, proč Český rozhlas spolupracuje s komerčními rádii

22.10.2011 11:09 - 05. Dopisy posluchačů vedení ČRo -trvalý odkaz

Rada ČRo odpověděla na dotaz posluchačky Chramostové, proč Český rozhlas spolupracuje s komerčními rádii

20.10.2011

Posluchačka Dagmar Chramostová napsala Radě Českého  rozhlasu 20. září 2011:
 Vážení Rado ČRo, 
   po vyhlášení ankety Moderátor roku 2011 jsem se dočetla, že ji pořádá Asociace rozhlasových organizací - ARO.  Je to sdružení komerčních rádií a veřejnoprávního rozhlasu. 
    Ptám se, zda je možné,aby ČRo a komerční rádia, dle zákona, se slučovala ve společné asociace? 
   Nemá mít Český rozhlas jinou úlohu než se slučovat s komerčními stanicemi? 
Děkuji za odpověď 
Dagmar  Chramostová
■      ■
 Rada Českého rozhlasu  odpověděla posluchačce D. Chramostové 20. října 2011:
 Č.j. 106/11
Vážená paní Chramostová,
   děkuji Vám jménem Rady ČRo za Váš dotaz ze dne 20. 9. 2011. Členové Rady  se seznámili jak s Vaším podnětem, tak s odpovědí pana generálního ředitele ČRo Petera Duhana, kterou připojuji a vyjadřují s jeho stanoviskem souhlas.
   Věříme, že Český rozhlas Vám přinese na svých vlnách mnoho zajímavých pořadu k Vaší plné spokojenosti. 
S úctou 
Mgr. Bohuš Zoubek
místopředseda Rady ČRo
■      ■

příloha: odpověď generálního ředitele Českého rozhlasu Petera Duhana:




Komentáře
[1]22.10.11 15:16:08Ludmila Vajďáková
Odpověď pana Duhana ve stylu "Vlk se nažral a koza zůstala celá". Co jiného je možné od ředitele PD a Rady ČRo čekat. Rada je k ničemu, nezastává žádné stanovisko a nevyjádří žádný postoj. Zbytečně placení papaláši, tady by se daly ušetřit peníze.
[2]22.10.11 15:26:52Eva Ondřejová
Aha.Takže "poslechovost" je značně nepřesná a je ovlivňována billboardovou kampaní.Ať žije reklama,někteří dotazovaní by nemuseli vědět,že nějaká Praha,pardon Dvojka,existuje.Jen jsem zvědavá,jak dlouho tato kampaň bude trvat,je to smutné,když se operuje nepřesnými čísly.A rozdíly mohou být značné (viz předvolební výzkum).
[3]23.10.11 21:31:55Šťovíčková
Přesně jsem něco podobného od PD čekala.Jinak se tomu také říká mazání medu kolem úst.I já si myslím,že rada ČRo je tam zbytečná.To by bylo ušetřených peněz,kdyby nebyla.PD jde především o šetření ,co kdyby si snížil plat sobě i JO a všem,kteří si tak vysoké platy nezaslouží.Totéž je i v televizi.Pořady jsou k nedívání,trapné seriály,člověk musí hodně vybírat.Jsem zvědavá,kdy bude PD apelovat pro úpravu dopoledního vysílání Je jaká je,sobotní Nezatloukat,nebo odpolední vysílání s P.Kudrnou a J.Kokmotosem.To se nedá poslouchat.
[4]24.10.11 08:54:10Ludmila Avramopulosová
Ti hoši a pani z Rady si tak pěkně notují a panem generálním. Maj to za jedny peníze. Co se s námi budou párat. Uvidíme kde budou šetřit. U sebe jistě nezačnou,tak, jak by se na hospodáře slušelo. Ať už jdou vážně do háje s obhajobou reklamní kampaně. A souhlasím, Rada ČRo je nanic. Tedy pro posluchače. Oni si myslí evidentně něco jiného. Ale erudované odpovědi si od nich nikdo nedočká, anžto oni nic nemohou. :-(
[5]27.10.11 20:10:21Šťovíčková
Právě pročítám nové příspěvky a na ČT1 je opět trapná reklama čtyř gracii z vysílání Dvojky,Je jaká je.Nejen,že to nejde je poslouchat,ale ani vidět.Vypadají tam jak stárnoucí diblíci.Díky vyumělkování jejich tváří.JE TO HRŮZA .

Žádné komentáře:

Okomentovat