neděle 20. května 2012

NEDĚLNÍ VIDEOROZHOVOR: Zora Jandová: Chci si zachovat neustálou zpětnou vazbu, bez toho si práci nedokážu představit. To je moje silná stránka



20.5.2012 zveřejněno na serveru Česká média

Nová vedoucí Tvůrčí skupiny pro děti a mládež Českého rozhlasu (ČRo) Zora Jandová chce vsadit na svou kreativitu, zkušenost a schopnost vybírat si ty správné lidi týmu. „Už se rozhlížím po týmu, se kterým budu spolupracovat a vymezuju si mantinely, kde budou začínat a končit moje pravomoci. Jsem přesvědčena, že musím mít pracovníky zevnitř rozhlasu, stejně tak si ale vyberu i někoho zvenku,“ říká Jandová, která do veřejnoprávního ČRo nastupuje od začátku letošního června potom, co zvítězila v několikakolovém výběrovém řízení, které probíhalo od března. Zora Jandová je hostem aktuálního nedělního rozhovoru.




odkaz http://www.ceskamedia.cz/media/stalo-se/434050/nedelni-videorozhovor-zora-jandova-chci-si-zachovat-neustalou-zpetnou-vazbu-bez-toho-si-praci-nedokazu-predstavit-to-je-moje-silna-stranka

4 komentáře:

  1. Paní Jandové sebevědomí určitě nechybí.Člověk pochybující o sobě by to dělat nemohl, ale snad by možná trochu té pokory z její strany neškodilo. Zdůrazňovala, že ji to baví, teď ještě aby to bavilo děti.

    Snad se vysílací schéma časem změní, mám totiž dojem, že v době od 19hod. do 20hod. děti dělají všechno možné, ale rádio poslouchá jen mizivé procento z nich.

    OdpovědětVymazat
  2. Za posledních 15měsíců Dvojka pro děti nic nového neudělala,jen děti přišly o Periskop,proto jsem ráda,že se něco děje.Nejsem si jistá,zda Jandová bude pro děti to pravé ořechové.Její já,já,já....se líbit dětem nebude.Uvidíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děti nepřišly o Periskop, paní Chramostová. Ten se vysílá od začátku letošního roku na Leonardu - viz http://www.rozhlas.cz/leonardo/periskop a na teenwebu - viz http://www.rozhlas.cz/teens/portal/ . Osobně si myslím, že paní Jandová nebude v pořadech pro děti vůbec vystupovat. Ona je tam jako vedoucí tvůrčí skupiny a na jednotlivé pořady bude mít lidi. Já mám spíš pochyby o jejích manažerských schopnostech. Bohužel, jak to vypadá, paní Jandová bude i nadále uvádět Noční mikrofórum. A to se v jejím podání zlepšit nemůže. Jenže tem, kdso v Českém rozhlase rozhodují, se patrně její projev líbí.

      Vymazat
  3. Nevím, v čem tkví silná stránka paní Jandové, ale intelekt to určitě není. Že by drzost?

    OdpovědětVymazat