středa 20. února 2013

Český rozhlas příští týden představí nové korporátní logo i identitu svých programů

20. 2. 2013 napsal Jan Potůček na serveru DigiZone.cz


Necelý rok po České televizi změní svoje logo i Český rozhlas. Autorem nové korporátní identity je studio Marvil.
Nové korporátní logo i loga všech svých stanic představí příští středu 27. února Český rozhlas.„Tématem tiskové konference bude představení nového základního logotypu Českého rozhlasu, nových logogtypů všech rozhlasových stanic a dalších vybraných značek ČRo včetně ukázky vizuálního stylu a jeho aplikace,“ informoval mluvčí ČRo Jakub Čížek. Autorem nové vizuální identity veřejnoprávního rozhlasu je Studio Marvil.
Veřejnou soutěž na nové korporátní logo a vizuální identitu vypsal rozhlas loni v srpnu. Zájemci se mohli hlásit do 4. září. Rozhlas plánoval za nové logotypy zaplatit 2,5 milionu korun, na dalších 7,5 milionu Kč odhadnul nálady spojené z uvedením nové korporátní identity do praxe. Nynější logo ČRo vytvořila v letech 1995 a 1996 agentura Men on the Moon. Ke změně loga dojde necelý půlrok po České televizi, pro níž nový vizuál i logo vytvořilo Studio Najbrt.

Jan Potůček

Jan Potůček 150
Autor je šéfredaktorem DigiZone.cz. Vedl mediální rubriky v Reflexu, Lidových novinách, Týdnu, DV Magazine a serveru Svět Namodro. Provozuje chovatelský web Ararauna.cz.

1 komentář:

  1. Jak se mohou tvořit logotypy všech rozhlasových stanic, když ještě není jasné, jak se bude jmenovat Praha?
    Proč je nutno vyhazovat miliony za něco,co je pěkné a vžité. To je jako s tou znělkou. Každá změna je zatím k horšímu.

    OdpovědětVymazat